Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marcella schreef:Waarom zijn bieten zo lekker.![]()
Loop nu biet te snoepen en ja koud.![]()
En ze eigenlijk bedoelt om in te vriezen.

Zebrastreep schreef:Pijn op de borst , en zit in het buitenland. Toch maar gebeld het gaat al een maandje niet zo lekker. Maar dit heb ik nog nooit gevoeld. Al voel ik mij verder wel oke , behalve een paniekaanval.
Maar jeetje ze nemen rustig de tijd. Het wordt gelukkig niet erger. Maar staan en lopen durf ik niet.

Zebrastreep schreef:Natuurlijk (gelukkig!!) Niks aan de hand. Alle testen waren oke! Perfect zelfs. Ik kon nog wel mee voor een bloedonderzoek als ik dat wou. Maar dat zou uren duren. En met mijn grote angst voor naalden en de paniekaanvallen wou ik mij dat niet aan doen.
Nou hopelijk kan ik nu nog ff paar uur slapen en toch gaan genieten van de vakantie. Maar ik ga mij wel nog even zeker een week ziek melden om dit in te halen.
Zebrastreep schreef:Natuurlijk (gelukkig!!) Niks aan de hand. Alle testen waren oke! Perfect zelfs. Ik kon nog wel mee voor een bloedonderzoek als ik dat wou. Maar dat zou uren duren. En met mijn grote angst voor naalden en de paniekaanvallen wou ik mij dat niet aan doen.
Nou hopelijk kan ik nu nog ff paar uur slapen en toch gaan genieten van de vakantie. Maar ik ga mij wel nog even zeker een week ziek melden om dit in te halen.
Ineke2 schreef:Ergernis van een paar dagen geleden.
Ik moest donderdagochtend naar het ziekenhuis en had afgesproken met mijn trainer dat hij mij zou ophalen en mee zou gaan naar het ziekenhuis. Dat vond hij beter, want Ravi was nog niet meegeweest in de metro of naar het ziekenhuis.
Ik stond buiten te wachten en mijn trainer kwam maar niet dus ik heb hem gebeld. Bleek dat hij nog bij een andere cliënt was die in crisis verkeerde en hij had geen toegang tot zijn telefoon gehad dus kon mij niet bereiken.
Terwijl ik bezig was zat Ravi netjes naast mij met zijn hesje aan en ook op de riem die net als het hesje felgeel is staat niet aaien, niet afleiden hulphond in opleiding. Op zijn hesje staat dat ook en voor wie niet kan lezen staat het er ook op in symbolen.
Opeens kwam er van achter een man die geluidjes ging maken en Ravi zijn aandacht trok.
Dus blije pup als Ravi is springt naar achteren en trekt mij hierbij bijna ondersteboven omdat ik er natuurlijk niet op bedacht was en met mijn aandacht niet bij de hond was op dat moment.
Ik was boos, zo boos![]()
Ik heb die meneer toegesnauwd om dat niet te doen, hij zorgde voor een onnodige gevaarlijke situatie en de hond heeft niet voor niets zo’n hesje en riem om.
Zijn excuus was dat hij dat niet gezien had en hij deed heel verontwaardigd. Ik nog steeds boos en geschrokken natuurlijk, heb gezegd dat hij dan beter naar de oogarts kon gaan voor een bril.
Ondertussen was ik nog extra gestresst want ik ging te laat komen voor mijn afspraak in het ziekenhuis.
Alsnog met de metro gegaan. Gelukkig had ik een paar dagen eerder wel op het perron gezeten met Ravi en hij heeft toen de metro zien aankomen en vertrekken.
In de metro ging hij al snel rustig zitten/liggen. 2 haltes later eruit en op naar het ziekenhuis.
Ik was 5 minuten te laat maar had geluk dat de arts uitliep en zo kon ik toch naar binnen.
Ravi heeft zich voorbeeldig gedragen![]()
Tuurlijk wou hij het liefst naar de arts toe, maar hij accepteert mijn nee en gaat rustig liggen of zitten ( en dan krijgt hij wat voer van mij )