Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Princess_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 11:10

Gezeik op stal :roll:

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 11:25

Dat m’n pakket van dpd waarschijnlijk pas na 13:00 beschikbaar is op het pakketpunt, ik ben ongeduldig :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 11:44

Dat ik eigenlijk maar een zachtgekookt ei ben en feedback heel persoonlijk oppak ook al is dat niet zo bedoeld en nu dus verdrietig ben en de andere partijen daar geen weet van hebben omdat ik dit niet wil tonen.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 12:05

Het vervoer wat nog steeds niet goed gaat, dacht ik dat het maandag eindelijk geregeld was, toch weer niet. Ik word er gek van. Ondertussen zijn we 4 weken verder! Voor iets wat gewoon een voorzetting is van vorig schooljaar. -:(-

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 12:07

[/quote]

Oh dat word zelfs voor hun ingepland?
Wij krijgen gewoon voor een half jaar datums door dat je de code 95 kunt doen. En dan mag je zelf bepalen of je wilt.

Vandaag heb ik mij bij de eerste boer alweer flink geïrriteerd....
Silo 11, standaard dat daar na 6 ton de stofzak knapt... Ik had 7 ton mee... Dus ik mocht vegen.
Voor de volgende silo van hem had ik 5 ton mee.
De silo staat zo hoog dat je niet kunt kloppen om te schatten hoeveel voer erin zit.
Ik had nog ca 1.4 ton in de auto... Hoppaaa silo vol...
Dus toen mocht ik de boer uit z'n nest bellen en naar de volgende silo rijden van hem[/quote]

Ja even tussen neus en lippen door is heel normaal daar en dan boos worden als je niet kan....afgelopen januari zou hij een week cursus hebben, waren ze hem vergeten aan te melden en nu proberen ze het zo. Netjes hoe het bij jullie geregeld wordt zo met code 95!

Zoo dat is zeker irritatie als je dan zo staat. En bij sommige vast niet de 1e keer....

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 12:31

Marije_1997 schreef:
Super leuk, mag maandag en dinsdag een nachtje mee bij m'n eventuele nieuwe baan. Maar nu komt het hoe ga ik dit doen hahaha ergenis aan mezelf, ik weet niet hoe ik het beste m'n ritme om kan gooien.

Zaterdag zo laat mogelijk naar bed, zondag op tijd opstaan en dan zondag na 't middaguur nog even slapen tot eind van de middag. Zo doet mijn vriend t als ie de nacht in moet. Dan ben je de eerste nacht wel even moe, maar de tweede nacht gaat al beter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 12:36

_San87_ schreef:
Marije_1997 schreef:
Super leuk, mag maandag en dinsdag een nachtje mee bij m'n eventuele nieuwe baan. Maar nu komt het hoe ga ik dit doen hahaha ergenis aan mezelf, ik weet niet hoe ik het beste m'n ritme om kan gooien.

Zaterdag zo laat mogelijk naar bed, zondag op tijd opstaan en dan zondag na 't middaguur nog even slapen tot eind van de middag. Zo doet mijn vriend t als ie de nacht in moet. Dan ben je de eerste nacht wel even moe, maar de tweede nacht gaat al beter.

Ik ga mee met iemand die er al werkt, ga er vanuit dat ik dus zelf niet hoef te rijden wel mee lopen en kijken etc dus wel opletten.

Ik dacht zelf aan zaterdag nacht doorhalen (mits ik ergens blijf slapen, maar dan slaap ik wss toch pas rond 3/5 uur) en dan zondag tussen 11 en 6 slapen en dan zondag op maandag nacht wakker blijven?

Nacht doorhalen kan ik overigens prima, maar aangezien ik wel zelf een half uur naar de zaak moet rijden lijkt het me beter omdat niet te doen. Maar ik heb nog geen ervaringen met nachtwerk en koerierswerk etc. We zullen zien. Ben wel super enthousiast en kijk er naar uit.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 12:40

Marije_1997 schreef:
_San87_ schreef:

Ik ga mee met iemand die er al werkt, ga er vanuit dat ik dus zelf niet hoef te rijden wel mee lopen en kijken etc dus wel opletten.

Ik dacht zelf aan zaterdag nacht doorhalen (mits ik ergens blijf slapen, maar dan slaap ik wss toch pas rond 3/5 uur) en dan zondag tussen 11 en 6 slapen en dan zondag op maandag nacht wakker blijven?

Nacht doorhalen kan ik overigens prima, maar aangezien ik wel zelf een half uur naar de zaak moet rijden lijkt het me beter omdat niet te doen. Maar ik heb nog geen ervaringen met nachtwerk en koerierswerk etc. We zullen zien. Ben wel super enthousiast en kijk er naar uit.

Misschien dat de nacht doorhalen voor jou prima werkt, voor mijn vriend werkt dat bijvoorbeeld helemaal niet. Het is even kijken wat jij het prettigste vindt.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 12:45

smit_ilse schreef:

Oh dat word zelfs voor hun ingepland?
Wij krijgen gewoon voor een half jaar datums door dat je de code 95 kunt doen. En dan mag je zelf bepalen of je wilt.

