Ik wil niet overtreffen maar hier dichtbij staat een extreem grote circustent met piraten muziek. 6000 bezoekers. Jannes, Boer Bennie en Jan Smit komen. Dus het feest is vast aan.
Maar tot zover hoor ik niks behalve veel mensen in het dorp.
Marigold
Geplaatst: Gisteren, 22:38
Marcella schreef:
Waarom zijn bieten zo lekker.
Loop nu biet te snoepen en ja koud.
En ze eigenlijk bedoelt om in te vriezen.
Misschien sta je dicht bij de natuur, en voel je aan dat die bieten iets geven wat je nodig bent. Ik las of hoorde (ik weet de bron niet meer maar waarschijnlijk een podcast) dat paarden van nature precies dat eten wat ze nodig zijn, en dat ze in onze kunstmatige wijze van houden en (te eenzijdig) voer aanbieden zich kunnen over-eten en te zwaar worden, alleen maar omdat er in dat voer iets zit waarvan ze meer nodig zijn en niet op een andere wijze aan hun behoeften kunnen komen. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik liet vroeger (voor de wolf er was hoor) onze shet wel eens los meelopen in het bos, en die liep echt van dit plantje naar dat plantje, was erg leuk om te zien.
Mijn ergernis, om on topic te blijven: Mijn verzorgpaard heeft best wel losse achterbenen en ik wou filmpen wat ze dan precies doet bij het ineens trappen (ik denk hanetred ofzo). Maar ik heb nu dus 25 slowmotion filmpjes maar geen 1 met die schop beweging.
Wij hebben ook hier een week Kermis, heb er pas morgen last van. Vooral wanneer het einde van het feestje begint, hier 300 meter verder op gaan ze het laatste kwartier vuurwerk afsteken.
Wil gewoon slapen...
Marigold
Geplaatst: Gisteren, 22:53
Captain schreef:
Ik heb chocola en chips nodig volgens mijn brein.
… als je echt geen bietjes hebt, dan móet je wel wat. Als mens. In het weekend. Met chips en chocola in huis. En een vlaag van natuurlijke behoefte precies daaraan!
Marcella
Geplaatst: Gisteren, 23:49
Heb beide in huis en eet het amper tegenwoordig.
Hutcherson
Geplaatst: 6 min geleden
Softshell jas besteld voor mn nieuwe bedrijf met logo. Wordt ie geleverd, maat te klein Dat is dus altijd de pest bij die bedrijven waar je logo kan laten maken op kleding die je ook daar moet bestellen: je kunt niet van tevoren passen.
Dus jas onbruikbaar en kan niet retour. Weer 70€ poef.
Gelukkig heb ik vandaag een snijplotter en pers aangeschaft via marktplaats van een lieve dame. Kan ik voortaan mn logos op alles naar wens persen.