Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Reneee

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 18:11

Ik zou dus echt never nooit dure cadeaus van een vent aannemen hè. Kan gewoon voor mezelf zorgen.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 18:12

Geryon schreef:
Wat is er mis mee? Als hij er nou eenmaal geld voor heeft en het voor haar over heeft?

Het is prima natuurlijk als hij dat wil. Maar is het niet een beetje duidelijk dat ze hem uitbuit? Ik kan het mis hebben hoor, maar dat vind ik echt niet ok.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 18:14

Precies. Dit is uitbuiting. Mijn vriend zou ook dat kunnen doen als die een verkeerd typje zou hebben ontmoet. Ik koop m'n eigen troepjes wel. Hij koopt misschien 3x per jaar iets duurders voor 'mij'. Nu wil ie een dure deken voor het paard kopen, dat is dus een cadeau voor mij maar eigenlijk voor het paard wat we nog delen ook :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 18:15

Najah als hij dat prima vindt ... moet ie dat toch echt helemaal zelf weten. Misschien gaat zij er wel 4x per dag plat voor, wat ze zonder al die cadeautjes misschien maar 1x/week zou doen :+

Ik zou het ook niet willen ... hun relatie, hun probleem ...

Mijn vriend en ik zijn gelukkig beide armoedige langstudeerders. We klagen gewoon tegen elkaar hoe duur we wel niet zijn. Maar qua uitgaven zitten we denk aardig gelijk. Dan betaald de ene iets, dan de andere...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 18:17

Ik geniet er van op gepaste afstand! *D
Heerlijk hoe "onze prinses" (niet mijn woorden) haar vriend de hele familiedag haar MK tas liet dragen. :D

Heb er wel degelijk mee te maken want familieband. Ieder die de situatie kent is het met me eens.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 18:41

Ach, als ze het er beide mee eens zijn... Die jongen zal vast niet gedwongen worden om designertassen voor haar te kopen.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-17 18:47

Ach ja, die gasten heb je overal :'), vorig jaar had mijn vriendin er ook zo eentje, kocht van alles voor haar (ongevraagd, dat dan weer wel), lieve jongen, maar veel te wanhopig, probeerde haar te kopen, gaat niet werken. Hij is er zelf bij, hij wordt niet gedwongen om het spul te kopen voor haar, neem niet aan dat ze een mes op zijn strot zet. Ach, ik voel me al ongemakkelijk als ik een reepje chocolade krijg, zo is iedereen anders :').

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 18:50

Dat stopt ooit wel...

Mn ex had dat ook een beetje. Daardoor onszelf wat in de schulden gewerkt. Alles te veel willen etc. Zei ik dat ik het niet hoefde, kwam het er toch. Maar op het laatst van ons gezamelijke geld...

Ex heeft nu al een tattoo met zn lover.

Nouja dat zal ooit ook wel minder worden!

Wij hadden het over tinder, hij gebruikt het ook niet meer wsnt hij had genoeg aan mij en had de leukste al gevonden.
Dus ik denk dat dit straks niet meer mn 'date' is!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 19:08

_Reneee schreef:
Ik zou dus echt never nooit dure cadeaus van een vent aannemen hè. Kan gewoon voor mezelf zorgen.

:') Ik krijg echt wel dure dingetjes van mijn vriend maar dat werkt 2 kanten op. Hij kreeg van mij zijn Playstation plus spellen en abbo.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 19:13

Als het een beetje in balans is mag mijn toekomstige vriend wel het eerste zadel kopen... O:) }> _O-

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 19:28

Ik ben zelf niet zo van het 'heen en weer gaan' met kadootjes, dat voelt soms meer als geld uitwisselen zeg maar. Doe mij maar weekendjes of dagjes weg samen ipv kadootjes :)

Ik kwam Tony aka Sterretje van oh oh cherso tegen op tinder :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 19:29

Dan is dat programma waarin hij naakt op een eiland zit vast niet geslaagd :')

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 19:30

Oh god ja! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 19:50

Whaha serieus! :') :')

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 19:51

Je hebt hem toch wel geliked he... :))

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 20:11

Ik heb nog een gruwelijk sappig verhaal over een vreemdgaande ex. _O-

Vorig jaar met mn ex, leerde hem kennen via tinder. Heel snel serieus en we hebben een maand samengewoond. Toen ging ik weer naar huis omdat zn vader ging scheiden en tijdelijk bij hem kwam wonen. Oke no problemo, wat minder contact hij had ook veel problemen(zn kindje niet mogen zien en geld problemen) maar zag hem nog wel regelmatig. Op een gegeven moment overal verwijdert en geblokkeerd, ik boos op hem. Kwam hij met de smoes dat hij alles verwijdert had ivm zn ex en zn kindje. Nouja oke, hoorde steeds minder van hem. Op een gegeven moment verdween hij gewoon een maand en was ik er wel klaar mee.
Zocht hij elke keer weer contact en verdween dan weer net zo snel. Dit was 1 a 2x per maand.
Mooie verhaaltjes met ik mis je dusja toch elke keer weer afgesproken.
Maar toch vage vermoedens dat dingen niet klopte maar kon het niet plaatsen.
Tot ik op een gegeven moment op facebook ontdek dat hij al maanden een relatie had met een ander, ff nadat ik thuis ben gaan wonen. En zelfs een kind bij haar verwekt had(zij bevalt over een paar weken). _O-

Had hem geconfronteerd met mn ontdekking en hij ontkent nog steeds een hoop terwijl het zwart op wit staat.
En het allermooiste is nog dat hij nog steeds regelmatig contact probeert te zoeken. Hij weet dat ik een vriend heb ondertussen. :z

