Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xJen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 10:15

Paniekaanval, moe.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 10:38

Vroeg opstaan :( werd ook maar moeilijk wakker dit keer.

En al een dikke week last van een kriebelneus en niezen wordt er een beetje gek van.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 11:57

Oke, nu al een weekje last van hartklachten, na een dikke paniekaanval nu toch maar de huisarts gebeld. Ik denk serieus dat ik dood ga |(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 12:01

Independence schreef:
Oke, nu al een weekje last van hartklachten, na een dikke paniekaanval nu toch maar de huisarts gebeld. Ik denk serieus dat ik dood ga |(

Ah bah sterkte, kan je snel terecht? :knuffel:

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 12:30

Had om 12u afgesproken met mijn leidinggevende, ze belt dat ze een kwartiertje later zou zijn (digitale afspraak). Maar ik zit nog steeds te wachten. En ik vind het onwijs moeilijk om dan tussendoor nog wat nuttigs te doen omdat ik ieder moment gebeld kan worden.

Oh en de IND. Heb het net maar aan een pupil uitgelegd dat de IND een of andere gigantische olifant is die doet wat hij zelf wilt en dat ik een mini zuchtje wind ben die probeert iedereen tevreden te stellen maar dus 0 invloed heb op de IND wat ik wel graag wil. Aaaaaargh. Zo oneerlijk hoe die met mensen omgaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 12:33

Mensen hebben nog steeds niet begrepen dat "overleggen of een assistentiehond welkom is" onzin is, weigeren is strafbaar. Ben benieuwd of mijn stage doorgaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 12:35

De enigste geldige reden zou voor mij zijn dat iemand zwaar allergisch is aan honden. Al de rest is gewoon onzin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 12:36

Moestuin schreef:
De enigste geldige reden zou voor mij zijn dat iemand zwaar allergisch is aan honden. Al de rest is gewoon onzin.

Zelfs dat is wettelijk gezien geen geldige reden meer. In dat geval moet er een manier gevonden worden waarop beide personen met aandoening (allergie en degene met assistentiehond) goed kunnen functioneren, bijvoorbeeld in verschillende ruimtes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 12:41

Ik snap dat het wettelijk geen geldige reden is. Voor mij persoonlijk zou dat nog een aanvaardbare reden. Je kunt niet elk contact vermijden (gezamenlijke gangen etc) en sommigen reageren echt heel heftig. Maar dan ook de enigste. Al de rest vind ik onzin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 12:46

In ieder geval is daar geen sprake van in deze situatie. Ze hebben gewoon nog niet eerder te maken gehad met assistentiehonden.
En ik heb nog niet zo lang een assistentiehond maar ik heb al meer plekken gehad waar ik geweigerd werd of waar moeilijk werd gedaan dan plekken waar we zonder problemen toegelaten werden :( blijkbaar is een knalgeel hesje met assistentiehond en het logo van de hondenschool en niet afleiden en een tuig met niet aaien en het logo van de hondenschool niet voldoende :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 12:47

Dat zou inderdaad niet mogen en dat is echt gewoon belachelijk :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 12:54

Tot nu toe hebben 5 maneges valse honden rondlopen die de mijne zouden verscheuren :+
Op de vaccinatielocatie hadden ze het hesje niet gezien.
In een winkeltje geloofden ze niet dat het een hulphond was ondanks het hesje en pasje van de hulphondenschool.
Op school mocht ze niet mee want ze mag niet in het lab (waar ik haar niet eens wil hebben uiteraard, we hebben ook maar een stuk of 10 labdagen per jaar, ik minder vanwege vertraagd studeren).

Dus na heel veel rare smoesjes geloof ik het ook niet zomaar als iemand zegt zwaar allergisch te zijn, ik moet bewijs leveren dus de ander wat mij betreft ook. Het is namelijk ook al ergens als smoes gebruikt terwijl diegene achteraf gezien zelf 3 honden had waarvan 1 van hetzelfde ras.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 13:35

friendly schreef:
PineApple schreef:
Iedereen sterkte :+:

Ik erger me aan de knuppel van een automobilist die gisteren mijn (hoogzwangere) schoonzusje over het hoofd zag en heeft aangereden. Ze fietst op een knalblauwe bakfiets, niet te missen dat ding!
Maar he, je berichtje sturen naar iemand is zoveel belangrijker dan opletten in het verkeer 8)7

(met schoonzus en baby gelukkig alles goed en ze zijn weer lekker thuis)

Ken t gevoel. Gister is mijn vader ook aangereden op zijn knalblauwe motor. Is er een stuk minder goed aan toe maar je vraagt je toch aan waar de ogen van de mensen soms zitten..

