Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 22:37

Ailill schreef:
]Dan heeft ie of een intense nacht in een gay kroeg gehad, of een superlike gebruikt :j
:')

Van dat eerste hoef ik geen foto's en een superlike.. Hm.. nou dat is dan blijkbaar hip bij de 30- ers die denken een oud wijf te kunnen scoren voor een weddenschap ofzo :')

Mijn randstad ding is puur reisafstand :j
Maar ik vind Amsterdam of Rotterdam ook al ver :D

En een Leids accent, en dus randstad, vind ik op t randje hoor... een hete aardappel accent (ook randstad) is helemaal vreselijk :n :P

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 22:41

Volgens mij heb je dat mij ook niet horen zeggen hoor, van het lezen en schrijven en onderontwikkeld zijn := volgens mij worden er dingen zwaar uit zijn verband getrokken..
Werd met een knipoog gezegd ;) maar dan nog is het niet aan mij besteed. Naast logistiek, ook gewoon liever niet iemand uit bijvorbeeld Brabant ivm accent en levenswijze verschillen.
Maar ik ben ook niet van Rotterdammers.. vind ik ook helemaal niks :n
En of degene waarmee ik uitga nu een of andere advocaat is, of een schilder of wat dan ook, boeit mij echt niet :n

Ooh ik vind Leiden wel leuk altijd! Lekker kak :j _O- net als Delft trouwens :j

:’) blauwe sterretjes

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 22:43

Berdien schreef:
Dan heeftie je een superlike gegeven *\%/*

Hij is 26 >;) en daar had ik er nog 2 van, en 1 van 27 -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 22:43

Maar wat is dan het verschil in leefwijze tussen een Brabander en een Amsterdammer? Ik probeer het te begrijpen.. Enige wat ik kan bedenken is dat ik hier sneller de auto pak en dat dit in Amsterdam niet te doen is ivm druk verkeer :+

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 22:48

Cer schreef:
Ailill schreef:
]Dan heeft ie of een intense nacht in een gay kroeg gehad, of een superlike gebruikt :j

Van dat eerste hoef ik geen foto's en een superlike.. Hm.. nou dat is dan blijkbaar hip bij de 30- ers die denken een oud wijf te kunnen scoren voor een weddenschap ofzo :')

Mijn randstad ding is puur reisafstand :j
Maar ik vind Amsterdam of Rotterdam ook al ver :D

En een Leids accent, en dus randstad, vind ik op t randje hoor... een hete aardappel accent (ook randstad) is helemaal vreselijk :n :P

Ik heb intens leuke avonden gehad hoor in gay bars in de reguliers bree in Amsterdam :D

Maar dat van die mega jonkies snap ik ook niet... Wordt om de haverklap versierd door die mennekes, is dat een trend?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 22:50

Cer schreef:
Berdien schreef:
Dan heeftie je een superlike gegeven *\%/*

Tinder jij zulke jonge kereltjes? <<)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 22:51

Berdien schreef:
Cer schreef:

Tinder jij zulke jonge kereltjes? <<)

Blijkbaar _O-

Ik hoor zojuist een Tarzan kreet van mijn onderbuurman. Ik wil verhuizen.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 22:53

Zie het als een compliment! (Of zoals ik zelf per ongeluk heb gehad, bij het schuiven bleef mn telefoon hangen en pakte hij de superlike ipv nee :’) je schijnt er een gratis te krijgen oid _O- )

@Relaxed:
Ik vind mensen toch in de randstad directer (zeggen tenminste wat ze denken). Ook vind ik dst ze in de randstad wat sneller leven, wat gehaaster. En dat vind ik heerlijk :j ik ben overal snel bij, snel op de snelweg, keuze uit 10 supermarkten binnen 10 minuten :j
Als ik het wel eens hoor van een vriendin die in eindhoven woont; iedereen loopt bij elkaar binnen, ze veel supermarkten/winkels niet open tot laat/ op zondag. Iedereen spreekt elkaar aan alsof ze elkaar kennen.. nee mij niet gezien hoor :’) als ik ergens loop moet je me met rust laten en niet zomaar aan gaan spreken :n daar hou ik totaal niet van. En met bekenden hetzelfde. Hoi-doei. Als ik je wil spreken, app ik je wel of bel ik je wel :=

