Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 17:05

Als jij het doet, doe ik het ook. Samen voor de leeuwen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 17:07

Doe het niet!

:')

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 17:22

MarcoBorsato schreef:
Hoe minder zelfvertrouwen bij First Dates, hoe leuker voor mij!

Zet Tinder er op! NU!

Het is veilig voor je ego want je ziet alleen de matches en niet de afwijzingen en als je een vulva en werkende bloedsomloop hebt dan heb je heel gauw matches.

Hahahah je hebt me bijna zover _O-

Al was het alleen maar om m’n ex terug te pakken :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 18:01

Hahaha je maakt het wel heel aantrekkelijk zo MB!

@Relaxed: het lag allemaal best gecompliceerd :) Ik voel me er echter heel goed bij, mijn instructrice merkte het vanochtend ook al op. Voorlopig eerst mezelf weer fixen en die overspannenheid de deur uit en dan... *\o/* <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 18:21

blubblabhoi schreef:
MarcoBorsato schreef:
Hoe minder zelfvertrouwen bij First Dates, hoe leuker voor mij!

Zet Tinder er op! NU!

Het is veilig voor je ego want je ziet alleen de matches en niet de afwijzingen en als je een vulva en werkende bloedsomloop hebt dan heb je heel gauw matches.

Hahahah je hebt me bijna zover _O-

Al was het alleen maar om m’n ex terug te pakken :')

Je kunt altijd zonder foto's op tinder gaan :j gewoon lekker loeren :+

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 20:34

Ik geniet al een poosje als stille meelezer heerlijk van jullie verhalen :o dus dacht laat ik me eens melden :Y)
Zit er zelf ook al een poosje op maar nog niet echt wat interessants gevonden -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 20:52

Mannen in 2020

“ Ben jij toevallig Corona? Ik zou maar al te graag twee weken met jou in bed liggen☺️“

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 20:54

Hahaha, Briljant

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 21:15

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 22:05

MarlindeRooz schreef:
Mannen in 2020

“ Ben jij toevallig Corona? Ik zou maar al te graag twee weken met jou in bed liggen☺️“

'Laten we samen een Coroonatje doen, ik doe daarna wel de beademing' ...

|o

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 22:38

MarlindeRooz schreef:
Mannen in 2020

die is aanstekelijk :')

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 23:45

Afbeelding

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 09:33

Ik heb gisteravond tot ongeveer pagina 30 gelezen. Heerlijk wat een vermaak :))
Ben bijna geneigd de app te installeren. Ik weet alleen niet of ik al toe ben aan wat serieus, maar een FWB zal al leuk zijn :=
Het enige wat me nog tegenhoud op het moment is dat ik een maatje meer heb en ik bang ben dat mannen zich misschien gecatfished (?) voelen. Ben al wel 14 kg afgevallen sinds december maar misschien moet ik eerst nog wat meer kwijt. Ik ben bang dat m’n gewicht afschrikt en ik daardoor zelfvertrouwen kwijt raak :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 09:36

Zet er sowieso eerlijke foto's op, ik ben ook niet slank en heb er een foto opstaan waar dit volgens mij gewoon duidelijk is. De grootste afknapper is idd dat iemand niet op de foto's lijkt (mannen zijn er ook een ster in trouwens, die kunnen ook ineens 10 jaar kaler en ouder zijn dan op hun foto :+ )

Verder gewoon jezelf zijn, eerst maar eens leuke gesprekken voeren en kijken hoe je je erbij voelt. Je zit nog middenin de rollercoaster, dus het zal niet makkelijk zijn.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 09:41

Ik zou mij vooral niet te veel zorgen maken om je gewicht.
Voor elk type vrouw zijn er mannen te vinden.
Toen ik jaren geleden op Tinder ging dacht ik dat geen enkele man mijn omvang kon waarderen, maar daar bleek ik mij toch aardig op verkeken te hebben.

Gewoon vooral eerlijke foto's, zoals Relaxed zegt.
En mijn insteek was altijd, als ze de Femke met kilo's te veel niet goed genoeg vinden, dan zijn ze mij ook niet waard met 15 kilo minder.

Ooit een keer gedate met een gast die na enkele dates helemaal hotel de botel was (zijn woorden) en op een gegeven moment deed hij de uitspraak: 'Weetje, je zou helemaal perfect zijn als je 10 kilo minder woog' .... Toen heb ik toedeledokie :evaw: gezegd...

