Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 13:24

DanielleB schreef:
Flessuh schreef:
oliebol.. ik kom er net achter dat ik ongelimiteerd likes aan kon zetten.. heb op vakantie in IJsland Tinder plus voor maand geactiveerd :+
Kom ik er vandaag dus achter dat dat uit stond.. terwijl de maand Tinder plus morgen weer voorbij is :')

Dat wordt vandaag non stop liken!

Toevallig nog tips tegen kramp in de vingers? :+

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 13:25

Flessuh schreef:
DanielleB schreef:

Dat wordt vandaag non stop liken!

Toevallig nog tips tegen kramp in de vingers? :+

Maak zo'n like machine! zijn op youtube genoeg filmpjes van _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 13:31

Mijn vriend is heel gevoelig, haar eruit gooien kwam neer op zwerven/nachtopvang want ze weigerde iets te zoeken en ze had geen geld. Uiteindelijk is het daar op uitgedraaid,, maar ze is nu goed terecht gekomen met een fijne job en eigen plek.

hyppolyte

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-17 13:39

Oh wow, apart tiepje :=.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 13:58

Don't get me started :') Maar soms moeten mensen even heel diep zakken om op eigen benen te kunnen staan. Het heeft onze relatie in het begin wel bemoeilijkt, want mensen hadden natuurlijk direct medelijden met haar en mijn vriend was de grote gemene meneer.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 13:59

Vaak is de man dan de grote kl**tzak in zulke gevallen dat zie je wel vaker

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 15:53

BarryPlopper schreef:

Vrouwen zijn ook niet heilig hoor :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 15:58

Flessuh schreef:
BarryPlopper schreef:

Vrouwen zijn ook niet heilig hoor :P

Bedoelt hij niet dat mannen vaak de schuld krijgen, niet dat ze schuld hebben?

Enniewee, dit is natuurlijk onze kant van het verhaal, zo hebben wij het ervaren. Wat zij naar de buitenwereld toe liet weten was dat ze al maanden probeerde om die relatie te redden en dat ik hem van haar heb afgepakt.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 03-05-17 16:04, in het totaal 1 keer bewerkt

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 16:03

Dat wordt idd bedoeld :P.

In mijn geval was ik het poedersuiker. Ben vaker een uitzondering.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 16:06

Vertel vertel!

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 16:12

Toch denk ik dat sommige vrouwen in die situatie ook wel een beetje naïef KUNNEN zijn.

Het geldt natuurlijk niet voor elke situatie, maar er zijn ook genoeg die ergens wel weten dat hun man/vriend vreemd gaat maar het gewoon echt niet willen zien.

Of dat ze de man ook niet eerlijk behandelen waardoor je sowieso kan garanderen dat hij het ooit ergens anders zoekt.
Zo kende ik iemand en zijn vriendin die "strafte" hem door geen seks te hebben.
Dus als hij bijvoorbeeld iets zei wat haar niet zinde dan hadden ze een week geen seks en vertelde ze er ook bij dat het zijn straf was 8)7

Triest voor hem en van hem dat je zo bij iemand blijft, maar voor de rest was hij helemaal gek op haar.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 16:18

Ik was de heks. Heb het via whatsapp in boosheid gezegd. Wilde de hele dag al afspreken voor een afsluitend gesprek maar dat kwam er niet omdat ik genegeerd werd. Om 17u was ik het zat en heb ik m'n relatiestatus op fb veranderd in vrijgezel. Daarnaast vond ie dat ik vreemdging terwijl ik niks met een ander heb gedaan. Ik had wel gesprekken met andere mannen en vrouwen, maar sinds wanneer is dat verboden om contacten te leggen... en dan niet in relationele sfeer. Maar omdat hij dat dus allemaal zei liepen alle 'vrienden' achter hem aan. Blijkbaar zijn vrienden nogsteeds te koop. Hij heeft geld zat, geeft het dus ook uit in de kroeg etc en dat is natuurlijk handig want dat kost hun minder dan :+

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 16:19

Oh ja zo kun je het ook lezen :P
Lange dag geweest :+

Dat is wel een flink gaar verhaal.. sommige mensen -O-

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 16:20

Je man straffen op die manier.. Mijn vent zou me vierkant in mijn gezicht uitlachen als ik met zulke kletsen aankwam. Dan zet je jezelf toch gewoon voor schut?!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 16:24

ElizeVdS schreef:
Je man straffen op die manier.. Mijn vent zou me vierkant in mijn gezicht uitlachen als ik met zulke kletsen aankwam. Dan zet je jezelf toch gewoon voor schut?!