Vandaag heb ik mij bij de eerste boer alweer flink geïrriteerd....
Silo 11, standaard dat daar na 6 ton de stofzak knapt... Ik had 7 ton mee... Dus ik mocht vegen.
Voor de volgende silo van hem had ik 5 ton mee.
De silo staat zo hoog dat je niet kunt kloppen om te schatten hoeveel voer erin zit.
Ik had nog ca 1.4 ton in de auto... Hoppaaa silo vol...
Dus toen mocht ik de boer uit z'n nest bellen en naar de volgende silo rijden van hem[/quote]

Ja even tussen neus en lippen door is heel normaal daar en dan boos worden als je niet kan....afgelopen januari zou hij een week cursus hebben, waren ze hem vergeten aan te melden en nu proberen ze het zo. Netjes hoe het bij jullie geregeld wordt zo met code 95!

Zoo dat is zeker irritatie als je dan zo staat. En bij sommige vast niet de 1e keer....[/quote]

Oh wauw.
Wij kunnen zelf nog meedoen oom als de aanmelding niet goed gegaan is.
Is nu al een aantal x gebeurd dat bij sommige de aanmelding niet goed ging. En dan word dat gewoon ter plekke geregeld.

En jaa volle silo's... Hou op... Maarja niks aan te doen.

Net nog een leuke irritatie. Rijd over een brug over het kustenkanal. Is echt niet zeer breed. En ik moet in het midden rijden ivm zijkanten zijn lager.... Gaat een Dome muts midden op de brug aan de zijkant met haar fiets stilstaan want ohhhh water bekijken... Mens halloooooo ik kom eraan. En mij dan boos aankijken
(foto van Google)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 12:46

Weekends leef ik al half snachts en dan haal ik 2 nachten gerust door of met 2 a3 uurtjes slaap. Maar dan werk ik natuurlijk niet. We zien het wel even hahaha. Scheelt dat ik met iemand mee ga als ik het dan niet vertrouw om te rijden als dit gevraagd word is een nee ook geen probleem (is ook vrijblijvend dus niet betaald en heb nog geen contract of iets dergelijks puur even in de keuken kijken)

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 13:24

Aan dat het koud is. En nat. En alle mensen die ik ken nu les hebben en ik pauze. Lang leve alleen in een richting zitten :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 14:03

Dat het koud is en mijn winterhanden en voeten dat niet zo leuk vinden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 14:06

Kat kwijt, moet straks naar de dierenarts. Hij kan niet ver zijn. Maar natuurlijk niet te vinden. Volgens mij ruiken ze het ofzo

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 17:19

Mijn paard is voor 10% normaal
Mijn hond is niet normaal
En mijn kat spoort ook van geen kanten....
Zou het eraan liggen dat ik ook niet normaal ben....

Ik wil gewoon normale dieren -O-
Ik kreeg vanmiddag een foto van mijn zusje. Mijn kat sliep in de zak

Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 17:24

Volgens mij is het heel normaal voor katten om in dozen, zakken en tassen te kruipen. Gefeliciteerd, je hebt een normale kat!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 17:45

hagelslag schreef:
Mijn paard is voor 10% normaal
Mijn hond is niet normaal
En mijn kat spoort ook van geen kanten....
Zou het eraan liggen dat ik ook niet normaal ben....

Ik wil gewoon normale dieren -O-
Ik kreeg vanmiddag een foto van mijn zusje. Mijn kat sliep in de zak

[ [url=m/Iizcvf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ach mijn hond denkt dat ze een kat is. Mijn hond heeft iets met papier en kartonnen dozen. Ze moet erin zitten en uiteindelijk moet het ook kapot. En het liefst in 1000 stukjes. Ruimt ook zo lekker op.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 17:47

Mijn poes die haar eten uitkotst en mij nu aankijkt van "krijg ik nu geen nieuw eten?" :roll:

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 17:57

Mijn katten die de hele tijd achter en onder de tv kast kijken. Maar er zit echt niks. Hun denken van wel.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 18:40

Dat het in huis zo snel afgekoeld is door die regenbuien vandaag, het is hier gewoon koud binnen!

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 19:01

Telpeva schreef:
Dat het in huis zo snel afgekoeld is door die regenbuien vandaag, het is hier gewoon koud binnen!

Ik heb ook net de verwarming maar aangezet. :brr:

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 19:03

Hier is het ook echt koud brr

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 19:05

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 19:09

Dat mijn zoon op zijn hoofd is geslagen met een tas in de bus.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 19:19

wyoming schreef:
Dat mijn zoon op zijn hoofd is geslagen met een tas in de bus.

Wtf! Zomaar? :oo

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 19:27

Definitieve startlijst die er nog niet op staat voor morgen. Stond er wel bij, dat die vrijdagavond zou komen, maar ik hoopte iets eerder. Zo maar douchen en alles klaar leggen, maar hopelijk staat die online voordat ik naar bed wil. (Vroeg haha)