Exitium schreef:Berdien schreef:What she said. En het gezeik op Groningen gaat een keer vervelen
Ik zeik niet op Groningen, maar op de afstand.Groningen is verder best een leuke stad. Almere daarentegen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Wel ja, aan de ene kant een hulpeloze en lijdende vis, en aan de andere kant, wellicht, een nieuwe Einstein.Een vis(ser) is standaard naar links. Ik vind vissen zo ontzettend barbaars. Ze zouden zelf eens aan zo'n haak moeten spartelen, kijken of het dan nog zo lollig is.
Met je kind op Tinder valt ook in de categorie kansloos. Ook naar links
Cer schreef:Dan heeft ie of een intense nacht in een gay kroeg gehad, of een superlike gebruiktCeliien schreef:Ben ik dan echt zo erg dat ik niemand van buiten de randstad wil :’)
Nee hoordoe ik ook niet..
Even tussendoor, als iemand een blauwe ster bij zn naam heeft, wat is dat dan? #dtv #ookeendaggieouwer
Cer schreef:Celiien schreef:Ben ik dan echt zo erg dat ik niemand van buiten de randstad wil :’)
Even tussendoor, als iemand een blauwe ster bij zn naam heeft, wat is dat dan? #dtv #ookeendaggieouwer
Celiien schreef:Ik heb nergens gezegd dat het onderontwikkeld is? Volgens mij lees je de knipoog niet helemaal door mijn bericht heen.
Maar tbh; ik versta de accenten echt niet. Plant mij in limburg, brabant of whatever neer en t is alsof ik in polen oid sta. Plus de mindset buiten de randstad is anders. Niet perse beter, maar wel wat ik gewend ben
Lee :’)
Rytir schreef:Exitium schreef:Ik zeik niet op Groningen, maar op de afstand.Groningen is verder best een leuke stad. Almere daarentegen...
Wij begrijpen elkaar...
Celiien schreef:Ben ik dan echt zo erg dat ik niemand van buiten de randstad wil :’)
Damelza schreef:weet iemand een leuk antwoord op:
zullen wij een keertje pannenkoeken gaan bakken? want ik wil jou wel in beslag nemen
Ailill schreef:Dan heeft ie of een intense nacht in een gay kroeg gehad, of een superlike gebruiktCeliien schreef:Ben ik dan echt zo erg dat ik niemand van buiten de randstad wil :’)