Met huidige date was het pas date 4 of 5 dat we hadden gezoend. En ik kan zeggen dat het het wachten meer dan waard was

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rawr schreef:Kon het toch niet laten om wat te swipen maar ik denk dat ik in de verkeerde provincie woon, 80% is hier blond.![]()
Het valt me ook op dat ik nog best wat vrouwen tegen kom die ik 6-4 jaar geleden ook tegen kwam, vaak nog met exact dezelfde foto's als toen. Ook al 3 bokkers gespot maar slechts eentje die hier post. Superleuke foto's, Winged!
Rawr schreef:Kon het toch niet laten om wat te swipen maar ik denk dat ik in de verkeerde provincie woon, 80% is hier blond.![]()
Het valt me ook op dat ik nog best wat vrouwen tegen kom die ik 6-4 jaar geleden ook tegen kwam, vaak nog met exact dezelfde foto's als toen. Ook al 3 bokkers gespot maar slechts eentje die hier post. Superleuke foto's, Winged!
Winged schreef:Ja ik denk dat hij toen nog op de standaard 100 stond, inmiddels beperkt tot 69 kilometer om t/m Groningen te swipen.Haha dank! Jij hebt een flinke regio waar je in swiped! mijn foto's zijn dan wel weer aardig actueel
Ik ben team 'geen filter' op Tinder, kom zelf zelfs mannen tegen met filters... echt whyy
Lynnepinny schreef:Radius op 69 km. Nice![]()
Ik heb nu al een tijdje Bumble, maar komt niet helemaal van de grond. Af en toe een match, maar meestal loopt zo'n gesprek gewoon een beetje dood. Of heb ik bedacht dat het toch niet mijn ding is en begin ik geen gesprek.. wat ook bij mij gebeurt, dat er niet wordt ingegaan op een gesprek. Soms toch wel een beetje pijnlijk