Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 12:15

Ik lach me iedere keer weer dood als mijn vader mij een appje stuurt. :')
Dat gaat zo:

Marlinde,
blablabla bla bla bla bla
bla bla bla bla
Gr.

En de confession: Hij doet het ook zo naar collega's en ik ga hem niet zeggen dat hij op die manier voor schut staat. :')

Anoniem

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 12:18

Naar collega's is het nog niet zo gek toch? :P

Mijn vader zegt midden in een gesprek altijd compleet vanuit het niets "Doei" :') Dan heeft ie het wel weer gezien of zo, en dan reageert ie ook gewoon niet meer :')

Confession: ik ga vanavond naar een hot tub cinema met mijn vriend, een vriendin en haar vriend. Zij heeft onze kaartjes gekocht en ik ben destijds vergeten haar terug te betalen (het is geloof ik £20 per kaartje dus vrij duur). Ze heeft er nooit naar gevraagd en zolang ze dat niet doet, ga ik het ook niet zeggen :o Heel slecht, maar wij zijn momenteel een huis aan het kopen en zitten even best krap, en zij totaal niet :o

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 12:18

Als je denkt dat 'Gr' erg is, mijn vader eindigt een gesprek altijd zo met 'Doei.'

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 12:19

Nah als je al jaren ergens werkt lijkt me dat niet. :')

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 12:25

Confession: mijn broer en ik kunnen eigenlijk nooit door 1 deur samen maar ik ben al een aantal dagen goed ziek en heb net een lijstje gemaakt met dingen bij de drogist en supermarkt met de vraag of hij het wil halen. Hij trok gelijk z'n schoenen aan en loopt nu door de regen daarheen, toch wel weer erg lief :')

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 13:59

We hebben geen Internet en tv, dit omdat we overgestapt zijn.
Nu zit ik al de hele dag disney dvd's te kijken. :')
Op dit moment de kleine zeemeermin :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 15:18

Mijn moeder begon al haar Whatsappjes tot voor kort met 'Hoi [naam], met mama'

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 15:20

Mijn moeder sms'te me altijd van die vooraf geprogrammeerde berichten terug. 'Oké, ik vind het prima.' was een veel geziene en 9/10x niet echt een antwoord op wat ik haar stuurde :))

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 15:23

Ik ben tegen dierenleed en eet ook geen vlees etc. Maar als ik filmpjes zie waar een kat zich pijn doet of valt dan moet ik wel altijd even gniffelen. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 15:30

Zou ook wel heel overdreven zijn als je daar al moeilijk over zou doen :+ We lachen toch ook met z'n allen om mensen die zich pijn doen in dat soort filmpjes :P

Confession: ik ben heel achterbaks op kantoor :o Ik roddel altijd mee en doe alsof ik het met iedereen eens ben maar praat dan gerust achter hun rug ook over wat ze gezegd hebben en bepaald gedrag tegen anderen etc :o Wel heel subtiel hoor, maar toch.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 15:31

Nou filmpjes waar mensen opzettelijk dieren pijn doen vind ik niet kunnen, tenzij het dus om katten gaat. :o

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 15:33

Eulogy schreef:
Zou ook wel heel overdreven zijn als je daar al moeilijk over zou doen :+ We lachen toch ook met z'n allen om mensen die zich pijn doen in dat soort filmpjes :P

Ik doe er niet moeilijk over, maar ik zag bijvoorbeeld gisteren een filmpje van iemand die een kat dmv een laserlampje in een doos lokte. Die doos stond aan het begin van de trap en die kat sprong in de doos en zo gleed die doos de hele trap af. Kat vond het duidelijk niet leuk. Ik vind dat soort dingen gewoon totaal niet grappig en grenzen aan dierenmishandeling. Dan maar overdreven :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 15:35

Oh ja maar je zei "waar een kat zich pijn doet of valt", dus ik dacht dat je katten die uit zichzelf vallen en zo bedoelde :')

Hhilde: ja, die heb ik ook gezien, dat vond ik inderdaad ook zielig en niet grappig :) Zo zag ik laatst ook iemand die iets op het hoofd van een kat had geplakt (een veertje of zo) en die kat raakte helemaal in de stress omdat ze het veertje er niet af kreeg. Vond ik ook zielig en onnodig.
Maar als mijn kat voor de zoveelste keer van de bank lazert of heel overtuigd bij me in bad springt en zich dan bedenkt dat ze water helemaal niet leuk vindt, dat vind ik vooral heel grappig :D

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 15:50

Emmaa_ schreef:
Mijn moeder begon al haar Whatsappjes tot voor kort met 'Hoi Emma, met mama'

_O-

Mijn moeder typt lachen (you know, 'hahaha') super sarcastisch: 'ha, ha, ha.' Ik lig iedere keer weer dubbel erom en ik verbeter haar niet :')

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 16:00

Confession: Ik kwam er pas achter dat ik door mijn neus kon ademen toen ik een jaar of 7 was. Ik heb simpelweg nooit geweten dat het kon en ademde dan ook altijd door mijn mond. Tot op een dag ik een wedstrijdje deed met een vriendinnetje wie het langst zijn adem in kon houden, zij boos werd dat ik mn neus niet dicht hield en ik me daar stond af te vragen waarom ik in godsnaam mijn neus nou weer dicht moest houden :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 16:05

