Ik heb ook ooit in het verleden voor jan L ergens gestaan....toen ik op weg was had ik al een slecht gevoel erover en zag ik in de trein dat hij ook de match had verwijderd. Zeg dan gewoon dat je niet wil.
Dat is nog erger.. Serieus, als ik die nog tegen kom op tinder en hij liked me nog een keer
Jeej, ik kan me niet voorstellen dat een vriendin zo'n dingen doet.... toch niet zo'n fijne vriendin dan
Lougino
Geplaatst: 26-04-16 13:16
Weer even een beetje bijlezen na m'n vakantie de afgelopen dagen.
Jeetje Renee wat een bizar verhaal!! Ben ook wel benieuwd of je je 'vriendin' hierna nog hebt gesproken? Was de man in kwestie dronken of dat niet eens? Kan me goed voorstellen dat je in kotsmodus bent bah!
Wat balen Bambi heel flauw :-(( gelukkig was je nog niet onderweg want van Zonnetje haar verhaal word je helemaal niet vrolijk..sukkels!
Ik heb a.s. vrijdag weer een date waar ik in tegenstelling tot de vorige afspraken toch echt wel veel meer naar uitkijk! Leuke gast, goed gekleed en veel dezelfde interesses, ben echt benieuwd!
MissBambi
Geplaatst: 26-04-16 13:17
Leuk lougino!
Ik keek er ook erg naar uit, heb 'm ergens op internet gevonden. Toch maar even een bericht gedaan
Queelens
Geplaatst: 26-04-16 13:28
Renee wat eeg zeg Bambi ajj dat is zuur ben benieuwd of die reageert
Lougino sounds great veel plezier alvast.
Ik zie zaterdag mijn 'tinder vriendje' weer. Savonds gaan we eerst naar een bbq (jaja burgerlijke dingen..) zomdag nog geen idee maar heb zomaar eem gevoel dat dat nog even geheim blijft voor mn verjaardag
Goed gelukkig, ze deed er niet aan mee. Heeft niks uitgelokt, voelde zich achteraf ook wel echt schuldig dat ze nog even bij hem is gebleven (ook vooral omdat ze nogal TE zat was om te kunnen fietsen op dit moment) en is ook vrij snel toen ze kon vertrokken. Hij is sowieso niet echt waar zij op valt, maar anders zou ze het nog nooit tegenover mij doen. Ook niet als ik er niet bij was.
We waren alle 3 nogal dronken, waardoor dit ook allemaal pas wat later binnenkwam. Ik zat er zelf bij en gaf er op dat moment niks om. Maarja, drank maakt meer kapot dan je life is zeggen ze weleens. Nou dat is gelukt.
Hij valt overigens ook niet echt op mijn vriendin.. Heb de man ook nog gesproken, hij heeft wel echt oprecht spijt, maar het maakt niet meer uit. Wantrouwen is nu aangewakkerd en daar heb ik geen zin in .
Bambi, ownee dan zal het wel niet. Maar dat is wel heel laag? Dan kan zo ene vent toch gewoon zeggen, nee wordt hem toch niet.. Op deze manier is wel ronduit triest.
Lougino
Geplaatst: 26-04-16 13:42
Hahaha toch gevonden, nou ben benieuwd of je reactie krijgt Bambi wat heb je zo'n beetje gestuurd?
Leuk vooruitzicht Queelens! Oh verassingen op je verjaardag, daar word ik altijd stik zenuwachtig van haha. Gefeliciteerd trouwens!!
Yunaa
Geplaatst: 26-04-16 14:34
Wat vervelend, MissBambi... Ik zou echt dol worden. Af en toe vind ik Tinder ook wel vaag hoor. Zelf gelukkig nog nooit mee gemaakt dat iemand mij eruit dondert, dat doe ik meestal andersom Maar niet zoals in jouw geval
Vanavond zie ik mijn Tindermeneer voor het eerst op jawel.... Koningsnacht Ik ben wel een beetje zenuwachtig, het is voor mij al zo lang geleden dat ik in zo'n fase zat. En dan zijn er natuurlijk nog andere bij
Zonnetje81
Geplaatst: 26-04-16 14:42
Heeft hij nog wat laten weten renee?
MissBambi
Geplaatst: 26-04-16 14:50
nee renee, dat zou ik ook niet meer willen
was ook écht laaiend daarstraks lougino, heb hem gestuurd: zoo... toch maar niet vanmiddag??? maar nog steeds geen antwoord..
