Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 13:25

Nou, ik had dus laatst ook een dood vogeltje die vast zat in mn grille. -O-
En heel toevallig 2 andere collega's ook. Zaten ook echt allemaal muurvast.

Ik vertrek morgen voor een volle week naar Portugal voor het WK. :D
Nadeel is wel dat ik zo ongeveer alles nog moet inpakken terwijl ik vandaag en morgenochtend aan het werk ben. :')
En vanavond moet er geshopt worden dus ook dan is er geen tijd. :+

germie

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 15:28

Ik heb trouwens nog een top. Ideaal voor deze koude dagen, even tijdens tandenpoetsen deze handdoek op je kop en je haar is voor 80% droog. Neemt echt snel vocht op. En dat voor 99 cent.
https://www.action.com/nl-nl/p/haarhanddoek-/

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 15:36

Oh werkt zoiets goed ja? Nooit geweten dat daar speciale handdoeken voor zijn.

Ik heb als het goed is alle Kadootjes in huis *\o/*

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 15:45

Tancreda4 schreef:

Werkt alleen als je niet al te lang of dik haar hebt, ik kom altijd ruimte te kort in die handdoeken :') _O-

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 15:49

Dan gaat die vlieger hier helaas niet op; ik heb lang en dik haar.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 16:05

Het kan nog spannend worden

Zou post nl gaan staken?
Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 16:08

germie schreef:
Ik heb trouwens nog een top. Ideaal voor deze koude dagen, even tijdens tandenpoetsen deze handdoek op je kop en je haar is voor 80% droog. Neemt echt snel vocht op. En dat voor 99 cent.

Was het maar zo een feest. :D in deze past niet eens al m'n haar, heb vrij lang en dik haar.

Ik heb een aantal van de Blokker, met een lusje. Die zijn wel heel fijn, maar alsnog moet ik er wel een uur of minimaal 6 voor uittrekken om het enigszins droog te krijgen op deze manier. :D :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 16:24

Over haar gesproken, ik zoek nog steeds een microvezelhanddoek voor mijn waves. :D
Ik gebruik nu een oud t-shirt maar met deze lengte zijn die zo snel doorweekt.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 16:37

Roosch schreef:
germie schreef:

Was het maar zo een feest. :D in deze past niet eens al m'n haar, heb vrij lang en dik haar.

Ik heb een aantal van de Blokker, met een lusje. Die zijn wel heel fijn, maar alsnog moet ik er wel een uur of minimaal 6 voor uittrekken om het enigszins droog te krijgen op deze manier. :D :D

Voor mij werkt deze dus echt meer dan top. Ik hoef dus ook geen duurdere. Haar past er bij mij makkelijk in.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 17:22

M_D_H schreef:
Tancreda4 schreef:

Werkt alleen als je niet al te lang of dik haar hebt, ik kom altijd ruimte te kort in die handdoeken :') _O-

Ik ook hoor met mijn lange dunne haar.
Heb er vele gehad/geprobeerd. Iedere keer weg gegeven of weg gegooid.
De enige die het goed doet komt van de Decathlon. Heerlijk zacht van dat teddy spul.
En heel snel droog.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 17:52

Ik heb teveel haar voor zo'n ding :=

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 18:03

Linnie050, die staking komt er waarschijnlijk wel. Helaas gaan er meerdere dingen binnen het bedrijf niet goed maar daar ga ik nu niet te veel op in, wil het leuk houden in het topic. :o
Linnie050 schreef:
Het kan nog spannend worden
Zou post nl gaan staken?
[ [url=m/f2lF6S.jpg]Afbeelding[/url] ]

pradadaan, prachtige kerstboom. Stiekem wel jaloers op de adventskalenders. Altijd leuk om te hebben.
Fem en Animal, wat leuk de egeltjes in de tuin. Dacht dat de egeltjes ondertussen al met winterslaap waren?
Kaatastrof, te leuk om te lezen over de egeltjes. Leuk om ze te zien opgroeien.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 18:06

Secret Santa Lootjes Verzoek

Citaat:
@Charaz, jouw Santa is benieuwd naar een foto van jouw paarden. Zou jij die met ons willen delen?

Citaat:
@Nala, jouw Santa heeft gezien dat jij als top Coca Cola glazen hebt staan, bedoel jij hiermee de standaard Coca Cola glazen of spaar jij diverse soorten Coca Cola glazen? Tevens eet jij vegan, eet jij alleen vegan of ben je ook vegan? En prevereer jij vegan ook voor de producten van jouw huisdieren?

Citaat:
@Suusje26, jouw Santa wil graag weten of jij bezwaar hebt tegen materiaal van de Action of Hema?
Hij/Zij bedoeld dan kunstmaterialen.

Citaat:
@Neonlight, jouw Santa wil graag weten of jij het erg vind om 2de hands cadeautjes te krijgen.

Citaat:
@Kimberley, jouw Santa wil graag weten hoe jouw ideale man er uit ziet.
Ik denk dat hij/zij bezig is met een date voor jouw :))

Citaat:
@Topsylover, jouw Santa kan niet heel veel over jou vinden, zou jij meer over jezelf willen delen?