Je doet ook vooral jezelf nogal te kort op zo'n manier :')

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 16:25

Thenexttry schreef:
Toch denk ik dat sommige vrouwen in die situatie ook wel een beetje naïef KUNNEN zijn.

Het geldt natuurlijk niet voor elke situatie, maar er zijn ook genoeg die ergens wel weten dat hun man/vriend vreemd gaat maar het gewoon echt niet willen zien.

Of dat ze de man ook niet eerlijk behandelen waardoor je sowieso kan garanderen dat hij het ooit ergens anders zoekt.
Zo kende ik iemand en zijn vriendin die "strafte" hem door geen seks te hebben.
Dus als hij bijvoorbeeld iets zei wat haar niet zinde dan hadden ze een week geen seks en vertelde ze er ook bij dat het zijn straf was 8)7

Triest voor hem en van hem dat je zo bij iemand blijft, maar voor de rest was hij helemaal gek op haar.

Ik ben het met je eens dat mensen naïef kunnen zijn. Echter is het ook wel moeilijk als iemand continue blijft zeggen: nee was omdat .. en ik hou van je.

Zelf heb ik echt 3/4 maanden vermoedens gehad en zelfs toen ik het uit maakte en hem direct op een andere kamer liet slapen. Was ik nog altijd de boos doener en begreep hij er maar niets van. Hij werd echt woest toen ik het uit maakte. Helaas nooit harde bewijzen gehad, alleen een opstapeling van verdachte situaties die zo groot werd dat mijn vertrouwen erin weg was.
Anderen zullen mij toen vast naïef gevonden hebben, maar ja; je houdt van iemand.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 16:47

Goof schreef:
ElizeVdS schreef:

Je doet ook vooral jezelf nogal te kort op zo'n manier :')

Ik was ook nogal verbaasd zeg maar.

Blue_flower schreef:
Ik ben het met je eens dat mensen naïef kunnen zijn. Echter is het ook wel moeilijk als iemand continue blijft zeggen: nee was omdat .. en ik hou van je.

Zelf heb ik echt 3/4 maanden vermoedens gehad en zelfs toen ik het uit maakte en hem direct op een andere kamer liet slapen. Was ik nog altijd de boos doener en begreep hij er maar niets van. Hij werd echt woest toen ik het uit maakte. Helaas nooit harde bewijzen gehad, alleen een opstapeling van verdachte situaties die zo groot werd dat mijn vertrouwen erin weg was.
Anderen zullen mij toen vast naïef gevonden hebben, maar ja; je houdt van iemand.

Tuurlijk en je wilt het beste er van maken.
Maar dat kan je dan ook niet bevestigen en dat maakt het een gevoelskwestie die best ingewikkeld ligt. Je gaat twijfelen aan jezelf etc.

Zo kende ik ook een stel waarvan zij niet helemaal snugger was geloof ik. Hij zei gewoon tegen zijn vrienden waar zij bij was van "joh kan jij haar niet even een beurt geven, want ik ben dat wijf zat " en als zij zei "ga je vreemd" en hij zei doodleuk "ja" tja dan vraag je zelf om sommige situaties toch als je er dan alsnog bijblijft en blijft geloven dat hij dat toch niet doet.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 16:58

Ja dat is heel een andere situatie.
Maar als mensen mij verteld zouden hebben in de eerste maand had ik het niet geloofd, de 4e maand wellicht wel en toen heb ik ook ongeveer pas de knoop echt doorgehakt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 17:17

Soms wil je het ook niet weten denk ik, of ga je aan jezelf twijfelen want wat moet je geloven, je partner of dat stemmetje in je achterhoofd?

Eerlijk is eerlijk, ik denk niet dat ik ooit besodemieterd ben, althans niet bewust. Ik weet dat mijn 2e vriendje het geprobeerd heeft (maar een blauwtje liep) en mijn laatste ex zou wel eens iemand gezoend kunnen hebben op een specifieke avond toen hij katjelam was, maar dat waren voor mij geen intense liefdes dus het raakte me niet.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 17:35

Ik ben door m'n eerste vriendje besodemieterd. Dat is die gast van 25 die met een meisje van 17 loopt. Zag op instagram dat ie een iPhone voor der had gekocht. Ik vroeg eronder of ie loverboy was geworden, kreeg ik uiteraard geen antwoord op en is verwijderd :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 17:38

Wat een kansloze droeftoeter joh :=

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 17:42

Vreselijk is dat zeg!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 17:47

Een puppy?

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 17:51

Stoppen met roken? }> ;)

Het zegt meer over die jongen dan over haar vind ik :))

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 18:09

Wat is er mis mee? Als hij er nou eenmaal geld voor heeft en het voor haar over heeft?