Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarcoBorsato schreef:Hoe minder zelfvertrouwen bij First Dates, hoe leuker voor mij!
Zet Tinder er op! NU!
Het is veilig voor je ego want je ziet alleen de matches en niet de afwijzingen en als je een vulva en werkende bloedsomloop hebt dan heb je heel gauw matches.

Ik voel me er echter heel goed bij, mijn instructrice merkte het vanochtend ook al op. Voorlopig eerst mezelf weer fixen en die overspannenheid de deur uit en dan...
blubblabhoi schreef:MarcoBorsato schreef:Hoe minder zelfvertrouwen bij First Dates, hoe leuker voor mij!
Zet Tinder er op! NU!
Het is veilig voor je ego want je ziet alleen de matches en niet de afwijzingen en als je een vulva en werkende bloedsomloop hebt dan heb je heel gauw matches.
Hahahah je hebt me bijna zover
Al was het alleen maar om m’n ex terug te pakken
gewoon lekker loeren
)
gezegd...
je kan eerst ook gewoon wat chatten en eventueel bellen voordat je beslist om af te spreken. En als het toch blijkt dat het te snel gaat dan is Tinder ook weer zo verwijderd
Fem schreef:Ooit een keer gedate met een gast die na enkele dates helemaal hotel de botel was (zijn woorden) en op een gegeven moment deed hij de uitspraak: 'Weetje, je zou helemaal perfect zijn als je 10 kilo minder woog' .... Toen heb ik toedeledokiegezegd...
Alsof een man überhaupt kan inschatten hoeveel 10 kilo is
Relaxed schreef:Fem schreef:Ooit een keer gedate met een gast die na enkele dates helemaal hotel de botel was (zijn woorden) en op een gegeven moment deed hij de uitspraak: 'Weetje, je zou helemaal perfect zijn als je 10 kilo minder woog' .... Toen heb ik toedeledokiegezegd...
Wat een lompe zak zegAlsof een man überhaupt kan inschatten hoeveel 10 kilo is
blubblabhoi schreef:Heel erg bedankt meiden![]()
Misschien ga ik me er echt wel aan wagen. Nu nog een goed onderschrift en foto. Iemand die in Pb met me wil meedenken en foto’s wil beoordelen?