Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 07:51

tones schreef:
Zil schreef:
Draaiende sokken. Naadje bij tenen altijd onder voet, hiel op wreef enz… Waar ik ze ook koop. Ook naadloze. Alleen heb je dan van het eerste geen last. Maar het is 2 tellen lopen en hoppa… de boel zit ondersteboven en achterstevoren

Heb ik ook. Alleen links trouwens. :')

Ondersteboven en achterstevoren aantrekken, dan zitten ze na twee tellen lopen weer goed!

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 08:06

Captain schreef:
Ondersteboven en achterstevoren aantrekken, dan zitten ze na twee tellen lopen weer goed!

_/-\o_ :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-23 09:10

Lau07 schreef:
Veel sterkte Pablo, ik vind dat je echt heel veel op je bordje geschoven krijgt :knuffel:

Dank je -O-

Het universum vind blijkbaar dat ik een heel groot bordje heb maar ik denk daar anders over. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 10:59

xPabloBokt schreef:
Lau07 schreef:
Veel sterkte Pablo, ik vind dat je echt heel veel op je bordje geschoven krijgt :knuffel:

Dank je -O-

Het universum vind blijkbaar dat ik een heel groot bordje heb maar ik denk daar anders over. :')

Knuffels voor jou, liefje!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 11:01

Werkgedoetjes

We geven aan dat we geen 6 leads per dagdeel meer uit kunnen bellen omdat we gewoon niet aan onze pauzes toekomen. Al weken niet. En we gingen maar door.
Maar nu wordt die kleine pauze niet meer uitbetaald en moeten we registreren dat we pauze nemen. Dus we moeten er nu echt aan gaan geloven (op zich goed natuurlijk). Het onbegrip vanuit collega's die enerzijds aangeven "wel je pauzes nemen hoor! Je hebt er recht op" en anderzijds je vreemd aankijken als je om hulp vraagt omdat je het met pauzes erbij gewoon echt niet gaat redden -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 12:04

Femke_Tweety schreef:
Gat gegraven.
Enkel in gat.
Enkel ging Dubbel :')

En een week geleden een kennis op een andere plek hetzelfde probleem.
Ook zon serieuze blessure.

De grappen over wat we met konijnen van plan zijn gaan in goed tempo over en weer momenteel :')

Auwww :') ik heb meteen een boekentip voor jullie, de zelfmoordkonijntjes van Andy Riley O:)

Ik kan geen doorverwijzing naar revalidatie krijgen van de huisarts, want de computer says no, en zelf weet ze het ook niet dus nu kan ik er fijn zelf achteraan gaan. Alsof ik wel weet hoe ik aan een doorverwijzing moet komen. De zorg is echt zo goed geregeld tegenwoordig :x

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 12:50

Last van m'n knie, last van m'n rug en m'n auto die voor £600 aan reparaties nodig heeft. Grafding. :x

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 12:55

Mkango schreef:
Last van m'n knie, last van m'n rug en m'n auto die voor £600 aan reparaties nodig heeft. Grafding. :x

:(:) :(:)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 12:55

Mkango schreef:

Auwtsj :(:).

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 12:56

Tigress schreef:
Werkgedoetjes

We geven aan dat we geen 6 leads per dagdeel meer uit kunnen bellen omdat we gewoon niet aan onze pauzes toekomen. Al weken niet. En we gingen maar door.
Maar nu wordt die kleine pauze niet meer uitbetaald en moeten we registreren dat we pauze nemen. Dus we moeten er nu echt aan gaan geloven (op zich goed natuurlijk). Het onbegrip vanuit collega's die enerzijds aangeven "wel je pauzes nemen hoor! Je hebt er recht op" en anderzijds je vreemd aankijken als je om hulp vraagt omdat je het met pauzes erbij gewoon echt niet gaat redden -O-

Wat oneerlijk joh!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 13:04

Mkango schreef:

Misschien kan de garage jou ook repareren. :))

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-23 13:06

Ik heb last van mijn brein. Kan ik nog retourneren? Ik wil een nieuwe.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 13:09

Captain schreef:
Mkango schreef:

Even doorsmeren :7?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 13:10

Dat ik het ene moment geen adem kan halen, het volgende moment het mijn neus en ogen uitloopt, ik koppijn heb en ook van koud naar warm ga. Ik wil geen griep. Helemaal geen tijd voor griep. En ook al iets teveel zieke dagen gehad wegens een operatie dit jaar. Dus ik ploeter vanuit huis door met administratief werken, maar eigenlijk zit ik al over m'n grens. :=

xPabloBokt schreef:
Ik heb last van mijn brein. Kan ik nog retourneren? Ik wil een nieuwe.

Vind ik leuk en ik deel je gevoel. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 13:12

De arts van mijn werk die nogal bijzondere woorden gebruikt in erbij mail waardoor het lastig te begrijpen is wat ze nu wil :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 13:20

_San87_ schreef:
Captain schreef:

Beetje WD-40 in m'n knie. _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 13:21

Mkango schreef:
_San87_ schreef:

Beetje WD-40 in m'n knie. _O-

Noemen ze dat zo tegenwoordig... <<)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 13:41

“Verlof” (onbetaald) moeten nemen van werk omdat ik te moe en mentaal te slecht ben om te werken. Lig ik op m’n vrije dag alleen maar te tukken. :roll:

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-23 13:51

MarlindeRooz schreef:
“Verlof” (onbetaald) moeten nemen van werk omdat ik te moe en mentaal te slecht ben om te werken. Lig ik op m’n vrije dag alleen maar te tukken. :roll:

Lieve schat dan ben je toch gewoon ziek :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 14:09

Ja zo werkt het helaas niet. Als je te vaak ziek bent komt je eventueel vaste dienstverband in gevaar. :P

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 14:11

Paper teruggekregen van reviewers met echt mega tegenstrijdig commentaar... De 1 vindt dat een sectie er überhaupt niet inhoord, de ander wil er graag plaatjes bij, want bootjes kijken is leuk ofzo :+. En de 1 vindt de structuur fantastisch, de ander vindt dat er mega veel superbelangrijke dingen missen.. Joeeee hoe pas ik dit aan dan??

en MarlindeRooz, hoezo komt dan je vaste dienstverband in gevaar? Als je vast contract hebt dan moet je toch echt iets van meer dan een vol jaar ziek zijn voordat ze iets kunnen? Ze mogen je toch niet ontslaan als je ziek bent?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 14:11

MarlindeRooz schreef:
Ja zo werkt het helaas niet. Als je te vaak ziek bent komt je eventueel vaste dienstverband in gevaar. :P

Dat is het idiootste wat ik vandaag gehoord heb

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 14:13

Ik werk nu bij een uitzendbureau en als je in vaste dienst wil komen dan kijken ze naar hoe vaak je ziek bent geweest.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 14:14

LoveBodin schreef:
Paper teruggekregen van reviewers met echt mega tegenstrijdig commentaar... De 1 vindt dat een sectie er überhaupt niet inhoord, de ander wil er graag plaatjes bij, want bootjes kijken is leuk ofzo :+. En de 1 vindt de structuur fantastisch, de ander vindt dat er mega veel superbelangrijke dingen missen.. Joeeee hoe pas ik dit aan dan??

en MarlindeRooz, hoezo komt dan je vaste dienstverband in gevaar? Als je vast contract hebt dan moet je toch echt iets van meer dan een vol jaar ziek zijn voordat ze iets kunnen? Ze mogen je toch niet ontslaan als je ziek bent?

Ze heeft geen vast contract, als ik het goed lees. Ben je te vaak ziek = geen vast contract.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 14:14

Zo super stom is dat