Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janna schreef:Dat heb ik al eens eerder gedaan. Maar na een bepaald bedrag moet je je kennelijk aanvullend legitimeren.
BiBiQ schreef:Uiteindelijk heeft mevrouw 5 euro terug gestort. Ze blijft volhouden dat ze het in de advertentie had staan.
Uiteraard zei ze dat pas nadat ze die had verwijderd. Ik geloof er niks van, anders had ik de topper nooit gekocht.
Ook op de foto was het verdoezeld door de overtrekken over de topper te leggen.
[ [url=m/IPy1yx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met wassen is de topper gelukkig schoon geworden. Anders was deze echt de kliko in gegaan.
Weet nog niet zo goed wat ik met de beoordeling moet. Ja ze is me tegemoet gekomen, maar het product was gewoonweg smerig.
Kan zij straks mijn beoordeling zien en mij dan lager beoordelen?
belle_boef schreef:BiBiQ schreef:Uiteindelijk heeft mevrouw 5 euro terug gestort. Ze blijft volhouden dat ze het in de advertentie had staan.
Uiteraard zei ze dat pas nadat ze die had verwijderd. Ik geloof er niks van, anders had ik de topper nooit gekocht.
Ook op de foto was het verdoezeld door de overtrekken over de topper te leggen.
[ [url=m/IPy1yx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met wassen is de topper gelukkig schoon geworden. Anders was deze echt de kliko in gegaan.
Weet nog niet zo goed wat ik met de beoordeling moet. Ja ze is me tegemoet gekomen, maar het product was gewoonweg smerig.
Kan zij straks mijn beoordeling zien en mij dan lager beoordelen?
Als jij haar nu beoordeeld ziet ze die van jou nadat zij jouw heeft beoordeeld. Anders wordt jouw beoordeling over 2 weken voor haar os zichtbaar
Daphara schreef:Verkoper heeft 2 advertenties waar ik in geïnteresseerd was, beiden vraagprijs €10
Dus ik stuur op beide advertenties een berichtje dat ik het graag samen overneem voor €25 inclusief verzenden. Geen geschreven reactie terug alleen een betaalverzoek voor €27,25
Dus ik reageer dat ze waarschijnlijk per ongeluk het verkeerde bedrag ingegeven heeft en dat mijn bod €25 is.
Zegt ze “helaas houdt het dan op”
Wat moet je daar nou weer mee?
Ik heb haar maar succes gewenst met de verkoop.