Hoe doen jullie de best nine?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

EdkingEnzo schreef:_Dreamer schreef:Ik post ook van alles, zowel shootfoto's als van m'n telefoon!
Morgen gaat m'n mams mee om springfoto's te maken, dus dan heb ik weer even wat om te posten
Echt gave foto's geworden!
Ik gebruik veel dezelfde hashtags als jij gebruikt. Jij krijgt zo'n 300 likes per foto en ik net 100 (soms ook onder de 100) met 1600 volgersAls ik kijk bij mijn statistieken zijn er ook heel weinig via mijn hashtags. Maar hoe zou dat kunnen? Ik kan best zeggen dat ik aardig actief ben op insta, like veel, comment veel. Maar ik zit geen hele dagen alleen maar op insta haha.

Tinniie schreef:Ik typ meestal, ken ze wel zo goed als vanbuiten nu![]()
Vandaag meer dan 100 volgers erbij bij Mo. Foto’s gaan nog steeds keihard. Bij Arany iets minder, maar wel meer dan daarvoor.
Ik denk dat ik ook bijna iedereen volg hier? Of ben ik nog iemand vergeten ? Ik probeer ook zoveel mogelijk van jullie foto’s te liken.

pagina met bijna 100.000 volgers.
Tinniie schreef:Fam.horses vraagt of ze een foto van Arany mag delen, hopelijk doet dat ook wat voor zn likespagina met bijna 100.000 volgers.
Bij Mo zijn de volgers nu toch echt goed vertrokken, een 100-tal per dag komen erbij. Zn foto van gisteren zit weer bijna aan 12.000 likes
Melisje_92 schreef:Tinniie schreef:Fam.horses vraagt of ze een foto van Arany mag delen, hopelijk doet dat ook wat voor zn likespagina met bijna 100.000 volgers.
Bij Mo zijn de volgers nu toch echt goed vertrokken, een 100-tal per dag komen erbij. Zn foto van gisteren zit weer bijna aan 12.000 likes
Dat hebben ze aan mij ook al gevraagd, meerdere van zulke pagina`s...maar is nooit gebeurd tot nu toe.