Eulogy schreef:
Oh ja maar je zei "waar een kat zich pijn doet of valt", dus ik dacht dat je katten die uit zichzelf vallen en zo bedoelde :')

Hhilde: ja, die heb ik ook gezien, dat vond ik inderdaad ook zielig en niet grappig :) Zo zag ik laatst ook iemand die iets op het hoofd van een kat had geplakt (een veertje of zo) en die kat raakte helemaal in de stress omdat ze het veertje er niet af kreeg. Vond ik ook zielig en onnodig.
Maar als mijn kat voor de zoveelste keer van de bank lazert of heel overtuigd bij me in bad springt en zich dan bedenkt dat ze water helemaal niet leuk vindt, dat vind ik vooral heel grappig :D

Oh, ja, dát vind ik ook grappig! Maar niet mensen die uitlokken en zo. Meer als het 'per ongeluk' gefilmd is.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 16:07

MarlindeRooz schreef:
Nou filmpjes waar mensen opzettelijk dieren pijn doen vind ik niet kunnen, tenzij het dus om katten gaat. :o

Als ik het dus goed begrijp vind je kattenmishandeling grappig? :wow:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 16:09

JudArthos schreef:
MarlindeRooz schreef:

Als ik het dus goed begrijp vind je kattenmishandeling grappig? :wow:

Ligt er natuurlijk aan hoe ver het gaat. Maar om dat filmpje met die doos en het laserlampje moest ik gniffelen. := Natuurlijk vind ik mishandeling niet grappig. Maar katten die ongedwongen iets doen waardoor ze vallen etc vind ik grappig. Terwijl ik het bij honden zieliger vind. Komt gewoon omdat katten altijd zo'n arrogantie over zich heen hebben. Dan denk ik HA karma. :')

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 16:48

guusje_h schreef:
Confession: Ik kwam er pas achter dat ik door mijn neus kon ademen toen ik een jaar of 7 was. Ik heb simpelweg nooit geweten dat het kon en ademde dan ook altijd door mijn mond. Tot op een dag ik een wedstrijdje deed met een vriendinnetje wie het langst zijn adem in kon houden, zij boos werd dat ik mn neus niet dicht hield en ik me daar stond af te vragen waarom ik in godsnaam mijn neus nou weer dicht moest houden :')

Ik lig helemaal stuk _O-

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 17:01

Emmaa_ schreef:
Mijn moeder begon al haar Whatsappjes tot voor kort met 'Hoi Emma, met mama'

Ik weet niet waarom, maar ik vind dit dus echt hilarisch _O-

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 17:02

Mijn buurvrouw is een schat. Ze werkt als thuis-verpleegster. Hoofdzakelijk bij oude, dove duitsers. En als ze er dan weer eentje aan de telefoon heeft word er flink geschreeuwd omdat ze haar anders niet horen:"ach so, genau, nein am zehn hab ich gesagt, jawohl bis morgen". Enz.
En iedere keer weer gaan mijn nekharen overeind staan van de pure lelijkheid van de Duitse taal.

Edit: de confession vergeten :') :
ik erger mij dus met regelmaat dusdanig dat ik heel kinderachtig en met veel geweld alle ramen en deuren dicht smijt om het maar niet aan te hoeven horen.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 17:07

MarlindeRooz schreef:
Ligt er natuurlijk aan hoe ver het gaat. Maar om dat filmpje met die doos en het laserlampje moest ik gniffelen. := Natuurlijk vind ik mishandeling niet grappig. Maar katten die ongedwongen iets doen waardoor ze vallen etc vind ik grappig. Terwijl ik het bij honden zieliger vind. Komt gewoon omdat katten altijd zo'n arrogantie over zich heen hebben. Dan denk ik HA karma. :')

https://www.youtube.com/watch?v=Wuo9pRn-RPI
Om zulke filmpjes kan ik me kostelijk vermaken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 17:54

Confession : poes van ouders kwam met een roodborstje aan , ding was nog levend en net toen ik het oppakken wou kwam poes weer en rende weer weg. Voel me zo schuldig hij was al in shock en keek me zo sneu aan ;(

danielle80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 18:49

Ik heb mijn hond longeren geleerd want er is bij ons in de buurt een groot grasveld en daar mag je hond niet los en ik ben te lui om de hele tijd met hem mee te rennen.(er is wel een grasveld waar hij wel losmag maar dat is veel verder weg)

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 18:58

Confession: Ik erger mij dood aan alle mensen waar een dier zich enigszins pijn doet direct dierenmishandeling roepen etc. Er ging een poos terug een filmpje/gifje rond van een palominoveulen wat met een bal aan het spelen was, wat er half op ging liggen en daardoor op de grond viel. Komop, dat is eigen schuld en zulke domme dingen doen mensen ook, waar wij ook gewoon om lachen. Ik heb dat filmpje van de kat en de trap+laserlichtje ook gezien, moest ik ook om lachen. Om dat nou dierenmishandeling te noemen?

Confession 2: Ik zag net een advertentie op facebook van 2 pony's, 3 en 5 jaar, wou ze weg doen omdat ze teveel dieren had, wil ze ze weg doen onder een adoptiecontract, zodat als ze niet goed verzorgd worden zij ze weer terug kunnen nemen. Komop serieus?? Ik heb dan zo de neiging om er wat onder te zetten of naar ze toe te gaan en te vragen hoe ze in godsnaam op die rare ideeën komt.