Dat gaat zo:
Marlinde,
blablabla bla bla bla bla
bla bla bla bla
Gr.
En de confession: Hij doet het ook zo naar collega's en ik ga hem niet zeggen dat hij op die manier voor schut staat.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dan heeft ie het wel weer gezien of zo, en dan reageert ie ook gewoon niet meer
Heel slecht, maar wij zijn momenteel een huis aan het kopen en zitten even best krap, en zij totaal niet
We lachen toch ook met z'n allen om mensen die zich pijn doen in dat soort filmpjes
Ik roddel altijd mee en doe alsof ik het met iedereen eens ben maar praat dan gerust achter hun rug ook over wat ze gezegd hebben en bepaald gedrag tegen anderen etc
Wel heel subtiel hoor, maar toch.
Eulogy schreef:Zou ook wel heel overdreven zijn als je daar al moeilijk over zou doenWe lachen toch ook met z'n allen om mensen die zich pijn doen in dat soort filmpjes

Zo zag ik laatst ook iemand die iets op het hoofd van een kat had geplakt (een veertje of zo) en die kat raakte helemaal in de stress omdat ze het veertje er niet af kreeg. Vond ik ook zielig en onnodig.
Eulogy schreef:Oh ja maar je zei "waar een kat zich pijn doet of valt", dus ik dacht dat je katten die uit zichzelf vallen en zo bedoelde
Hhilde: ja, die heb ik ook gezien, dat vond ik inderdaad ook zielig en niet grappigZo zag ik laatst ook iemand die iets op het hoofd van een kat had geplakt (een veertje of zo) en die kat raakte helemaal in de stress omdat ze het veertje er niet af kreeg. Vond ik ook zielig en onnodig.
Maar als mijn kat voor de zoveelste keer van de bank lazert of heel overtuigd bij me in bad springt en zich dan bedenkt dat ze water helemaal niet leuk vindt, dat vind ik vooral heel grappig
JudArthos schreef:MarlindeRooz schreef:Nou filmpjes waar mensen opzettelijk dieren pijn doen vind ik niet kunnen, tenzij het dus om katten gaat.
Als ik het dus goed begrijp vind je kattenmishandeling grappig?
Natuurlijk vind ik mishandeling niet grappig. Maar katten die ongedwongen iets doen waardoor ze vallen etc vind ik grappig. Terwijl ik het bij honden zieliger vind. Komt gewoon omdat katten altijd zo'n arrogantie over zich heen hebben. Dan denk ik HA karma.
guusje_h schreef:Confession: Ik kwam er pas achter dat ik door mijn neus kon ademen toen ik een jaar of 7 was. Ik heb simpelweg nooit geweten dat het kon en ademde dan ook altijd door mijn mond. Tot op een dag ik een wedstrijdje deed met een vriendinnetje wie het langst zijn adem in kon houden, zij boos werd dat ik mn neus niet dicht hield en ik me daar stond af te vragen waarom ik in godsnaam mijn neus nou weer dicht moest houden
:MarlindeRooz schreef:Ligt er natuurlijk aan hoe ver het gaat. Maar om dat filmpje met die doos en het laserlampje moest ik gniffelen.Natuurlijk vind ik mishandeling niet grappig. Maar katten die ongedwongen iets doen waardoor ze vallen etc vind ik grappig. Terwijl ik het bij honden zieliger vind. Komt gewoon omdat katten altijd zo'n arrogantie over zich heen hebben. Dan denk ik HA karma.