Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Popstra schreef:pien_2010 schreef:Dat is heel jammer omdat je jouw eigen therapie hebt bedacht alles minitieus bijhoudt maar dat heeft nul waarde daar je geen bevestigde covid-19 hebt.
Jammer dat er geen like knop is
elnienjo schreef:Naderhand zou je wellicht wel op antistoffen kunnen laten testen om voor jezelf het bewijs te hebben dat je het hebt gehad. Maar ik vind het enorm nalatig dat er nog steeds niet flink doorgetest wordt.
elnienjo schreef:Naderhand zou je wellicht wel op antistoffen kunnen laten testen om voor jezelf het bewijs te hebben dat je het hebt gehad. Maar ik vind het enorm nalatig dat er nog steeds niet flink doorgetest wordt.
lenaa_tje schreef:elnienjo schreef:Naderhand zou je wellicht wel op antistoffen kunnen laten testen om voor jezelf het bewijs te hebben dat je het hebt gehad. Maar ik vind het enorm nalatig dat er nog steeds niet flink doorgetest wordt.
Ik vind vooral dat huisartsen hier ook wisselend zijn. Collega was ziek en kreeg een test onder het mom van een 5 maanden oude baby. Collega voelde zich ziek maar kon prima uit bed. Collega van mijn vriend ligt dood ziek op bed en krijgt geen test.
casperzazoe schreef:Weet iemand hier of de toiletten in de trein en op stations geopend zijn?
Sizzle schreef:Sterkte Morrie.
Er gaat op het moment blijkbaar ook een ander virus (of meerdere) rond dat veel benauwdheidsklachten geeft (kortademig, ademnood).
Inmiddels is het zelfs zo dat van de mensen met verdachte klachten maar zo‘n 15% Covid positief bevonden wordt. Mijn collega en zijn vrouw zijn ook net negatief getest terwijl ze hartstikke kortademig zijn.
Dat maakt het ook niet makkelijker om aantallen te tellen zonder tests.
Destination schreef:casperzazoe schreef:Weet iemand hier of de toiletten in de trein en op stations geopend zijn?
Sanifair toiletten en toiletten waar je contactloos kunt betalen zijn open volgens de website van de NS
https://www.ns.nl/uitgelicht/interessan ... orona.html