Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moestuin schreef:De enigste geldige reden zou voor mij zijn dat iemand zwaar allergisch is aan honden. Al de rest is gewoon onzin.
friendly schreef:PineApple schreef:Iedereen sterkte![]()
Ik erger me aan de knuppel van een automobilist die gisteren mijn (hoogzwangere) schoonzusje over het hoofd zag en heeft aangereden. Ze fietst op een knalblauwe bakfiets, niet te missen dat ding!
Maar he, je berichtje sturen naar iemand is zoveel belangrijker dan opletten in het verkeer![]()
(met schoonzus en baby gelukkig alles goed en ze zijn weer lekker thuis)
Ken t gevoel. Gister is mijn vader ook aangereden op zijn knalblauwe motor. Is er een stuk minder goed aan toe maar je vraagt je toch aan waar de ogen van de mensen soms zitten..
[***] schreef:Tot nu toe hebben 5 maneges valse honden rondlopen die de mijne zouden verscheuren![]()
Op de vaccinatielocatie hadden ze het hesje niet gezien.
In een winkeltje geloofden ze niet dat het een hulphond was ondanks het hesje en pasje van de hulphondenschool.
Op school mocht ze niet mee want ze mag niet in het lab (waar ik haar niet eens wil hebben uiteraard, we hebben ook maar een stuk of 10 labdagen per jaar, ik minder vanwege vertraagd studeren).
Dus na heel veel rare smoesjes geloof ik het ook niet zomaar als iemand zegt zwaar allergisch te zijn, ik moet bewijs leveren dus de ander wat mij betreft ook. Het is namelijk ook al ergens als smoes gebruikt terwijl diegene achteraf gezien zelf 3 honden had waarvan 1 van hetzelfde ras.
KM_Ris schreef:Dat net iemand in de supermarkt me voorbij liep en chagrijn tegen me zei en gauw door liep.
Begrijp dat nooit zo, ik hoor zo vaak lach eens of ben je boos/verdrietig?
Ik heb nou eenmaal zo'n gezicht en ik heb al een paar keer geprobeerd om iets vrolijker te kijken maar dat voelt zo onnatuurlijk. En daarbij snap ik ook eigenlijk niet waarom een vreemde zich geroepen voelt om daar iets over te zeggen