Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MissBambi schreef:Iemand belang bij weckpotten? Klein groot en middel begrijp ik.
Ons mam heeft er een hoop staan en anders gaan ze naar de stort. Ik lees hier al lang mee en dacht wellicht is er iemand hier geïnteresseerd. Is vlak bij Oss.
. Heel fijn, bedankt voor het delen! DeMolenhoek schreef:Ja ik! Ik heb dat 1 jaar gedaan en dat viel flink tegen. Had bv paprika staan. Daarvan heb ik 1 paprika van 3 centimeter kunnen oogsten. Ik sukkelde vooral met de potgrote. Deze moet al ruim genoeg. Ook had ik wat problemen met de bevruchting. Persoonlijk zou ik het houden op planten zoals sla, ui etc. Dat deed het wel goed
En zit nu te twijfelen of ik bij de bomen binnen langs bamboematten ga bevestigen zodat de kippen niet meer aan de bloemen kunnen komen. En ze geen houtsnippers meer uitgooien wat ik bij bloemenrandje nog het minst erge vind, maar op een klein stukje gooien ze het zelfs over het pad in de moestuin en dat wil ik dus weer niet. Met dat de druiven gewoon door het fijnere gaas gewoon gejat werden.
Wij zouden alle bestaande gebouwen mogen renoveren, ook de oprit. Wij mogen onze woonst gewoon uitbreiden, dat kan de gemeente ook niet tegenhouden. Zowat 90% van wat de gemeente zei is gewoon dikke l*lkoek. Volgende week komen zij hier even langs om de situatie te bekijken. Dan maken zij ook direct een offerte voor ons op om samen te werken met de architect en de aanvraag voor de verbouwingen in orde en goedgekeurd te krijgen. Hun naam maakt namelijk net wat meer indruk
hoop dat de gemeente niet weer wat nieuws verzint. Ik gun het jullie zo om eindelijk blij met jullie thuis te zijn.
Wat leuk! Krijgen schapen eigenlijk vaak een tweeling?
Leuke kleurtjes ook! Prairy schreef:StippiesWat leuk! Krijgen schapen eigenlijk vaak een tweeling?