Citaat:
@AB, jouw Santa wil graag weten hoe jouw huisinrichting er uit ziet? Welke kleuren? Wat is jou smaak? Heb jij nog spulletjes nodig?

Citaat:
@Marleen88, jouw Santa wil graag weten of jij een voorkeur voor inpakpapier hebt? Hou jij van een bepaald motief of genre?

Citaat:
@CharxHebe, jouw Santa heeft 4 november een vraag voort jou gesteld waarvan ik denk dat jij er over heen gelezen hebt, dus ik stel hem nogmaals :j
Jouw Santa wil graag weten of jij het ook leuk vind als jouw kinderen een cadeautje in het Secret Santa Pakket kunnen vinden? Zo ja, wat zou dan echt een top zijn? En wat een flop? Heb jij nog spulletjes nodig voor je bevalling?

Citaat:
@ Castilja, jouw Santa heeft moeite met dingen waarvan jij nou echt blij wordt. Zij/Hij heeft gelezen dat er een hoop "wel-oke-cadeautjes" zijn, maar zij/hij heeft nog geen WAUW dingen gevonden die ook nog binnen het budget vallen. Welk eten vind jij nou echt lekker? Hou je van decoratie? Wat is nou echt een grote hobby van je? Teken/knutsel je graag als kunstenares?

Citaat:
@Menino, jouw Santa wil graag weten of jij het leuk vind om een cadeautje voor de honden te krijgen? En zijn er dan nog producten die zij echt niet mogen, of juist wel?

Citaat:
@Jodym, jouw Santa wil graag weten welke maat kleding jouw zoontje draagt? En maak jij gebruik van handtassen? Of alleen voor gelegenheden?

Citaat:
@Yonker, Vind jij het erg als je, voor het raden van jouw Santa, gebruik moet maken van WhatsApp? (Eventueel met simkaart zodat jij je eigen nummer niet hoeft te gebruiken?) Of heb je liever dat er gebruik wordt gemaakt van Telegram (op basis van gebruikersnaam)? Jij mag het zeggen, maar jouw Santa is wel heel creatief met hints?

Citaat:
@Africanlady, jouw Santsa wil graag weten wat jij vind van boeken over rashonden.

Citaat:
@KM_Ris, jouw Santa wil graag weten wat de kledingmaten van jouw dochters zijn

Citaat:
@CastaMickey, jouw Santa wil graag meer informatie over je petekatten, met name: Wat voor een brokjes/snoepjes vinden zij lekker, en wat juist niet?
Mis jij nog dingen in jouw nieuwe huis? Heb jij nog meer creatieve hobby's naast haken? Of zou je nieuwe hobby's willen uitproberen?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 18:11

Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Alle Santa's die een vraag gesteld hebben, die door als als Secret Santa Beheer beoordeeld moet worden, heb ik doorgestuurd in onze groepsapp, antwoord op die vragen volgt later :j
Ditzelfde geldt voor alle Santa's die hun lootje missen in dit topic, qua activiteit oid, dat heb ik net in onze groepsapp gedeeld en ook daar kom ik nog op terug :j

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 18:16

De kledingmaten van mijn dochters zijn 122/128 en 164/170 :D

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 18:38

Ik zie super leuke adventskalenders heb zelf de effol adventskalender nog gehaald.

Mijn kat heeft er ook al 2 haha

Zondag heb ik een oefenwedstrijd voor het eerst met mijn eigen paard. Ben zo benieuwd <3

En nog een top voor mij is dat ik eigenlijk alleen maar rooibos thee drink als thee en geen kofie

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 18:41

M_D_H

Chapeau voor je mega bericht met alle verzoeken en dus ook alle pb's die je hebt ontvangen +:)+

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 18:43

Mijn lieve Santa, ik heb geen bezwaar tegen 2de hands. :) Ik snuffel regelmatig voor 2de hands. :j

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 18:49

Mocht mijn santa een 2dehands / kringloop grote witte wandklok tegen komen heel graag.
Wel met cijfers en geen romeinse cijfers ( die hebben we nu namelijk)

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 19:01

Hier overigens ook geen bezwaar tegen 2e hands. Had ik geloof ik nog niet benoemd :D

Megane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 19:02

Nog even over de egels...

Ik heb sterk het vermoeden dat mijn hond hier mee leest.. Ze vermomde zich vanmorgen als egel in het bos

Afbeelding

Een paar meter verder lag ze in de poep, dat was minder grappig -O-

Oh wauw vossen in de straat heb ik nog nooit gezien. Lijkt me wel een bizar gezicht

Van een haar handdoek wist ik ook het bestaan niet, ziet er wel heel handig uit! Misschien maar eens uitproberen, heb toch vrij dun en niet extreem lang haar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 19:03

Dank MDH! Moet ik hier antwoorden of in PB :D . Ik doe 't hier, om je te ontlasten :') .

Kadootje voor de honden vind ik heel leuk ! Alleen Hoppa bijt alles kapot wat niet van massief rubber (denk kong-materiaal) is. Dus speeltjes zijn hopeloos. En hij is nog een pak groter dan de gemiddelde duitse herder (fokfoutje :P ) . Dus met harde botjes altijd effe uitkijken dat ze niet te klein zijn zodat hij erin kan stikken. Verder mogen ze alles hebben en koekjes gaan er bij beide heel goed in.

