Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:En dan eentje met gaten, die dingen zitten er niet voor de grap in.
Moet er niet aan denken mijn vieze was in een gesloten wasmand te doen. Dat gaat echt niet lekker ruiken.
Soms reageren verschillende stoffen zelfs met elkaar.
Roodvos schreef:Ooooh, gelukkig maar! Ik vroeg mij al af wat voor bijzondere krachten jij had
.
En wat een groen verschimmelde citroen in je wasmand doet![]()
Heb je een douchekop waarvan je de straal kan instellen? Dan met de meest geconcentreerde straal de mand uitspoelen, zodat je goed in alle gaatjes komt.
En dan in het vervolg een afvalzakje in je prullenbak gebruiken? Wel zo hygiënisch?
Indy_Mouse_9 schreef:Hoe kan het nou dat mijn baby de hele dag nauwelijks last heeft van zijn door snot verstopte neus, ook niet tijdens het slapen, maar dat als hij 'savonds in bed gaat slapen de hele boel ineens vol lijkt te lopen?
Janine1990 schreef:Waarom worden tegenwoordig zoveel motoren in 3 cilinder uitgevoerd? Tot 1.5 liter?
Ik heb nu een 1600, maar hoop ergens volgend jaar een nieuwere te kopen en dan kleiner met turbo. Maar allemaal 3 cilinder...
Jaren geleden had ik een 1300 die zelfs 4 cilinder was...
miicchhellee schreef:Janine1990 schreef:Waarom worden tegenwoordig zoveel motoren in 3 cilinder uitgevoerd? Tot 1.5 liter?
Ik heb nu een 1600, maar hoop ergens volgend jaar een nieuwere te kopen en dan kleiner met turbo. Maar allemaal 3 cilinder...
Jaren geleden had ik een 1300 die zelfs 4 cilinder was...
Is voor de CO2 uitstoot te beperken. Tegenwoordig moeten alle merken gemiddeld met al hun modellen en uitvoeringen onder de 95 g/km zitten
miicchhellee schreef:Janinn1990 schreef:
Is voor de CO2 uitstoot te beperken. Tegenwoordig moeten alle merken gemiddeld met al hun modellen en uitvoeringen onder de 95 g/km zitten
Oh wat een moeilijke berekening moet dat zijn dan zeg...
Verklaart meteen waarom de ene 1400 3 cil is en de andere 4... verschil uiteraard wel per merk.