Mijn leuke tindermatch blijkt een kleinzoon van de oom van m'n moeder te zijn (dus achterneef van m'n moeder, denk ik?). En ik weet niet of ik dit nu een probleem moet vinden of niet
Eindelijk uit een zee van halfjes een goeie gevist
Aan familie die zich ongevraagd heeft uitgenodigd en om 18u kwam en er nu nog zit. Hallo ik wil eten, ga weg
Urbanus
Geplaatst: 28-03-21 19:55
MarJon schreef:
Mijn leuke tindermatch blijkt een kleinzoon van de oom van m'n moeder te zijn (dus achterneef van m'n moeder, denk ik?). En ik weet niet of ik dit nu een probleem moet vinden of niet
Eindelijk uit een zee van halfjes een goeie gevist
Krijg je straks een Siamese tweeling! Woopwoop!
Anoniem
Geplaatst: 28-03-21 20:09
Britten en hun obsessie met scherpe bitten. Het is daar zelfs zo erg dat er expliciet in verkoopadvertenties vermeld wordt wanneer een paard met "slechts" een trens gereden kan worden...
Paardenkind... Mooi droog hooi en mevrouw vreet nog liever haar stro allemaal op. Dus hopelijk is het snel weer iets natter hooi op stal anders zal ik zelf voordroog moeten gaan halen.
michelle___
Geplaatst: 28-03-21 21:03
carineken schreef:
Paardenkind... Mooi droog hooi en mevrouw vreet nog liever haar stro allemaal op. Dus hopelijk is het snel weer iets natter hooi op stal anders zal ik zelf voordroog moeten gaan halen.
Je kan je hooi ook laten weken, misschien eet ze dat wel. Wij hebben op stal ook zo'n kieskeurige
Rot kat die het nodig vind om mijn hart te laten verzakken... Over de schutting springen, je wezenloos zoeken omdat mevrouw achter een container zit. En dan ook nog, twintig x er voor langs lopen.
Uit eindelijk is ze weer terug geklommen over de schutting.
Het is een autistische binnenkat, en is overal bang voor.
Oude foto's zoeken en dan langs filmpjes komen. En je vergissen in hoe erg je die tijd mist en het paard mist. Ik zou willen dat ik de tijd terug kon draaien en keuzes anders kon maken. Of dat ik wist dat als ik zou appen met de vraag; mocht ie ooit te koop komen. dat dat ook zou gebeuren als er op zo'n punt komt. Maar dat gebeurt niet. Dat weet ik ook wel. Oh dit doet zo'n pijn
Anoniem
Geplaatst: 28-03-21 21:55
Die inteeltwappies op Urk en in Krimpen.
marley93
Geplaatst: 28-03-21 21:57
Net Snowpiercer gebinged, en nu moet ik twee dagen wachten op meer Jennifer Connelly, hopelijk de volgende afleveringen.
poes
Geplaatst: 28-03-21 22:11
Foaly schreef:
Ik ben na vijf jaar uitstellen het laatste Discworld boek aan het lezen. En ik was er nog steeds niet klaar voor
Daar is niemand ooit klaar voor. Gelukkig kun je daarna gewoon herbeginnen.
Een kerel bij ons in de groep gaat vreemd.. Moet dat nu gemeld worden bij zijn vriendin? Of is dat niet aan ons?
hagelslag
Geplaatst: 28-03-21 22:34
DiscoDipp schreef:
Een kerel bij ons in de groep gaat vreemd.. Moet dat nu gemeld worden bij zijn vriendin? Of is dat niet aan ons?
Ik ben iemand die vind dat zoiets gemeld moet
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-21 22:37
hagelslag schreef:
DiscoDipp schreef:
Ik ben iemand die vind dat zoiets gemeld moet
Idem dito. Vreemdgangers verdienenen geen discretie
Kookaburra
Geplaatst: 28-03-21 22:50
Dat ik niet weet of iemand vals beschuldigt wordt online, of daadwerkelijk iets heeft uitgespookt wat niet door de beugel kan.
Beide scenarios vind ik #@!#& .
Jolien87
Geplaatst: 28-03-21 23:18
DiscoDipp schreef:
Absoluut. Ik zou het in eerste instantie bij hem neerleggen en hem de kans geven om het haar zelf te zeggen. Doet hij dit niet? Dan zou ik alsnog inspringen.
Mijn toenmalige vriend beweerde ook bij hoog en laag dat er niemand anders was. Nadat de relatie uit was, bleek er wel degelijk iemand anders in beeld te zijn waar hij zijn hart al jaren vóór aanvang van onze relatie aan verloren was. Dit had hij nadat het met ons uitging (onze relatie duurde 6 jaar) aan een gezamenlijke vriendin verteld toen zij ernaar had gevraagd maar ze mocht niks van hem tegen mij zeggen. Uiteindelijk ben ik er zelf achtergekomen en ik voelde me door beiden flink in de maling genomen.
Veulen84
Geplaatst: 28-03-21 23:36
Dat mensen me vandaag wilde troosten en door die poedersuiker corona kunnen/willen mensen me geen knuffel geven. En dan zitten er een stelletje idioten te protesteren met picknicks en in kerken... Ik wil gewoon ook wel eens tegen iemand aan kunnen leunen voor een lekkere huilpartij...
Detroit
Geplaatst: 28-03-21 23:39
Aan ex die zoveel fouten maak bij een officiële afwikkeling het is hilarisch en gênant tegelijk. Je zou maar niet weten onder welke voorwaarden je een lening hebt bij je ex-schoonmoeder en dan blijkbaar ook nog eens niet waarvoor renteloos en 6% rente is nogal een verschil. Bestemming zonnepanelen of kozijnen ook wel.