Voor extra hondeninspiratie: Naast allerlei lekkers staan een rubberen bal (bv. dus een chuck-it ultra) in maat tennisbal, of een halsbandje voor pavlov (M/L) ook nog lowkey op het verlanglijstje :D . Vooral als je een leuk, grappig, of aartslelijk halsbandje tegenkomt :)) Zou daar niet het hele budget aan uitgeven, maar ik kan het hoe dan ook gebruiken en zou er blij mee zijn :D

Oh! En bedenk ik me nu, een nep stok zou iemand hier ook heel blij van worden (zoiets: https://www.zooplus.nl/shop/honden/spel ... ren/979635)! ondanks dubieuze opmerkingen die erover te verwachten zijn :') .

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 19:14

Even geen reacties op andere berichten die ik heb gelezen, zag ineens een vraag van mijn Santa langskomen.

Lieve Santa,
Wat inpakpapier betreft, ik vind alles leuk en gezellig. Doe vooral wat gemakkelijk voor jou is: kerst, sint, gekleurd of restjes die je nog hebt liggen, helemaal prima hoor.

Ik ga een weekend weg met mijn gezin, ben dus even tot zondagavond niet actief.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 19:27

Lieve Santa,

Oef, naar mijn idee had ik al vrij veel over mezelf gedeeld in dit topic. Ik ga alles even op een rijtje zetten en bedenken wat ik nog meer moet vertellen over mezelf :=

- Ik ben verslaafd aan chocola <3 Tony, Cote d'or, Lindt vooral, maar alles is welkom!
- Ik ben gek op nieuwe thee smaakjes uitproberen. Momenteel slurpen we liters Caramelized Pear van Pickwick weg. Soortgelijke smaken thee of helemaal nieuwe smaken zijn zeer welkom!
- Qua kaarsen zou ik graag stompkaarsen willen, zodat die op de tree in de boekenkast kunnen. Vrolijke kleuren vind ik leuk (voor in de zomer), maar aardekleuren staan beter in ons interieur (er staan ergens foto's in het interieurtopic).
- Wij hebben zelf geen bad, alleen een douche. Ik ben gek op de Rituals douchespullen.
- Ik ben groot fan van Harry Potter en kijk jaarlijks de films nog terug.
- Ik mag graag wandelen. In mijn eentje doe ik regelmatig NS-wandelingen, maar samen met mijn zus ben ik ook bezig met het Pieterpad. Helaas is zij nu zwanger dus kunnen we pas over een jaar weer op pad. Ik hoop in April een vakantie naar Engeland te plannen en dan een stukje van de West Coast Trail te lopen.
- Om de chocola eraf te houden sport ik veel. Ik doe 3x in de week aan crossfit en daarnaast nog 1-2x bootcamp. Daar nog weer naast heb ik begin dit jaar stijldansen opgepikt! :) Helaas door een blessure nu tijdelijk aan de kant, maar hoop in januari weer te kunnen beginnen. Ondertussen kijk ik maar naar Strictly Come Dancing om kennis op te doen.
- Vroeger hadden we altijd katten thuis, maar dat past niet in dit kleine flatje. Ik ben wel een enorme dierenvriend dus ik hoop later als ik een vrijstaand boerderijtje heb in Drenthe er heel veel Border Collies mogen komen <3

Wat ik nu verder nog kan bedenken:
- Ik had dit jaar een doel voor mezelf gezet: 12 "zelfhulpboeken" lezen. Dit mocht alles zijn van autobiografieën (Nelson Mandela) tot Psycho Cybernetics tot studieboeken. Ik heb er nog maar 3 gelezen, dus meer boeken zijn welkom :=
- Mijn lievelingskleur is blauw (en groen)
- Ons huis is heel strak ingericht en wij houden niet zo van prulletjes, tenzij ze een waardevolle persoonlijke betekenis hebben
- Sinds kort draai ik nachtdiensten dus alles wat mij helpt wakker te blijven is welkom!
- Wij hebben op dit moment 5 echte planten (en 4 nepplanten) die ik met moeite in leven kan houden, dus liever geen planten of het moet iets zijn dat ons helpt ze gezonder te houden
- Zoals hij vele andere mensen gaat de kachel dit jaar niet aan bij ons. Gelukkig wonen we in een nieuwbouwflat, maar fluffy sokken kun je nooit genoeg hebben!

Verder weet ik nu écht even niet meer wat ik over mezelf kan vertellen. Zo interessant is mijn leven helaas niet. Werken, sporten, eten en slapen is wat ik 90% van de tijd doe. := Ik hoop dat mijn Santa hier iets mee kan en anders hoor ik graag nog een vraag!

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 19:36

Die handdoek! Als dat echt goed werkt is dat voor mij een absolute top. Soms loop ik zelfs met strandlakens op m’n kop. Even voor de duidelijkheid, ik heb (vooral nu) heel dun haar tot net over m’n schouders. :')