Kookaburra schreef:Ik ben te klein. Mijn gordijnrail is losgeschoten... Maar ik kan er niet bij
Bekend probleem al ben ik geloof ik nog stukje kleiner.

Dat ik nu toch maar gordijn dicht geschoven heb terwijl zonnetje zo heerlijk is.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saskiaojan schreef:Facebook, misschien heeft hier iemand de tip; als die artikelen die webshops toevoegen en dat dat dan op je pagina komt....[ [url=m/O7Pgsw.png]Afbeelding[/url] ]
Hoe kun je dit uitzetten of moet je dan echt de winkel ontvolgen? Mijn pagina wordt er door overwoekerd.
fjordjes schreef:saskiaojan schreef:Facebook, misschien heeft hier iemand de tip; als die artikelen die webshops toevoegen en dat dat dan op je pagina komt....[ [url=m/O7Pgsw.png]Afbeelding[/url] ]
Hoe kun je dit uitzetten of moet je dan echt de winkel ontvolgen? Mijn pagina wordt er door overwoekerd.
Dat heb ik al een behoorlijk tijdje en ook al klik ik op het kruisje het blijft terug komen. Reden voor mij om dat allemaal te ontvolgen
Citaat:Gratis testzakje met 5 verschillende soorten zaden! U betaald enkel de verzendkosten van €4,50!
Kookaburra schreef:Ik heb zo'n ribbeltjes-muur in mijn huis. Gestucte muur dacht ik?
Maar dat is net schuurpapier als ik daar per ongeluk langskom met mijn hand
Annet_Dottie schreef:Kookaburra schreef:Ik heb zo'n ribbeltjes-muur in mijn huis. Gestucte muur dacht ik?
Maar dat is net schuurpapier als ik daar per ongeluk langskom met mijn hand
[ [url=m/W8nhTw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bedoel je dit? Of zoiets? Ik heb dat helaas ook in m'n hele huis heb al een paar keer flinke schaaf plekken gehad omdat ik er dan langs kwam per ongeluk, rot spul