Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolien87 schreef:mariekeoo schreef:Maar ik ben wel in love op het pakket. Dus als mijn lootje het niets vind. Stuur maar weer terug haha
Ohnee!
Ik weet toevallig van mijn lootje dat ze gek is op glittertoestand dus dat zal ze weten ook.
Nog extra gecheckt of ze echt geen troep in de doos wilt maar voor zover ik weet heb ik groen licht
Jolien87 schreef:Ik weet toevallig van mijn lootje dat ze gek is op glittertoestand dus dat zal ze weten ook.
Nog extra gecheckt of ze echt geen troep in de doos wilt maar voor zover ik weet heb ik groen licht
Daan13 schreef:Jolien87 schreef:Ik weet toevallig van mijn lootje dat ze gek is op glittertoestand dus dat zal ze weten ook.
Oh wat leuk dat jij mijn Santa bent!
Kom maar op met de glitters, glamour en andere toeters en bellen.
De glitters van vorig jaar vinden we nog steeds terugik geniet er nog steeds van
Jolien87 schreef:Whahaha ik ga gewoon wat adresjes bij de organisatie opvragen en random d*ldo's versturen.
Kun je nagaan hoe de sfeer er vrijdag bij hangt.
Daar trouwens over gesproken: we hebben afgelopen vrijdag enorm gelachen op het werk. Groep 3 was begonnen met het kleien van stoomboten. Ze hadden allemaal vooral veel aandacht besteed aan het maken van een goed stevige mast dus aan het eind van de dag stond de vensterbank vol met 22 knotsen...
Marjo schreef:Jolien87 schreef:Whahaha ik ga gewoon wat adresjes bij de organisatie opvragen en random d*ldo's versturen.
Daar trouwens over gesproken: we hebben afgelopen vrijdag enorm gelachen op het werk. Groep 3 was begonnen met het kleien van stoomboten. Ze hadden allemaal vooral veel aandacht besteed aan het maken van een goed stevige mast dus aan het eind van de dag stond de vensterbank vol met 22 knotsen...
Dit vraagt om een foto.
Daan13 schreef:Jolien87 schreef:.
Jij kan geen bericht meer plaatsen hier zonder dat er bijgedachtes zijn![]()
Of ik ben gewoon zo bedorven.... Ook dat is een mogelijkheid