Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fireheart schreef:Dat ik zo tot 22.00 moet werken na een super gebroken nacht. Waarschijnlijk weer met al die hamsterende mensen dus dit wordt een laaaaaange dag.
Bloemetje75 schreef:Wijsje schreef:Aan het feit dat ik straks niet eens brood voor het ontbijt heb voor ons gezin van 6, omdat andere mensen menen dat ze 10 broden in de vriezer moeten hebben. Wij hebben nu niets
Pannenkoeken bakken?
Wijsje schreef:Aan het feit dat ik straks niet eens brood voor het ontbijt heb voor ons gezin van 6, omdat andere mensen menen dat ze 10 broden in de vriezer moeten hebben. Wij hebben nu niets
Anoniem schreef:Wijsje schreef:Aan het feit dat ik straks niet eens brood voor het ontbijt heb voor ons gezin van 6, omdat andere mensen menen dat ze 10 broden in de vriezer moeten hebben. Wij hebben nu niets
Ik ben ANTI hamsteren, maar...
Dan heb je toch echt zelf iets niet goed gedaan hoor. Zeker voor zoveel mensen zorg je toch altijd voor alternatieven? Met de normale voorraden in mijn eenpersoonshuishouden kan ik ook gewoon zes mensen voorzien van een prima ontbijt.
Vers brood is overal gewoon te koop.