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 20:12

Ginger1991 schreef:
Ik heb nog een gruwelijk sappig verhaal over een vreemdgaande ex. _O-

Vorig jaar met mn ex, leerde hem kennen via tinder. Heel snel serieus en we hebben een maand samengewoond. Toen ging ik weer naar huis omdat zn vader ging scheiden en tijdelijk bij hem kwam wonen. Oke no problemo, wat minder contact hij had ook veel problemen(zn kindje niet mogen zien en geld problemen) maar zag hem nog wel regelmatig. Op een gegeven moment overal verwijdert en geblokkeerd, ik boos op hem. Kwam hij met de smoes dat hij alles verwijdert had ivm zn ex en zn kindje. Nouja oke, hoorde steeds minder van hem. Op een gegeven moment verdween hij gewoon een maand en was ik er wel klaar mee.
Zocht hij elke keer weer contact en verdween dan weer net zo snel. Dit was 1 a 2x per maand.
Mooie verhaaltjes met ik mis je dusja toch elke keer weer afgesproken.
Maar toch vage vermoedens dat dingen niet klopte maar kon het niet plaatsen.
Tot ik op een gegeven moment op facebook ontdek dat hij al maanden een relatie had met een ander, ff nadat ik thuis ben gaan wonen. En zelfs een kind bij haar verwekt had(zij bevalt over een paar weken). _O-

Had hem geconfronteerd met mn ontdekking en hij ontkent nog steeds een hoop terwijl het zwart op wit staat.
En het allermooiste is nog dat hij nog steeds regelmatig contact probeert te zoeken. Hij weet dat ik een vriend heb ondertussen. :z

wtf :oo :oo Sorry hoor, maar dan mankeert die jongen echt wat... En normaal mens doet zoiets niet.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 20:14

Nou... Wat is dat toch met die mannen?! Ik wil niet generaliseren hoor, maar waarom niet gewoon de waarheid? Echt, dat is voor iedereen beter.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 20:48

Wooow ginger dat is heftig! Zo een verhalen lees ik beter niet teveel want ik ga de hoop opgeven

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 20:57

Ja heel apart figuur die gozer _-:(

Maar niet de hoop opgeven hoor peeps want ik heb nu de beste en liefste vriend die ik me maar kan wensen!
Ze zeggen toch altijd dat de liefde van je leven komt na de fout van je leven. :D

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 21:45

Ginger1991 schreef:
Ja heel apart figuur die gozer _-:(

Maar niet de hoop opgeven hoor peeps want ik heb nu de beste en liefste vriend die ik me maar kan wensen!
Ze zeggen toch altijd dat de liefde van je leven komt na de fout van je leven. :D

Kijk dat geeft hoop! Dan kan het bij mij nooit lang meer duren! *\%/*

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 22:50

Dan hoop ik dat dat bij mij ook zo is!

Maar nu heeft hij dus al 2 kinderen? 1 van zn ex en 1 van de nieuwe scharrel die gelijk zwanger was?

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 11:19

Cadeautjes, ik doe er ook niet meer aan mee! Ik zit hier nog met de verjaardagscadeau voor mijn ex-tinderboy (de skireis jongen) -O- Is ook de laatste keer dat ik zoiets doe! Al moet ik wel toegeven dat hij nog steeds in mijn hoofd rondspookt, ookal wil ik dit niet.

Vanavond heb ik een 2de date met een jongen waar ik een tijdje mee app, we gaan eten en daarna gaan we beide met onze eigen vrienden een stapje zetten (toevallig weer op dezelfde plaats). Op de eerste date was het net hetzelfde, straks geloof ik nog dat hij me stalkt :Y)

Ondertussen heb ik de ene tinderboy die niet vlot appt aan de kant gezet. Ik ga er mijn tijd niet insteken, na 3 dagen heeft hij eindelijk geantwoord omdat hij beseft dat we normaal vanavond hadden afgesproken, jaa byeee! :wave:

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 13:14

DanielleB schreef:
Dan hoop ik dat dat bij mij ook zo is!

Maar nu heeft hij dus al 2 kinderen? 1 van zn ex en 1 van de nieuwe scharrel die gelijk zwanger was?

Haha yes, en zn 1e kind mag hij niet zien. Zegt genoeg over die jongen liever kwijt als rijk :')

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-17 15:28

Oh wow, lekker figuur zeg :=.

Argh! Ik ben aan het jojo-en met die van mij, ik weet gewoon niet wat ik nou wel of niet met hem wil merk gewoon dat ik enorm ga twijfelen als ik hem wat langer niet zie en hij heeft dat ook. Vanochtend op zich goed gesprek gehad en ook over gehad om misschien toch niet het officieel te maken en misschien toch op een andere voet verder te gaan. We zitten allebei in een situatie dat we eigenlijk bezig moeten zijn met ons leven op de rit krijgen en daar past eigenlijk geen relatie bij. Maar anderzijds is het gevoel en de chemie er toch ook echt wel, maar ik weet gewoon niet of het met ons echt in een relatie gaat werken. Wie had het over bindingsangst :=...? Net zoiets als met zijn kinderen ontmoeten, ik durf dat nog niet zo goed aan, hij zei dat ze mij wel graag wilden ontmoeten en dat dat het voor hem wel wat makkelijker zou maken (dan kan ik ook daarheen komen enzo). Ik weet het gewoon niet, ik merk dat ik alles veel teveel aan het kapot analyseren ben en dat haalt alle lol eruit. Ik krijg het er soms gewoon heel benauwd van, maar aan de andere kant vind ik hem wel heel leuk. ARGH!!!! 8)7 := _-:(