ravellie schreef:Ik denk dat Nederland ook volgt,zijn achter de schermen allang bezig.
Dat dit gewoon kan en gaat gebeuren,ik kan het echt niet geloven.
Tweedeling en uitsluiting
Je mag kiezen. Zorg volledig ontwricht omdat men geen maatregelen wil nemen of een beetje uitsluiting waar men zelf voor kiest.
Loretta schreef:En dan gaan ze ook nog even bezuinigen op de zorg. en wij moeten ons maar naar maatregelen blijven schikken.
De overheid bezuinigt op de groei van de zorg. Ik herhaal Mizoras vraag dan maar: hoeveel wil jij extra betalen aan zorgpremie als je zo tegen bezuinigingen bent?
Maar volgens jullie heeft de overheid dus de schuld dat de zorg nu niet goed loopt, omdat ze gedwongen moeten bezuinigen.
Mogen we dan als we naar jullie zouden luisteren en minder maatregelen zouden nemen, jullie dan voor jarenlang nog de schuld gaan geven van het ervoor zorgen dat de zorg de laatste nekslag kreeg en volledig op z’n gat ligt vanwege alle burn outs, besmettingen, doden en algeheel imago etc?
Echt mensen, overheid doet dit echt niet voor de lol. Ze zitten er nog altijd voor ons, al kunnen we van mening verschillen over hoe een probleem aangepakt moet worden. Maar hindsight is 20/20.