Goof schreef:ElizeVdS schreef:Je man straffen op die manier.. Mijn vent zou me vierkant in mijn gezicht uitlachen als ik met zulke kletsen aankwam. Dan zet je jezelf toch gewoon voor schut?!
Je doet ook vooral jezelf nogal te kort op zo'n manier

Ik was ook nogal verbaasd zeg maar.
Blue_flower schreef:Ik ben het met je eens dat mensen naïef kunnen zijn. Echter is het ook wel moeilijk als iemand continue blijft zeggen: nee was omdat .. en ik hou van je.
Zelf heb ik echt 3/4 maanden vermoedens gehad en zelfs toen ik het uit maakte en hem direct op een andere kamer liet slapen. Was ik nog altijd de boos doener en begreep hij er maar niets van. Hij werd echt woest toen ik het uit maakte. Helaas nooit harde bewijzen gehad, alleen een opstapeling van verdachte situaties die zo groot werd dat mijn vertrouwen erin weg was.
Anderen zullen mij toen vast naïef gevonden hebben, maar ja; je houdt van iemand.
Tuurlijk en je wilt het beste er van maken.
Maar dat kan je dan ook niet bevestigen en dat maakt het een gevoelskwestie die best ingewikkeld ligt. Je gaat twijfelen aan jezelf etc.
Zo kende ik ook een stel waarvan zij niet helemaal snugger was geloof ik. Hij zei gewoon tegen zijn vrienden waar zij bij was van "joh kan jij haar niet even een beurt geven, want ik ben dat wijf zat " en als zij zei "ga je vreemd" en hij zei doodleuk "ja" tja dan vraag je zelf om sommige situaties toch als je er dan alsnog bijblijft en blijft geloven dat hij dat toch niet doet.