Goh, wat een verhaal Renee, fijn dat je vriendin er in ieder geval niet op in gegaan is! Ik heb ook wel eens anders mee gemaakt dat een vriendin met mijn date zat te flirten en ze seksuele opmerkingen heen -en weer maakten.. Tof joh! Gelukkig bestaat er karma
Gefeliciteerd Queelens! Leuk als je tindervriendje je nog gaat verrassen voor je verjaardag
Veel plezier alvast yuna! Haha ik vertrouw hem denk ik wel lougino, maar ik raak wel nieuwsgierig nu Gelukkig zijn t drukke dagen voor mij dus het is zo weer weekend
Carlijn101
Geplaatst: 26-04-16 15:59
Darah3: Ja, dat kan ook nog gebeuren, gelukkig is mijn vriendin niet zo en zou het nooit doen tegenover mij . Daar was ik echt kapot van geweest.
Ik heb hem nog wel gesproken ja, we hebben geen ruzie ofzo, hij heeft er oprecht spijt van en heeft inmiddels door dat hij het goed verkloot heeft tussen ons. Ik vind het vooral jammer, het was erg leuk.. Dusja, ik ben niet eens meer boos ofzo, maar het heeft geen zin meer, vertouwen is weg. Hij laat me nu wel braaf met rust.
Bambi: Ben beniewd of je nog iets hoort. Yunnaa: Dat is juist wel fijn lijkt me, is leker ongecompliceerd zo in de kroeg op koningsnacht toch.
Pfff wat stom! Ik heb ook weleens iemand zo uit mijn matches verwijderd maar niet wanneer er al half een date afgesproken is. Dan kun je toch wel zeggen van goh nee ik twijfel. En heb er geen zin in?! Mannen....
Vriendin van me vroeg me mee uit vanavond. Zit nog te twijflen. Belt net ineens Tinderman op: ja als je zin hebt ben je ook welkom hier hoor! Jaaaaa twijfelen alom! Wil m graag zien maar avondje uit met vriendin is ook leuk natuurlijk! ( ze gaat wel met een hoop anderen en ken daar ook verder niemand van) Nu maar even klein powernapje en erover denken
Wat een l*l zeg, met je beste vriendin gaan zitten flirten. En verder ook heel vervelend die dates die zo worden afgezegd.
Hier alleen maar glitters, ruim 24 uur bij vriendlief geweest. Zou hem graag vaker zien, maar ja. Mei wordt ook lastig, hij tentamens en ik eindexamens. Maar we overleven het wel
MissBambi
Geplaatst: 26-04-16 23:08
ik wil ook glitters
Verrek.. had dat joch gevonden op twoo ofzo. Account aangemaakt en word nu gestalked door mannen boven de 40, er zat zelfs een meid bij
Jullie zouden ook een dateleed inzending moeten doen. Pas alleen wel op, ze passen de tekst wel iets aan....
M_aaike
Geplaatst: 27-04-16 00:52
Zo ik kom even binnen vallen hoor.
Maak nu toch wat mee wat ik best creepy vind. Had een leuke match, leuke gesprekken gehad en na een tijdje nrs uitgewisseld.
Helaas begon ie gelijk die avond te praten over dingen waar ik het liever niet met een vreemde over heb zeg maar. Ook was ie nogal opdringerig, nogal stalkerig eerlijk gezegd. De hele tijd appen en als ik even niet reageerde stuurde hij weer iets van: 'joehoe' oid. Paar keer aangegeven dat ik het irritant vond maar dit is al de derde avond op rij dat ie weer begint over wat ie toch allemaal wel niet met me zou willen doen.
Ik heb hem berichtje gedaan dat ik er klaar mee was als we alleen maar op zo'n toer gaan praten. Zo'n afknapper namelijk!
Nu heeft ie al minstens 30 berichtjes gestuurd en 4 keer gebeld. Echt Wtf. Een man van 32??
Zijn laatste berichtje was: 'mijn voor en achternaam, woonplaats, zo makkelijk kom je niet van me af!' (Met een duivel poppetje erachter)
Krijg er een beetje de rillingen van omdat ik expres al nooit precies vertel waar ik woon (klein dorpje) en achternaam had ik ook niet verteld.. Bah wat een freak zeg!
Doe ff normaal! Je valt mij lastig. Ik maak geen geheim van wie ik ben en jij bent net zo makkelijk te vinden. Dus doe ff Chill, kap met lastig vallen voor ik er werk van ga maken