Ik ben hier voor de gierige verhalen dus kom maar op

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Neroo schreef:Poekkie schreef:
Zeer fijn om hier je mening beginnen te geven over wat wel of niet mag gezegd worden zonder daarvoor ook maar 1 reactie te hebben geplaatst![]()
Ik vond het wel een leuke discussie die eigelijk best wel past in het kader van het topic aangezien iemand natuurlijk ook voor die koekjes en dat drinken moet betalen. Dus of je ze zomaar mag nemen of niet zegt niet alleen iets over opvoeding, zeker voor de volwassenen onder ons.
Vanwaar de rollende ogen? Ik lees dit topic vanaf reactie 1 al mee, vind het kei leuk om alle acties hier te lezen. Maar maak zelf weinig gierige acties mee. En zover ik weet mag je gewoon je mening geven. Daar hoeft niet een x aantal posts aan vooraf te gaan. Begrijp ook niet waarom je de moeite neemt om op te zoeken of ik wel of niet heb gepost. Totaal niet relevant. Als ik wel had gepost, had je dan een andere mening gehad?
En de eerste post was geplaatst daarover was Jojoju. En zij was degene die ondergoed van haar stiefmoeder aanmoest, en haar eigen spullen waren door moeder in vuilniszakken naar de stort gebracht en over dat koekje dat ze te gast is.
Om daar dan pagina's over door te gaan, en dat zij misschien wel de gierige is in dit verhaal. Gaat toch nergens over.
Poekkie schreef:Ja sorry, ik vind dit soort bevelen om wel of niet ontopic te zijn of te blijven aan de TS, aan een mod of aan iemand die actief meepost, maar niet aan jou.
poetser schreef:Ik vind mijn zussen gierig![]()
Zij wonen in Nederland, ik in België. Als we willen afspreken moet ik altijd naar hun komen. Hun hebben beide een auto, ik moet met 2 bussen en 2 treinen en vervolgens nog een stuk te voet. Zij komen niet naar hier, want auto kost geld. Het openbaarvervoer is natuurlijk gratisIk doe er 3 a 4u enkele reis over en minstens 50 euro reiskosten, zij slechts 45 minuten. Mij tegemoetkomen in de kosten doen ze niet.
Zelfs als ze een weekend achter mijn hoek zijn (Antwerpen bezoeken ze graag) dan durven ze na thuiskomst te vragen wanneer ik nog eens langskom, terwijl ik ze tijdens hun verblijf in Antwerpen meermaals heb uitgenodigd voor een bezoek, maar daar reageren ze dan niet op. Heb ze ondertussen al 10 jaar niet gezien. Ook verteld dat het nu aan hun is, maar nee, de kosten zijn hun te hoog. Ik vertik het moeite te stoppen in mensen waar het maar van 1 kant komt.
_Nadia_ schreef:Mijn oudste zoon wat op bezoek bij mijn moeder. Mijn moeder vond dat hij naar de kapper moest en vroeg mij of dat okay was. Nou mam, tis niet echt nodig hoor, we laten zn haar lang groeien.
Moeder: Ja okay maar even bijpunten is toch geen probleem?
Ik: Nou ja ik vind t niet echt nodig maar als je wil gaan is t prima, maar niet meer dan een cm dr af hoor.
Brengt ze kind thuis krijg ik t verzoek om de kapper even te betalen.. En ze was nog naar een dure salon gegaan ook.
_Nadia_ schreef:Mijn oudste zoon wat op bezoek bij mijn moeder. Mijn moeder vond dat hij naar de kapper moest en vroeg mij of dat okay was. Nou mam, tis niet echt nodig hoor, we laten zn haar lang groeien.
Ik: Nou ja ik vind t niet echt nodig maar als je wil gaan is t prima, maar niet meer dan een cm dr af hoor.
Brengt ze kind thuis krijg ik t verzoek om de kapper even te betalen.. En ze was nog naar een dure salon gegaan ook.
Alwiene schreef:_Nadia_ schreef:Mijn oudste zoon wat op bezoek bij mijn moeder. Mijn moeder vond dat hij naar de kapper moest en vroeg mij of dat okay was. Nou mam, tis niet echt nodig hoor, we laten zn haar lang groeien.
Zeg alsjeblieft dat je dat niet betaald hebt
daantjuhhh schreef:Bij mijn broertje zeg ik altijd doodleuk.
Zou je niet eens een keer wat drinken aan je gasten aanbieden.
Mijn broertje is gehandicapt en heeft dat soort dingen nooit door. Als hij zelf geen dorst heeft zal hij jou ook niet vragen.
Als hij bij mij komt duikt hij zo de koelkast in hoor. Daar heb ik ook absoluut geen probleem mee.
Ik vind het fijn dat hij zich bij mij thuis voelt.
Aankomend weekend komt hij weer logeren bij mij. Dan leg ik m altijd helemaal in de watten. Ik haal in huis wat hij lekker vind. We maken samen pizza. Smorgens lekker verse broodjes. Smoothie en een gebakken eitje.
Laat het duidelijk zijn dat hij hier erg graag over de vloer komt.
swatch schreef:Toen ik nog studeerde wilde mijn toenmalige vriendje dat ik mijn eigen tandpasta mee zou nemen, want dat is zo duur. Dat vond ik wel het toppunt van gierigheid. Die relatie heeft ook geen stand gehouden....
swatch schreef:Toen ik nog studeerde wilde mijn toenmalige vriendje dat ik mijn eigen tandpasta mee zou nemen, want dat is zo duur. Dat vond ik wel het toppunt van gierigheid. Die relatie heeft ook geen stand gehouden....
_Nadia_ schreef:swatch schreef:Toen ik nog studeerde wilde mijn toenmalige vriendje dat ik mijn eigen tandpasta mee zou nemen, want dat is zo duur. Dat vond ik wel het toppunt van gierigheid. Die relatie heeft ook geen stand gehouden....
Niet vriendje maar mijn vader hield geld in op de alimentatie als ik daar ongesteld werd en geen maandverband bij me had. Oh en als ik ziek geweest was at ik altijd heel veel, dus hij wilde me dan nooit hebben want dat kostte teveel geld.