Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niwla schreef:Wij hebben geen gezamenlijke rekening, hij betaalt de vaste lasten en ik de boodschappen etc. In theorie betaal ik alles voor de paarden, maar hij betaalt dus de hypotheek en daarmee de grond waar mijn paarden op staan. Maar het is idd broekzak vestzak.
Ik had vrienden die al jaaaaren een relatie hadden en die dan aan het discussiëren waren over wie het ijsje zou betalen want: "Ik heb laatst dat-en-dat betaald" dan rollen mijn ogen echt uit mijn hoofd.
Fijn als het kan lau, maar je werkgever klinkt ook echt fijn begripvol.
Wat lief dat je man meegaat naar stal, Britt! Die van mij had laatst al hooi gevoerd toen ik thuis kwam en als de paddock erg vies is rijdt hij met de zitmaaier met aanhanger mee zodat ik niet met de kruiwagen hoef aan te klooien.
MarcoBorsato schreef:Broekzak vestzak dus.
Ik betaal lekker niks en geef alleen uit. Hallooooo Liewood badcape XL.
Fee_ schreef:Wij maken beiden een bedrag over naar de gezamenlijke betaal en spaar rekening en houden beiden hetzelfde bedrag over om zelf dingen van te doen/kopen en sparen.
Hij verdient meer dus betaald ook meer. Gaat helemaal prima zo.
Hier net de walvissen binnen gekregen. Zo leuk
Keet schreef:Niwla schreef:Wij hebben geen gezamenlijke rekening, hij betaalt de vaste lasten en ik de boodschappen etc. In theorie betaal ik alles voor de paarden, maar hij betaalt dus de hypotheek en daarmee de grond waar mijn paarden op staan. Maar het is idd broekzak vestzak.
Ik had vrienden die al jaaaaren een relatie hadden en die dan aan het discussiëren waren over wie het ijsje zou betalen want: "Ik heb laatst dat-en-dat betaald" dan rollen mijn ogen echt uit mijn hoofd.
Fijn als het kan lau, maar je werkgever klinkt ook echt fijn begripvol.
Wat lief dat je man meegaat naar stal, Britt! Die van mij had laatst al hooi gevoerd toen ik thuis kwam en als de paddock erg vies is rijdt hij met de zitmaaier met aanhanger mee zodat ik niet met de kruiwagen hoef aan te klooien.
Zo gaat het hier ongeveer ookHij betaald alle vaste lasten, ik de kinderspullen. Soms betaal ik wat voor hem, soms betaalt hij voor mij.
Steggelen over een ijsje zou je ons niet horen doen![]()
Toen ik zwanger was ging hij ook wel mee naar stal, hij mesten en ik haalde schoon stro met de kruiwagen.