_sharonnn schreef:Je wijkt wel een beetje af Bambi..
Het antwoord is toch echt bij hem te vinden en niet hier op bokt![]()
Zelfs Google weet t niet haha
Ik vroeg het hier omdat er misschien hier wel mensen zijn die mannen heel goed kunnen vertalen haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sannert schreef:Steeph schreef:Als je een product hebt geruild tegen het zelfde product maar dan nieuw omdat je oude product niet meer naar behoren werkte, gaat de garantieperiode dan opnieuw in?
Dat heb ik wel gehad bij kijkshop. Ik had nog een paar maanden garantie, ding deed het niet meer, mee terug, nieuwe gekregen en ook een nieuwe bon met opnieuw 2 jaar garantie erop.
LisaaBloem schreef:Vogels leggen eieren zodat ze niet te zwaar worden om te vliegen (als ze jongen in de buik zouden dragen zouden ze dat zijn). Waarom leggen reptielen en amfibieën dan ook eieren? Vissen snap ik wel, die moeten nog kunnen zwemmen. Maar waarom dragen dolfijnen en haaien dan wel weer de jongen in de buik? Dan zouden die toch ook eieren moeten leggen? (Afgezien van het feit dat het zoogdieren zijn).
En reptielen en amfibieën zouden toch prima in de buik kunnen dragen?
LisaaBloem schreef:Vogels leggen eieren zodat ze niet te zwaar worden om te vliegen (als ze jongen in de buik zouden dragen zouden ze dat zijn). Waarom leggen reptielen en amfibieën dan ook eieren? Vissen snap ik wel, die moeten nog kunnen zwemmen. Maar waarom dragen dolfijnen en haaien dan wel weer de jongen in de buik? Dan zouden die toch ook eieren moeten leggen? (Afgezien van het feit dat het zoogdieren zijn).
Bambi1995 schreef:_sharonnn schreef:Je wijkt wel een beetje af Bambi..
Het antwoord is toch echt bij hem te vinden en niet hier op bokt![]()
Zelfs Google weet t niet haha
Ik vroeg het hier omdat er misschien hier wel mensen zijn die mannen heel goed kunnen vertalen haha
Leffroi schreef:Reptielen leggen eieren, omdat ze koudbloedig zijn en dus geen manier hebben om hun jong warm te houden. Daarnaast zijn veel reptielen geen 'zorgzame' ouderdieren. Ze leggen hun eieren, bedekken deze en vertrekken weer. De zon/ rotting moet dan warmte afgeven. In sommige gevallen komen de ouders weer terug (denk aan de krokodillen enzo) maar veel zijn direct zelfstandig (slangen).
Kuggur schreef:LisaaBloem schreef:Vogels leggen eieren zodat ze niet te zwaar worden om te vliegen (als ze jongen in de buik zouden dragen zouden ze dat zijn). Waarom leggen reptielen en amfibieën dan ook eieren? Vissen snap ik wel, die moeten nog kunnen zwemmen. Maar waarom dragen dolfijnen en haaien dan wel weer de jongen in de buik? Dan zouden die toch ook eieren moeten leggen? (Afgezien van het feit dat het zoogdieren zijn).
Je maakt een gangbare denkfout, en dat is dat evolutie "redenen" heeft voor hoe organismen in elkaar zitten/werken. Zo werkt het niet (tenzij je gelooft in "intelligent design", dan zijn dit soort vragen wél relevant).
Je zegt bijvoorbeeld dat vogels eieren leggen omdat ze anders niet kunnen vliegen. Wat dacht je van vleermuizen...?
amkeVH schreef:Nee tuurlijk niet, dan kan je elke keer aan het eind van de 2 jaar garantie je ding kapot maken, een nieuwe vragen, en dan krijg je weer 2 jaar garantie en kun je zo door blijven gaan.
Die garantie die je krijgt geld over het algemeen maar 1 keer.
Steeph schreef:wortelsussie schreef:Ik zit nu rugby te kijken en veel mannen hebben een soort tape op hun benen en hoofd en soort petjes om het hoofd. Wat is dit en waarvoor dient het?
Zodat hun oren nergens tussen komen en er af gerukt worden