Ik begrijp het gewoon nog steeds gewoon niet

Blehhh voel me zo ellendig
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yonker schreef:Tja hij moet hulp zoeken.... en dat gaat die doen heeft die gezegd maar of die t echt doet????
Jolien87 schreef:Yonker schreef:Tja hij moet hulp zoeken.... en dat gaat die doen heeft die gezegd maar of die t echt doet????
Hele dikke knuffel voor jou.
Even heel hard zijn maar het feit dat hij hulp nodig heeft is nu even niet jouw probleem.
focus nu op jezelf en wat jij nodig hebt. En ik snap dat alles in jou nu schreeuwt dat je hem nodig hebt maar laat hem maar even voor wat het is.
Ik weet niet of je in de buurt van Almere woont maar als je wilt heb ik twee heel brede schouders waar op gehuild kan worden.
Yonker schreef:Nah hij zit te erg met zichzelf ik de knoop en wil dat eerst oplossen voordat hij een leven met iemand op kan bouwen en wil het beste voor me maar kan me dat niet bieden zegt hij.
Resistance schreef:Yonker schreef:Nah hij zit te erg met zichzelf ik de knoop en wil dat eerst oplossen voordat hij een leven met iemand op kan bouwen en wil het beste voor me maar kan me dat niet bieden zegt hij.
Ik vind dat altijd zo'n ongelofelijk slap gelul. Heb die hier vaak ook gehoord. Alsof ze jou "sparen" ofzo, door die keuze te maken. Zeg dan gewoon dat je het voor jezelf niet ziet zitten in plaats van te doen alsof je zo'n enorme compassie hebt en iemand niet hetgeen kan bieden wat diegene nodig heeft.
Bah.
Heel veel sterkte Yonker. Kan je maar beter vanaf zijn.
Robijntjah schreef:He’s Just not that into you komt er dan in me op![]()
Zeg dat dan gewoon, lekker duidelijk!
Jolien87 schreef:Zo ging het bij mij ook wel een beetje.
Ik kamp al een jaar lang met een depressie en altijd zijn mijn vriend dat ik best dingen mocht loslaten en vertrouwen mocht hebben in onze relatie. Dat zat echt wel goed en ik mocht best wat meer aan mezelf denken.
Tot hij op een gegeven moment zei er wel heel veel moeite mee te hebben en dat hij zo'n afstand tussen ons voelde. De volgende dag was het ineens dat zijn gevoel minder was en de dag daarna was het ineens: "Mijn gevoelens voor je zijn weg. Al het gezeik is 100% de schuld van jouw depressie en ik ben al je huilbuien spuug- en spuugzat".
Nou, daar sta je dan met je goeie gedrag.
Danique_G schreef:Jolien87 schreef:Zo ging het bij mij ook wel een beetje.
Ik kamp al een jaar lang met een depressie en altijd zijn mijn vriend dat ik best dingen mocht loslaten en vertrouwen mocht hebben in onze relatie. Dat zat echt wel goed en ik mocht best wat meer aan mezelf denken.
Tot hij op een gegeven moment zei er wel heel veel moeite mee te hebben en dat hij zo'n afstand tussen ons voelde. De volgende dag was het ineens dat zijn gevoel minder was en de dag daarna was het ineens: "Mijn gevoelens voor je zijn weg. Al het gezeik is 100% de schuld van jouw depressie en ik ben al je huilbuien spuug- en spuugzat".
Nou, daar sta je dan met je goeie gedrag.
Wat een zak. Dan heeft hij het eerste ook nooit met oprechte intenties gezegd. Problemen komen nooit van 1 kant en iedereen heeft zijn aandeel maar dit is wel wreed om te zeggen tegen iemand
Jolien87 schreef:Danique_G schreef:
Wat een zak. Dan heeft hij het eerste ook nooit met oprechte intenties gezegd. Problemen komen nooit van 1 kant en iedereen heeft zijn aandeel maar dit is wel wreed om te zeggen tegen iemand
Jawel he?
En dat was ook het grootste probleem waardoor mijn depressie zo lang sluimerde: ik wilde er niet aan toegeven uit angst om de dingen om mij heen los te laten. En nadat ik dat uiteindelijk begon te doen, verdween zijn gevoel voor mij. Ja hallo, wat wil je nou?
Ik voel me dan ook wel flink in de maling genomen en dit heeft me ook een beestje knauw opgeleverd. Hoewel het me aan de andere kant ook heel makkelijk maakt om van hem los te komen want ik heb absoluut niet de verleiding om nog bij hem terug te willen.
Robijntjah schreef:Ik kon dat tijdens mijn date periode ook wel ineens krijgen hoor, echt binnen een paar minuten van iemand superleuk vinden naar ‘nee ga weg’.
Heb dat dan wel netjes geprobeerd uit te spreken en waarschuwde er zelfs voor dat dat kon gebeuren
MarlindeRooz schreef:Pfff ik snap het niet. Ik zou het best een kans nog willen geven misschien. Maar hij wil zolang het uit is niet het contact met die collega verbreken. En hij zegt dat hij niks met haar wil. Maar ze hebben wel al 3 weken onafgebroken elke dag contact via snap.
Ketly schreef:MarlindeRooz schreef:Pfff ik snap het niet. Ik zou het best een kans nog willen geven misschien. Maar hij wil zolang het uit is niet het contact met die collega verbreken. En hij zegt dat hij niks met haar wil. Maar ze hebben wel al 3 weken onafgebroken elke dag contact via snap.
Marlinde je moet echt je eigenwaarde behouden, hoe moeilijk het ook is maar ga niet terug naar hem. Hij gaat niet veranderen.