Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 21:36

Merileth schreef:
DeMolenhoek schreef:
Waarom koop je er dan niet gewoon 1?

Omdat een fatsoenlijke game pc niet heel goedkoop is en ik het niet zonder overleg wil doen gezien het feit dat we gewoon in hetzelfde huis wonen? Het is niet even een boek wat je koopt, maar zo'n 1500 euro, dat doe ik niet 'gewoon even'.

Wat je ook zou kunnen doen is de onderdelen kopen en dan zelf in elkaar zetten, is goedkoper! Ik was net aan 1000 kwijt voor de mijne!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 21:40

Nadine_S schreef:
Dat er geen re*t op tv is

BRUCE ALMIGHTY

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 21:43

Aan de dierenarts. "Ze ademt wat zwaar, maar ja, maakt niet uit, het is niet dat je echte sport met haar gaat doen"

Dus omdat ze een haflinger is en op dit moment aan de dikke kant omdat ze een jaar out was, is ze automatisch een of ander afgezaagd recreatiepaard? >;) TREC, WE en trektochten (zoals ieder jaar) staan nog steeds op de planning, dankjewel.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 21:52

DezeNaam schreef:
Tigress schreef:
Dat ik een spelletje heb gekocht, en hem niet kan spelen omdat er iets mist op mijn computer. Tha fiets...net een nieuwe computer, alles er op en eraan, en dan toch nog dingen missen?
Dus nu een nieuw iets aan het installeren omdat, maar dat duurt ontzettend lang voordat dat klaar is. Maar ergens anders kan ik de download niet vinden, dus het moet maar. Hopen dat het überhaupt werkt zometeen en ik niet voor niks wacht :

Is het een Apple?

Nee. Windows, helemaal voor mij in elkaar gezet met het oog op grafisch bezig zijn (photoshop, lightroom, beetje videobewerking en een spelletje op z''n tijd).
Ik liep er al tegen aan dat ''scrubby zoom'' ineens niet meer kon op die computer, terwijl dat wel gewoon lukt op de (oude/bejaarde) laptop. Bleek toen al een dingetje te zijn met ''Microsoft Basic Display Adapter'' oid. Nouja, ik kon ook zoomen met het scrollwieltje van de muis, dus dikke prima.
Nu kan ik dus een vrij simpel spelletje er niet mee spelen, omdat hij iets lijkt te missen -O-

Net geprobeerd om het op m'n laptop te spelen, ook geen succes. Beetje erg balen nu, had er zo'n zin in om mijn nieuwe spelletje te spelen -O-

Laurievc

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 21:59

Alles... Echt gewoon alles op deze moment. Ontgoocheld, boos, bang, trots, enthousiast. Ik weet niet meer wat ik allemaal voel...

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 22:03

Laurievc schreef:
Alles... Echt gewoon alles op deze moment. Ontgoocheld, boos, bang, trots, enthousiast. Ik weet niet meer wat ik allemaal voel...

:(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 22:11

Mensen die het woord sinds gebruiken als ze aangezien/gezien het feit dat bedoelen.
Dat het Engelse since die betekenis ook heeft betekent niet ineens dat dat in het Nederlands ook zo is. Dunglish!

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 22:40

Aan m'n soort van mental breakdown vanavond & de koppijn en pijn aan m'n ogen die erop volgde

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 22:46

Aan de steen waarover ik struikelde en dus viel op een zand/grind pad waardoor mijn knie nu dik is, mijn heup zeer doet en mijn elleboog open ligt... ;(

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 23:49

Dat ik echt al sinds 21:00 op bed lig maar de buren aan het verbouwen zijn terwijl ik echt slapen moet omdat mn lichaam gewoon op is en ik dus al vanaf toen af en aan in slaap val en vervolgens van hun weer wakker word.

En ze zijn nu gewoon nog steeds bezig. Halloooo het is kwart voor 12. Moet ik nou echt langs gaan om te vertellen dat het bedtijd is? Dat je klust, prima is jammer voor mij maar wanneer gaan jullie stoppen ;(

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 23:50

laraxXxemma schreef:
Dat ik echt al sinds 21:00 op bed lig maar de buren aan het verbouwen zijn terwijl ik echt slapen moet omdat mn lichaam gewoon op is en ik dus al vanaf toen af en aan in slaap val en vervolgens van hun weer wakker word.

En ze zijn nu gewoon nog steeds bezig. Halloooo het is kwart voor 12. Moet ik nou echt langs gaan om te vertellen dat het bedtijd is? Dat je klust, prima is jammer voor mij maar wanneer gaan jullie stoppen ;(

Misschien een briefje in de bus of even morgen langsgaan? Of heb jw geen nummer om te appen?

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 23:53

Mezelf. Ik wil uiteindelijk gaan beginnen als zelfstandig grafisch vormgever maar ik ben zo onzeker over m'n werk -O-

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 00:02

sureido schreef:
laraxXxemma schreef:

Misschien een briefje in de bus of even morgen langsgaan? Of heb jw geen nummer om te appen?

Nee ik woon hier pas net een tweetal weken.
Wil inderdaad morgen even langs gaan, ik heb er nu gewoon geen puf meer voor.
Als ik morgen nog had moeten werken was ik inmiddels pissig geweest dan had ik nu nog langs gegaan :+ maar nu gewoon zo uitgeput.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 00:05

Snap ik, hopelijk kan je snel slapen :(:)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-19 04:42

Dat de katten stil zijn en ik gewoon kan ademen en ik dus geen flauw idee heb waarom ik nu weer wakker ben

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 04:51

Mijn slaapritme... nog lang niet moe.... *\%/*

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 05:07

Vrachtauto die weer raar doet.
Planners weten dit al meerdere weken en ik mag er niet mee na de garage

Ik denk dat ik zo alleen niet meer bij de silo weg kom....
Hij zegt koppeling stuk :wave:
Het is een automaat die nu niet meer zelf naar beneden schakelt. Manueel kan ik nog wel schakelen

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 05:21

Haan van de buren ...

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 05:31

sureido schreef:
Haan van de buren ...

:wow: Snap ik als je daardoor nu wakker bent.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 05:35

Veel te vroeg... Maarja moet er helaas echt uit -O-

Toch een fijne dag gewenst aan iedereen :j

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 06:46

dat ik niet meer kan slapen

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 07:55

Leuk hoor die zomerdienstregeling waardoor de bus maar 2x in het uur rijdt. Maar dan moet die wel komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 07:56

Hitte in de slapkamer , weer een slechte nacht geslapen de wekker niet gehoord dus half uur te laat wakker dus ritme naar de klote. Moe en meer moe |o

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 08:00

Dat ik de laatste tijd niet meer op tijd kan opstaan. Ik slaap meer dan voldoende, maar ik ben zó moe dat het me letterlijk niet lukt en ik elke dag pas tegen 9:30 op kantoor ben :=

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 08:10

Aan die stomme vogels sochtends vroeg in de dakgoot en dat stomme geroekoe :')