Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 21:33

Ik wil niet overtreffen maar hier dichtbij staat een extreem grote circustent met piraten muziek. 6000 bezoekers. Jannes, Boer Bennie en Jan Smit komen. Dus het feest is vast aan.

Maar tot zover hoor ik niks behalve veel mensen in het dorp.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 21:38

Marcella schreef:
Waarom zijn bieten zo lekker. -O-

Loop nu biet te snoepen en ja koud. :+

En ze eigenlijk bedoelt om in te vriezen. -O-

Misschien sta je dicht bij de natuur, en voel je aan dat die bieten iets geven wat je nodig bent.
Ik las of hoorde (ik weet de bron niet meer maar waarschijnlijk een podcast) dat paarden van nature precies dat eten wat ze nodig zijn, en dat ze in onze kunstmatige wijze van houden en (te eenzijdig) voer aanbieden zich kunnen over-eten en te zwaar worden, alleen maar omdat er in dat voer iets zit waarvan ze meer nodig zijn en niet op een andere wijze aan hun behoeften kunnen komen.
Als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik liet vroeger (voor de wolf er was hoor) onze shet wel eens los meelopen in het bos, en die liep echt van dit plantje naar dat plantje, was erg leuk om te zien.

Mijn ergernis, om on topic te blijven:
Mijn verzorgpaard heeft best wel losse achterbenen en ik wou filmpen wat ze dan precies doet bij het ineens trappen (ik denk hanetred ofzo). Maar ik heb nu dus 25 slowmotion filmpjes maar geen 1 met die schop beweging. }:0

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 21:43

Ik heb chocola en chips nodig volgens mijn brein.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 21:46

Klopt wel een beetje hoor, want vroeger deed ik ook het zout oplikken van de patat. Tot ik erachter kwam dat ik lage bloeddruk had.

Tegenwoordig kan ik door alle bloeddruk verhogende medicatie veel minder zout eten. Maar zoutloos is nog steeds geen optie.

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 21:46

Kermis in de buurt. Nu al klaar mee.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 21:50

Snoraly schreef:
Kermis in de buurt. Nu al klaar mee.

Wij hebben ook hier een week Kermis, heb er pas morgen last van.
Vooral wanneer het einde van het feestje begint, hier 300 meter verder op gaan ze het laatste kwartier vuurwerk afsteken. -O-

Wil gewoon slapen... :')

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 21:53

Captain schreef:
Ik heb chocola en chips nodig volgens mijn brein.

… als je echt geen bietjes hebt, dan móet je wel wat. Als mens. In het weekend. Met chips en chocola in huis. En een vlaag van natuurlijke behoefte precies daaraan! 8-)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 22:49

Heb beide in huis en eet het amper tegenwoordig. _O-

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-25 01:25

Softshell jas besteld voor mn nieuwe bedrijf met logo. Wordt ie geleverd, maat te klein -O-
Dat is dus altijd de pest bij die bedrijven waar je logo kan laten maken op kleding die je ook daar moet bestellen: je kunt niet van tevoren passen.

Dus jas onbruikbaar en kan niet retour. Weer 70€ poef.

Gelukkig heb ik vandaag een snijplotter en pers aangeschaft via marktplaats van een lieve dame. Kan ik voortaan mn logos op alles naar wens persen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-25 03:50

Pijn op de borst , en zit in het buitenland. Toch maar gebeld het gaat al een maandje niet zo lekker. Maar dit heb ik nog nooit gevoeld. Al voel ik mij verder wel oke , behalve een paniekaanval.

Maar jeetje ze nemen rustig de tijd. Het wordt gelukkig niet erger. Maar staan en lopen durf ik niet.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-25 04:50

Zebrastreep schreef:
Pijn op de borst , en zit in het buitenland. Toch maar gebeld het gaat al een maandje niet zo lekker. Maar dit heb ik nog nooit gevoeld. Al voel ik mij verder wel oke , behalve een paniekaanval.

Maar jeetje ze nemen rustig de tijd. Het wordt gelukkig niet erger. Maar staan en lopen durf ik niet.