Ai, heel veel sterkte voor je vader!

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 13:47

Dat er vanochtend een dikke spin in mn brievenbus zat := zat ik net zowat heerlijk met mn hand in te graaien

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 14:23

Carol_Beer schreef:
Dat er vanochtend een dikke spin in mn brievenbus zat := zat ik net zowat heerlijk met mn hand in te graaien

:brr: wat een verschrikking

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 14:54

Dat ze het logo van de ‘BOB’ campagne (je weet wel, van die gele sleutelhangers) nu gebruiken als antivax campagne (bewust ongevaccineerde burger).
Blijf van dat logo af, bedenk zelf ‘ns iets!

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 15:10

Dat het zo lang duurt voor ik een uitslag heb van de diktes die ze uit m'n paard hebben gehaald. Inmiddels zijn we drie weken verder, en als het niet morgen wordt, dan wordt het weer over het weekend heen getild.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 15:50

[***] schreef:
Tot nu toe hebben 5 maneges valse honden rondlopen die de mijne zouden verscheuren :+
Op de vaccinatielocatie hadden ze het hesje niet gezien.
In een winkeltje geloofden ze niet dat het een hulphond was ondanks het hesje en pasje van de hulphondenschool.
Op school mocht ze niet mee want ze mag niet in het lab (waar ik haar niet eens wil hebben uiteraard, we hebben ook maar een stuk of 10 labdagen per jaar, ik minder vanwege vertraagd studeren).

Dus na heel veel rare smoesjes geloof ik het ook niet zomaar als iemand zegt zwaar allergisch te zijn, ik moet bewijs leveren dus de ander wat mij betreft ook. Het is namelijk ook al ergens als smoes gebruikt terwijl diegene achteraf gezien zelf 3 honden had waarvan 1 van hetzelfde ras.

Logisch dat je dan niet iedereen zomaar geloofd. En schandalig dat je (hond) op zoveel plekken wordt geweigerd.

Mijn ergernis, koffie gezet met de dolce gusto en de beker er niet onder gezet.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 15:50

Dat net iemand in de supermarkt me voorbij liep en chagrijn tegen me zei en gauw door liep.

Begrijp dat nooit zo, ik hoor zo vaak lach eens of ben je boos/verdrietig?

Ik heb nou eenmaal zo'n gezicht en ik heb al een paar keer geprobeerd om iets vrolijker te kijken maar dat voelt zo onnatuurlijk. En daarbij snap ik ook eigenlijk niet waarom een vreemde zich geroepen voelt om daar iets over te zeggen -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 15:51

KM_Ris schreef:
Dat net iemand in de supermarkt me voorbij liep en chagrijn tegen me zei en gauw door liep.

Begrijp dat nooit zo, ik hoor zo vaak lach eens of ben je boos/verdrietig?

Ik heb nou eenmaal zo'n gezicht en ik heb al een paar keer geprobeerd om iets vrolijker te kijken maar dat voelt zo onnatuurlijk. En daarbij snap ik ook eigenlijk niet waarom een vreemde zich geroepen voelt om daar iets over te zeggen -O-

Wie is nou de chagrijn dan :P volgens mij is dat die persoon

miky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 15:52

Dat ik een belafspraak had met de huisarts om 14.30 maar ik nog steeds niet gebeld ben? :\
Laatst bijgewerkt door miky op 09-09-21 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 15:53

Dat de auto van mijn ma gemaakt zou moeten zijn vandaag maar dat gaat het hem helaas niet worden, dus ik zal morgen weer met de metro naar de uni moeten |(

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 15:55

Alweer hoofdpijn….
Vandaag wel bij de opticien geweest en mijn cilinders zijn veranderd. Dus een nieuwe bril uitgezocht. Hopelijk dan minder hoofdpijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 15:56

Ik had een grote diepvries gekocht en een grote bestelling vlees voor de hond. De bestelling vlees is net 4 kg groter dan de diepvries :+

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 16:05

Lestrange01 schreef:
Carol_Beer schreef:

:brr: wat een verschrikking

Ja eww echt ranzig, het was ook zo'n grote vieze kruisspin