Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ginger1991 schreef:Ik heb nog een gruwelijk sappig verhaal over een vreemdgaande ex.![]()
Vorig jaar met mn ex, leerde hem kennen via tinder. Heel snel serieus en we hebben een maand samengewoond. Toen ging ik weer naar huis omdat zn vader ging scheiden en tijdelijk bij hem kwam wonen. Oke no problemo, wat minder contact hij had ook veel problemen(zn kindje niet mogen zien en geld problemen) maar zag hem nog wel regelmatig. Op een gegeven moment overal verwijdert en geblokkeerd, ik boos op hem. Kwam hij met de smoes dat hij alles verwijdert had ivm zn ex en zn kindje. Nouja oke, hoorde steeds minder van hem. Op een gegeven moment verdween hij gewoon een maand en was ik er wel klaar mee.
Zocht hij elke keer weer contact en verdween dan weer net zo snel. Dit was 1 a 2x per maand.
Mooie verhaaltjes met ik mis je dusja toch elke keer weer afgesproken.
Maar toch vage vermoedens dat dingen niet klopte maar kon het niet plaatsen.
Tot ik op een gegeven moment op facebook ontdek dat hij al maanden een relatie had met een ander, ff nadat ik thuis ben gaan wonen. En zelfs een kind bij haar verwekt had(zij bevalt over een paar weken).![]()
Had hem geconfronteerd met mn ontdekking en hij ontkent nog steeds een hoop terwijl het zwart op wit staat.
En het allermooiste is nog dat hij nog steeds regelmatig contact probeert te zoeken. Hij weet dat ik een vriend heb ondertussen.