Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 10:11

Britta31 schreef:
NinkeG schreef:
Aan dat mijn telefoon geen geluid meer maakt. Ik kan dus niet meer bellen, filmpjes kijken, spraakmemo's luisteren, muziek luisteren oid.

En het ergste is dat ik nu geen wekker meer heb, hoe wordt ik morgen wakker oh help :')

Ben je al wakker?

Gelukkig wel :)

Welshponyfan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 14:11

Dat ik heel internet al afgespeurd heb hoe je je Sims Freeplay account op mijn telefoon (samsung) kan verbinden met facebook zodat ik buren kan toevoegen -O-

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 14:13

Aan schijnheilige mensen :')
@welshponyfan, oef geen idee ook :\ kreeg t nooit aan de praat :=

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 15:46

Aan kinderachtige mensen.. |o

Kom op zeg, je kan toch wel met een jongen omgaan zonder dat je gelijk verliefd bent? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 18:37

Dat mijn ene Forester 'stuk' is... zo zonde. Erger me aan mezelf, had allerlei plannen met hem en het roer moet om, en daardoor vind ik mezelf even heul errrrug sielugh :+

Oh ja en dat ik sommige luitjes ernstig sneu vind... hielenlikkers :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 18:40

Aan dat andere mensen voor míj gaan bepalen wat ík met míjn dier moet doen. Daar kan ik dus zo niet tegen!

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 19:01

Ik heb me de hele middag aan mezelf geërgerd..

Om 13 uur had ik een toets, namelijk het openen en serveren van een fles wijn (+nog wat andere dingen). Pak ik een fles die al geopend was door een andere student :+ -O- -O-

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 19:10

Ik mn tentamen privaat recht, dat na de derde keer nog steeds niet goed ging :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 23:17

Assistente van de ortopeed.
3 weken terug een afspraak gemaakt. Briefje meegekregen dat ik een afspraak heb 13-6-2016 om 11.30
Dus ik was daar vandaag braaf in de hoop dat ik een keer zou weten wat het nu is met mijn knie.
Oeps foutje, verkeerde datum opgeschreven.
Toen ik weer bij de auto was wel even tot 100 geteld voordat ik ben gaan rijden.
Oh en wat mij nu nog altijd irriteerd, mijn knie _-:(

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:38

Dat ik richting het station helemaal ben natgeregend, om er vervolgens achter te komen dat er helemaal geen treinen rijden naar Rotterdam. Om vervolgens weer terug naar huis wéér helemaal natgeregend te worden |o

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 15:16

Dat de wifi hier zo sloom is dat ik niet eens me mail kan openen op me laptop en hij niks kan verzenden via WhatsApp. Nu op me telefoon maar de wifi uitgezet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 11:54

Aan mijn konijn dat steeds achter het hok, tegen de muur van de schuur als een soort spiderman omhoog klimt zonder dat ik het door heb. Ik dus in paniek want dat beest is nergens, totdat ik een bruin bolletje naar beneden zie en hoor vallen. Je bent 9 weken oud, ga álsjeblieft spelen in het gras oid in plaats van zelfmoordpogingen bedenken.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 12:33

Dat ik heb gedroomd dat ik op mijn merrie aan het rijden was, het super goed ging, en dat we echt lekker aan het werk waren... vervolgens wordt ik wakker en moet ik mezelf eraan herinneren dat ik dat nooit zo met haar kan doen ivm artrose. :n Bummer.

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 12:41

Aan mijn overrijpe banaan :'(.
#firstworldproblems

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 13:32

Aan m'n gekneusde ribben...

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 13:39

Anoniem schreef:
Aan mijn konijn dat steeds achter het hok, tegen de muur van de schuur als een soort spiderman omhoog klimt zonder dat ik het door heb. Ik dus in paniek want dat beest is nergens, totdat ik een bruin bolletje naar beneden zie en hoor vallen. Je bent 9 weken oud, ga álsjeblieft spelen in het gras oid in plaats van zelfmoordpogingen bedenken.

Haha zo'n konijn heb ik ook gehad! Wát een draak, ontsnapte uit de meest onmogelijke plaatsen en heb nog nooit een konijn als een aapje in tralies zien klauteren. Ooit met stofzuigen was ie zo idioot door het hok rennen dat mijn moeder dacht, ik doe hem even in een kartonnen doosje, want ik blijf aan de gang zo.
Vervolgens heeft ie 10 minuten doodstil gelegen en dachten we dat ie dood was. >;) Niks aan het handje uiteindelijk.. Wat een monster was dat... :=

Ik erger me aan m'n griepje. %)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 14:15

Aan vooroordelen... en als je iets probeert duidelijk te maken, je voor zielig doener/verwend nest uitgemaakt wordt. Waarom zijn sommige mensen zo kortzichtig? En waarom maak ik me er nog druk om? :?

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 14:24

langzaam werkende Amerikanen....

(volgens overleg van vorige week afgelopen maandag mail gestuurd met verzoek tot maken afspraak, incl een volle week aan vrije dagen... en nog "steeds" niks gehoord... Komt wel goed.... maar wil het gewoon WETEN! :) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 23:46

Aan een achterlijke vrachtwagen chauffeur die het nodig vond om zonder reden als een idioot keihard te toeteren toen hij op een kruising langs mij heen reed terwijl ik mijn nieuwe 4 jarige paard in de trailer had staan.
Ik stond voor het verkeerslicht linksaf op een 80 weg en hij kwam op de baan rechts naast mij met 80 km/u door oranje licht razen terwijl hij zijn luchthoorn continue liet afgaan. Leuke ervaring voor een dier dat nog maar een paar keer in een trailer heeft gestaan, zo'n razend gevaarte achter op je af zien komen denderen met een hels kabaal.

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 23:58

Aan de onmogelijke zoektocht naar de juiste pruik :')

_Milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 00:28

YamaSaki schreef:
Aan de onmogelijke zoektocht naar de juiste pruik :')

Al bij wicked wigs gekeken?

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 00:44

@_Milo, jep ook al, denk dat ik eindig met iets van ebay, zoek al een tijdje, maar tis nogal drama :')
Mission impossible _O-

_Milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 08:49

YamaSaki schreef:
@_Milo, jep ook al, denk dat ik eindig met iets van ebay, zoek al een tijdje, maar tis nogal drama :')
Mission impossible _O-

Cnc shop dan? :)
Wat voor iets zoek je?
Ik weet dat ze bij wicked wigs ook wel pruiken customizen op bestelling. Misschien dat dat een optie is?

Oh ot: ik heb me geërgerd aan dat ik het zo warm heb gehad vannacht

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 16:12

CnC haalt direct van Taobao, kan k beter zelf taobao afspeuren :P
T gaat om een pruik voor Aerith (final fantasy), dus k zoek een lange (70cm+), dikke bruine pruik.
De styling fixed mn zus :) Maar kan altijd nog 2 cheap pruiken van ebay halen en die samen voegen.

Heb me vandaag geërgerd aan niet de juiste kleur roze stof kunnen vinden, maar na paar weken, toch maar een goedkope lichtroze gekocht. Komt toch nog van alles op :')
(cosplay struggles)

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 17:08

En ik erger me eraan dat mensen het woord "sowieso" niet kunnen spellen :')
Echt de variaties die ik daar allemaal van gezien heb... :roll: en dan ben ik zelf nou echt niet altijd een kei in Nederlands hoor, maar kom op :P "zo en zo"...really? >;) (en ja diegene bedoelde serieus "sowieso" _O- )