Edit: nog niemand gezien... waarschijnlijk zit ik in categorie 3. Doen ze er gerust 2 uur over. Daar zit ik ook bijna op.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-25 05:32

Mezelf :')
Ben mn oude berichten aan het bekijken omdat ik tegenwoordig 10 jaar later iets meer rekening houd met privacy. Maar wat dacht ik al volwassen te zijn 10 jaar geleden en oh boy wat was ik het soms nog niet XD

Daarnaast heb ik ook pas sinds 4 jaar mijn autisme diagnose.
Maar als ik oude berichten van langer geleden teruglees straalt het er bijna vanaf, zoveel lichamelijke en mentale klachten die ik nu teruglees en denk ja duhh je hebt autisme.

Maar ook waarom moest dit allemaal online, ja ik weet wel waarom, safe space. Maar toch.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-25 05:58

Natuurlijk (gelukkig!!) Niks aan de hand. Alle testen waren oke! Perfect zelfs. Ik kon nog wel mee voor een bloedonderzoek als ik dat wou. Maar dat zou uren duren. En met mijn grote angst voor naalden en de paniekaanvallen wou ik mij dat niet aan doen.

Nou hopelijk kan ik nu nog ff paar uur slapen en toch gaan genieten van de vakantie. Maar ik ga mij wel nog even zeker een week ziek melden om dit in te halen.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-25 07:15

Zebrastreep schreef:
Natuurlijk (gelukkig!!) Niks aan de hand. Alle testen waren oke! Perfect zelfs. Ik kon nog wel mee voor een bloedonderzoek als ik dat wou. Maar dat zou uren duren. En met mijn grote angst voor naalden en de paniekaanvallen wou ik mij dat niet aan doen.

Nou hopelijk kan ik nu nog ff paar uur slapen en toch gaan genieten van de vakantie. Maar ik ga mij wel nog even zeker een week ziek melden om dit in te halen.

Ohhh lieverd. Het zit jou ook echt niet mee ehh.
Ik hoop zo dat jij niet in een burnout beland.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-25 07:17

Zebrastreep schreef:

Ik wens je toch nog heel veel succes & sterkte! :(:)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-25 07:43

Ergernis van een paar dagen geleden.
Ik moest donderdagochtend naar het ziekenhuis en had afgesproken met mijn trainer dat hij mij zou ophalen en mee zou gaan naar het ziekenhuis. Dat vond hij beter, want Ravi was nog niet meegeweest in de metro of naar het ziekenhuis.

Ik stond buiten te wachten en mijn trainer kwam maar niet dus ik heb hem gebeld. Bleek dat hij nog bij een andere cliënt was die in crisis verkeerde en hij had geen toegang tot zijn telefoon gehad dus kon mij niet bereiken.

Terwijl ik bezig was zat Ravi netjes naast mij met zijn hesje aan en ook op de riem die net als het hesje felgeel is staat niet aaien, niet afleiden hulphond in opleiding. Op zijn hesje staat dat ook en voor wie niet kan lezen staat het er ook op in symbolen.

Opeens kwam er van achter een man die geluidjes ging maken en Ravi zijn aandacht trok.
Dus blije pup als Ravi is springt naar achteren en trekt mij hierbij bijna ondersteboven omdat ik er natuurlijk niet op bedacht was en met mijn aandacht niet bij de hond was op dat moment.

Ik was boos, zo boos -:(-
Ik heb die meneer toegesnauwd om dat niet te doen, hij zorgde voor een onnodige gevaarlijke situatie en de hond heeft niet voor niets zo’n hesje en riem om.
Zijn excuus was dat hij dat niet gezien had en hij deed heel verontwaardigd. Ik nog steeds boos en geschrokken natuurlijk, heb gezegd dat hij dan beter naar de oogarts kon gaan voor een bril.

Ondertussen was ik nog extra gestresst want ik ging te laat komen voor mijn afspraak in het ziekenhuis.
Alsnog met de metro gegaan. Gelukkig had ik een paar dagen eerder wel op het perron gezeten met Ravi en hij heeft toen de metro zien aankomen en vertrekken.
In de metro ging hij al snel rustig zitten/liggen. 2 haltes later eruit en op naar het ziekenhuis.

Ik was 5 minuten te laat maar had geluk dat de arts uitliep en zo kon ik toch naar binnen.