Ailil, tarzan? Misschien even binnen slingeren <<) ?
Laatst bijgewerkt door Celiien op 24-04-18 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 22:53

Relaxed schreef:
Maar wat is dan het verschil in leefwijze tussen een Brabander en een Amsterdammer? Ik probeer het te begrijpen.. Enige wat ik kan bedenken is dat ik hier sneller de auto pak en dat dit in Amsterdam niet te doen is ivm druk verkeer :+

Dat is enorm. Ik woon op 26 km van Amsterdam tegenwoordig. Vroeger was er niet eens zo veel verschil ( klinkt oud! En cultuur dingetje). Maar de 'import'! Amsterdammer wil alles dichtbij. Alles buiten fiets afstand is te ver...

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 22:54

Ik heb alle afstanden en leeftijden open staan maar dat is ook omdat ik benieuwd ben of ik bekenden tegen zou komen :')

Maar het is niet mijn ..eh... doelgroep? Of hoe noem je dat 8-)

Rytir, ik heb geen problemen met foto's van een gay bar. Wel met foto's van een blauwe ster in combinatie met een gay bar.... :')

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 22:56

Cer schreef:
Ik heb alle afstanden en leeftijden open staan maar dat is ook omdat ik benieuwd ben of ik bekenden tegen zou komen :')

Rytir, ik heb geen problemen met foto's van een gay bar. Wel met foto's van een blauwe ster in combinatie met een gay bar.... :')

Ook geslacht := ?

Ooh ik wel.. <20km, 23-29 en man :’)

Cer

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 22:57

Nee dat kan niet.. kan maar 1 kiezen... volgens mij?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 22:58

Hoe doen biseksuelen het dan... ? Ik heb het nooit geprobeerd maar lijkt mij toch te moeten kunnen := ?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 22:59

Cer schreef:

:') ik ben een beelddenker...

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 23:01

Rytir schreef:
:') ik ben een beelddenker...

Ik ook ... dus ailill moet zn gemak houden >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 23:06

Celiien schreef:
@Relaxed:
Ik vind mensen toch in de randstad directer (zeggen tenminste wat ze denken). Ook vind ik dst ze in de randstad wat sneller leven, wat gehaaster. En dat vind ik heerlijk :j ik ben overal snel bij, snel op de snelweg, keuze uit 10 supermarkten binnen 10 minuten :j
Als ik het wel eens hoor van een vriendin die in eindhoven woont; iedereen loopt bij elkaar binnen, ze veel supermarkten/winkels niet open tot laat/ op zondag. Iedereen spreekt elkaar aan alsof ze elkaar kennen.. nee mij niet gezien hoor :’) als ik ergens loop moet je me met rust laten en niet zomaar aan gaan spreken :n daar hou ik totaal niet van. En met bekenden hetzelfde. Hoi-doei. Als ik je wil spreken, app ik je wel of bel ik je wel :=

Ah zoo :) Maar je scheert toch wel echt alles over 1 kam hoor.. Zit wel een verschil tussen de steden en de dorpen. In de (kleine) dorpen is het idd wat beperkter qua winkels en meer ons kent ons.. Maar waar ik woon heb ik ook de winkels voor het uitkiezen met ruime openingstijden, ik spreek nooit bekenden in de winkel (en als ik er geen zin in heb zie ik ze gewoon niet :+ ) Ben ook niet zo van de social talks onderweg en haaaat onaangekondigd bezoek :n Binnen de Randstad zullen ook nog dergelijke kleine dorpen zitten..

