Rare mensen op marktplaats deel 9!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-26 16:47

Ik ook hoor! Als iemand aangeeft dat er wat gaande is, dan heb ik daar begrip voor. :)

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-26 16:49

Bij mij is de retour van die Vinted verkoop uiteindelijk geannuleerd en is het geld nu aan me uitbetaald. Ze had ook tot vandaag om terug te sturen. Ik vermoed dat ze expres zo lang mogelijk heeft gewacht. En nu ook een 1 ster review bij mij geplaatst waarin ik wordt uitgemaakt voor oplichter.

Ik zag toevallig dat je kan melden bij Vinted als de review is geplaatst en ongepast is of is gemaakt door iemand die je opgelicht heeft. Dus ik heb het gemeld bij Vinted met gedachte 'niet geschoten is altijd mis'. Ik kreeg net bericht terug:

'Bedankt voor je bericht.

De gerapporteerde inhoud van [naam koper], ging inderdaad tegen onze Communitynormen in en daarom hebben we actie ondernomen.

We waarderen je melding: zo blijft Vinted voor iedereen een veilige en fijne plek. Het spijt ons voor de nare ervaring.

Een fijne dag nog,
Vinted Support
'

Ik ben nu beniewd welke 'actie' ze hebben ondernomen. De review staat namelijk nog wel op mijn account. Iemand enig idee?

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-26 17:32

Hoofdstel gekocht op marktplaats label is aangemaakt maar pakket niet weggebracht
Verkoper reageert nergens meer op
Bijna alleen 5 sterren reviews. Melding gemaakt bij mp en die hadden ook al geattendeerd op wegbrengen pakket

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-26 18:19

snuffie123 schreef:
Bij mij is de retour van die Vinted verkoop uiteindelijk geannuleerd en is het geld nu aan me uitbetaald. Ze had ook tot vandaag om terug te sturen. Ik vermoed dat ze expres zo lang mogelijk heeft gewacht. En nu ook een 1 ster review bij mij geplaatst waarin ik wordt uitgemaakt voor oplichter.

Ik zag toevallig dat je kan melden bij Vinted als de review is geplaatst en ongepast is of is gemaakt door iemand die je opgelicht heeft. Dus ik heb het gemeld bij Vinted met gedachte 'niet geschoten is altijd mis'. Ik kreeg net bericht terug:

'Bedankt voor je bericht.

De gerapporteerde inhoud van [naam koper], ging inderdaad tegen onze Communitynormen in en daarom hebben we actie ondernomen.

We waarderen je melding: zo blijft Vinted voor iedereen een veilige en fijne plek. Het spijt ons voor de nare ervaring.

Een fijne dag nog,
Vinted Support
'

Ik ben nu beniewd welke 'actie' ze hebben ondernomen. De review staat namelijk nog wel op mijn account. Iemand enig idee?

Netjes! Ik zou denken dat die review dan nog wel verdwijnt? Geen idee heb nooit Vinted gebruikt..

Dochter had ondertussen een nieuwe fiets nodig, hoewel we nooit fietsen. Vanmiddag ff gekeken op mp en op 2 fietsen gereageerd. 1 een concretere afspraak gemaakt en bleek zelfs op loopafstand te zijn, dus wij ernaartoe en dochter happy met haar nieuwe fiets terug!

De andere verkoper dus net een bericht gestuurd dat we voor een andere fiets zijn gegaan.

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-26 19:06

Ik hoop wel dat je review verdwijnt op vinted