Ravi heeft zich voorbeeldig gedragen <3
Tuurlijk wou hij het liefst naar de arts toe, maar hij accepteert mijn nee en gaat rustig liggen of zitten ( en dan krijgt hij wat voer van mij )

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-25 09:09

Ik zet een broek op vinted, maat 36, zet ook in de beschrijving "valt echt als een S, zit geen stretch in."
Krijg je een vraag "valt ie als S? Ik ben eigenlijk op zoek naar een M en hoopte dat deze groot zou vallen."

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-25 09:16

Ineke2 schreef:
Ergernis van een paar dagen geleden.
Ik moest donderdagochtend naar het ziekenhuis en had afgesproken met mijn trainer dat hij mij zou ophalen en mee zou gaan naar het ziekenhuis. Dat vond hij beter, want Ravi was nog niet meegeweest in de metro of naar het ziekenhuis.

Ik stond buiten te wachten en mijn trainer kwam maar niet dus ik heb hem gebeld. Bleek dat hij nog bij een andere cliënt was die in crisis verkeerde en hij had geen toegang tot zijn telefoon gehad dus kon mij niet bereiken.

Terwijl ik bezig was zat Ravi netjes naast mij met zijn hesje aan en ook op de riem die net als het hesje felgeel is staat niet aaien, niet afleiden hulphond in opleiding. Op zijn hesje staat dat ook en voor wie niet kan lezen staat het er ook op in symbolen.

Opeens kwam er van achter een man die geluidjes ging maken en Ravi zijn aandacht trok.
Dus blije pup als Ravi is springt naar achteren en trekt mij hierbij bijna ondersteboven omdat ik er natuurlijk niet op bedacht was en met mijn aandacht niet bij de hond was op dat moment.

Ik was boos, zo boos -:(-
Ik heb die meneer toegesnauwd om dat niet te doen, hij zorgde voor een onnodige gevaarlijke situatie en de hond heeft niet voor niets zo’n hesje en riem om.
Zijn excuus was dat hij dat niet gezien had en hij deed heel verontwaardigd. Ik nog steeds boos en geschrokken natuurlijk, heb gezegd dat hij dan beter naar de oogarts kon gaan voor een bril.

Ondertussen was ik nog extra gestresst want ik ging te laat komen voor mijn afspraak in het ziekenhuis.
Alsnog met de metro gegaan. Gelukkig had ik een paar dagen eerder wel op het perron gezeten met Ravi en hij heeft toen de metro zien aankomen en vertrekken.
In de metro ging hij al snel rustig zitten/liggen. 2 haltes later eruit en op naar het ziekenhuis.

Ik was 5 minuten te laat maar had geluk dat de arts uitliep en zo kon ik toch naar binnen.

Ravi heeft zich voorbeeldig gedragen <3
Tuurlijk wou hij het liefst naar de arts toe, maar hij accepteert mijn nee en gaat rustig liggen of zitten ( en dan krijgt hij wat voer van mij )

Sommige mensen... -O- -O-

Maar wel fijn dat ravi zich goed heeft gedragen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-25 09:57

Ja ik ben heel trots op Ravi <3

Op het moment even iets minder trots trouwens :')
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-25 09:58

Work hard play hard zegt Ravi! :D

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-25 10:01

Frietjes in de airfryer... 200 graden 8 minuten.
Moet je wel oven of airfryer friet hebben.

Aardappelen schijfjes bak ik altijd iets voor in de koekenpan met olie en dan nog in de airfryer 200 graden minuut of 6/7

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-25 10:05

Ravi is wel trots op zichzelf :j

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-25 10:18

_O-
Die ogen, geweldig _O-
Voor jou wat minder en dat snap ik!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-25 10:25

Eigenlijk wil ik nog horse Event, maar ruim 1 uur enkele reis en daarna weer naar huis rijden tricky. := |o

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-25 10:31

Marcella schreef:
Eigenlijk wil ik nog horse Event, maar ruim 1 uur enkele reis en daarna weer naar huis rijden tricky. := |o

En met het ov of met iemand samen?

Ravi <3

Ik ben al een paar uur op en ik ben zo onproductief, ik heb werkelijk nog niks uitgevoerd. Ja taart gegeten maar dat telt niet.