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 09:42

Gewoon doen joh. Het is goed voor je ego. En zolang je alleen dingen doet waar je je goed bij voelt en eerlijk bent over je intenties dan heb je niks te verliezen toch?

Idd gewoon recente foto's plaatsen. Er zijn zat mannen die wel houden van vrouwen met wat meer houvast :)) je kan eerst ook gewoon wat chatten en eventueel bellen voordat je beslist om af te spreken. En als het toch blijkt dat het te snel gaat dan is Tinder ook weer zo verwijderd

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 09:44

Inderdaad een foto erbij doen waar je helemaal op staat! Ik val echt op slanke mannen. Is gewoon mijn type. Niks tegen zwaardere mannen maar is niet mijn smaak. Maar ken ook dames die het liefst vollere mannen hebben. En bij mannen werkt het precies zo! :D

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 09:56

Hoe vaak ik niet mannen tegen ben gekomen die van een maatje meer houden is niet op 1 hand te tellen en een fwb is zo gevonden op Tinder.

Gewoon eens proberen, je kan altijd je profiel op niet zichtbaar zetten als het je toch even teveel wordt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 10:45

Zou me daar eeeeeeeeeeeeeecht niet druk om maken.

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 10:51

Heel erg bedankt meiden :o

Misschien ga ik me er echt wel aan wagen. Nu nog een goed onderschrift en foto. Iemand die in Pb met me wil meedenken en foto’s wil beoordelen? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 10:51

Fem schreef:
Ooit een keer gedate met een gast die na enkele dates helemaal hotel de botel was (zijn woorden) en op een gegeven moment deed hij de uitspraak: 'Weetje, je zou helemaal perfect zijn als je 10 kilo minder woog' .... Toen heb ik toedeledokie :evaw: gezegd...

Wat een lompe zak zeg :n Alsof een man überhaupt kan inschatten hoeveel 10 kilo is :')

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 10:53

Blub...iemand die daar moeilijk om doet, is jou helemaal niet waard!!!!

En wil je lachen?? Ik zat nog niet zo lang op tinder en had een ontzettend leuke match. Bijna gelijk al gebeld en ook een afspraak om te eten ingepland maar pas een week later. In de week er naar toe nog echt leuk contact gehad en toen had ik m aan de telefoon en zei hij ik ga wel gewoon eerljik zijn tegen je maar ik vind je eigenlijk niet mijn type, ik val niet op slank......

En echt he, ik heb zo ontzettend hard moeten lachen want ik ben mijn hele leven veel en veel te zwaar geweest maar GB gehad 4 jaar geleden en nu "gewoon" zeg maar. Dus ik begin te lachen en zeg ja je bent gewoon te laat....uitgelegd en hij moest er ook echt om lachen maar zei wel eerlijk ik vind vrouwen zoveel mooier als ze goed gevuld zijn!

Ik voelde me totaal niet afgewezen daardoor, vond zijn eerlijkheid ontzettend mooi en heb hem een mooie zoektocht gewenst!

Maak je er echt niet druk om!!!!! Je bent mooi zoals je bent!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 10:57

blubblabhoi schreef:

Misschien ga ik me er echt wel aan wagen. Nu nog een goed onderschrift en foto. Iemand die in Pb met me wil meedenken en foto’s wil beoordelen? :D

Tuurlijk! :) Je mag altijd PB'en! :)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 12:28

Relaxed schreef:
Fem schreef:

Wat een lompe zak zeg :n Alsof een man überhaupt kan inschatten hoeveel 10 kilo is :')

Ja, echt een Harry was het.
Mijn reactie was ook meteen: en denk je dat ik dan ook een leuker persoon wordt? :')

blubblabhoi schreef:

Je mag me altijd pben. Help je graag.

Daffodil:
wauw..
Wel eerlijk en kan me goed voorstellen dat jullie er hartelijk om gelachen hebben.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 13:41

Hier ook eerlijke foto's erop gehad (vond ik)
Laatst aan mijn vriend gevraagd (bijna 3 jaar later, lekker optijd) of hij verwacht had dat ik er zo uit zag of niet. Hij zei dat hij daar niet echt over na had gedacht maar dat hij mijn hoofd leuk vond op de foto's! :')

Beetje ontwijkend antwoord wel als ik er nu over na denk haha!

Je mag mij ook wel PBen hoor blubblabhoi!