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 23:07

Zeker, die probeer ik ook te mijden :’) :j

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 00:35

Lijkt me lastig als je zulke specifieke eisen hebt waar iemand moet wonen. Denk dat je op die manier hele leuke mannen mis kunt lopen. Maar goed.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 00:40

Ach, voor het zelfde geld kom ik iemand tegen en blijkt het inderdaad iemand uit zuid limburg te zijn waar ik dolverliefd op wordt.. je weet het toch niet, maar liever gewoon hier dichtbij :=

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 00:48

En wees dan nog maar blij dat het Zuid-Limburg is in plaats van Zuid-Afrika of Zuid-Korea :')

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 00:59

:’) daar hoef ik sws niet heen (iets met angst voor insecten en reptielen :’) )

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 06:50

Mijn broer en zijn vrouw wonen op het platteland in Friesland, als we daar de baby's uitlaten groet IEDEREEN. Daar word ik zo ongemakkelijk van. :') maar goed, zij vinden die rust heerlijk. Terwijl ik het juist heel chill vind dat ik met 10 min fietsen in de binnenstad ben. Baby in de babyhouder en gaan.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 07:12

Berdien schreef:
Ja want iedereen buiten de oh zo ontwikkelde randstad woont in een boerderij, heeft met moeite de basisschool afgemaakt en praat in een onverstaanbaar taaltje. Oh nee, accent. Wauw. Vooral daar blijven daten dan :j

Overigens Berdien, dit is wat je zelf van de opmerkling van Celiien maakte...
Ik zie niet in wat er perse mis is met 'boer'.. en dan zegt ze iets over accenten. Dus die niet afgemaakte basisschool haal je er zelf bij..

Hetzelfde geldt voor de opmerking van MarlindeRooz.. Dat ik dus als randstadmens denk dat mensen die niet de hele dag in de file staan niet kunnen lezen en schrijven.. ga je lekker??

Dus de opmerking van Relaxed is een beetje pot verwijt ketel.. :j
Boeren is niet inherent aan slecht. Ik zit ook niet te wachten op bv een stuckadoor (ik noem maar een zijstraat.. dan misschien weer wel op een boer, maar dat terzijde). En ik vind sommige accenten ook raar. En er staat niet perse iets negatiefs in 'andere mindset'.. of is het het sneller op de kast springen? ;-)

Ik kom ook wel eens in een dorp waar mensen in de buurtsuper bij de kassa eerst even de hele week doornemen met het kassameisje.. ik heb er niks mee. En ik ben inderdaad te verwend om een uur onderweg te zijn naar de supermarkt. Maar ik kan dat zonder de hele dag in de file te staan, gelukkig :j

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 07:13

lieveli schreef:
Mijn broer en zijn vrouw wonen op het platteland in Friesland, als we daar de baby's uitlaten groet IEDEREEN. Daar word ik zo ongemakkelijk van. :') maar goed, zij vinden die rust heerlijk. Terwijl ik het juist heel chill vind dat ik met 10 min fietsen in de binnenstad ben. Baby in de babyhouder en gaan.

Haha dat ben ik hier ook gewend, en doe het uit automatisme dus ook als ik iemand tegen kom. Kan mij m'n eerste keer in Amsterdam daardoor ook nog goed herinneren :') ik als wereldvreemde puber heel netjes iedereen groeten.. Mensen keken me toch een potje raar aan daar :') en ik snapte er niks van haha

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 10:00

UltimOo schreef:
lieveli schreef:

Haha dat ben ik hier ook gewend, en doe het uit automatisme dus ook als ik iemand tegen kom. Kan mij m'n eerste keer in Amsterdam daardoor ook nog goed herinneren :') ik als wereldvreemde puber heel netjes iedereen groeten.. Mensen keken me toch een potje raar aan daar :') en ik snapte er niks van haha

Oo dat zou ik toch ook echt doen :') Naja, niet raar aankijken, maar meer van laat me alsjeblieft met rust :') . Maarja, hier gaat ook niemand voor elkaar aan de kant als je in de stad loopt bijvoorbeeld. Iedereen blijft stug doorlopen, met kleine ruzietjes tot gevolg :=