Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Marije_1997 schreef:Super leuk, mag maandag en dinsdag een nachtje mee bij m'n eventuele nieuwe baan. Maar nu komt het hoe ga ik dit doen hahaha ergenis aan mezelf, ik weet niet hoe ik het beste m'n ritme om kan gooien.
_San87_ schreef:Marije_1997 schreef:Super leuk, mag maandag en dinsdag een nachtje mee bij m'n eventuele nieuwe baan. Maar nu komt het hoe ga ik dit doen hahaha ergenis aan mezelf, ik weet niet hoe ik het beste m'n ritme om kan gooien.
Zaterdag zo laat mogelijk naar bed, zondag op tijd opstaan en dan zondag na 't middaguur nog even slapen tot eind van de middag. Zo doet mijn vriend t als ie de nacht in moet. Dan ben je de eerste nacht wel even moe, maar de tweede nacht gaat al beter.
Marije_1997 schreef:_San87_ schreef:
Zaterdag zo laat mogelijk naar bed, zondag op tijd opstaan en dan zondag na 't middaguur nog even slapen tot eind van de middag. Zo doet mijn vriend t als ie de nacht in moet. Dan ben je de eerste nacht wel even moe, maar de tweede nacht gaat al beter.
Ik ga mee met iemand die er al werkt, ga er vanuit dat ik dus zelf niet hoef te rijden wel mee lopen en kijken etc dus wel opletten.
Ik dacht zelf aan zaterdag nacht doorhalen (mits ik ergens blijf slapen, maar dan slaap ik wss toch pas rond 3/5 uur) en dan zondag tussen 11 en 6 slapen en dan zondag op maandag nacht wakker blijven?
Nacht doorhalen kan ik overigens prima, maar aangezien ik wel zelf een half uur naar de zaak moet rijden lijkt het me beter omdat niet te doen. Maar ik heb nog geen ervaringen met nachtwerk en koerierswerk etc. We zullen zien. Ben wel super enthousiast en kijk er naar uit.
smit_ilse schreef:
hagelslag schreef:Mijn paard is voor 10% normaal
Mijn hond is niet normaal
En mijn kat spoort ook van geen kanten....
Zou het eraan liggen dat ik ook niet normaal ben....
Ik wil gewoon normale dieren
Ik kreeg vanmiddag een foto van mijn zusje. Mijn kat sliep in de zak
[ [url=m/Iizcvf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niobe schreef:Omg waar kijk je dat?