Ik twijfel ook hoor, heb wel dingen van haar lijstje maar ook dingen zelf bedacht. Het maakt mij niet uit wat er in mijn pakketje zit, het is al leuk dat iemand moeite voor je gedaan heeft.
ontherun
Geplaatst: 06-12-16 22:01
Ik hoop ook heel hard dat mijn lootje het allemaal leuk vind... Heb er echt mijn best op gedaan en ik ben wel heel blij dat mijn lootje mijn lootje is Vond het wel heel lek om voor hem/haar te mogen shoppen.
Hmm Geerte, je maakt het wel spannend zo he Ik dacht de kerstman jou pakketje ging bezorgen
Als je dit niet leuk vind doe je toch ook niet mee
Donna89
Geplaatst: 06-12-16 22:03
Als geerte m zelf verstuurd dan is wel meteen duidelijk van wie het komt... Maar ik geloof vast dat ze daar wat op bedacht heeft! Ik denk dat dat pakket allang onderweg is naar NL en vanuit NL door iemand verstuurd word..... of niet.....
ontherun
Geplaatst: 06-12-16 22:04
Donna89 schreef:
Als geerte m zelf verstuurd dan is wel meteen duidelijk van wie het komt... Maar ik geloof vast dat ze daar wat op bedacht heeft! Ik denk dat dat pakket allang onderweg is naar NL en vanuit NL door iemand verstuurd word..... of niet.....
Sorry Lootje van me, ik heb zojuist je snoepjes opgegeten omdat er helemaal niks meer in huis was qua lekkers! maar maak je niet druk ik vul het weer netjes aan voordat je pakket op de post gaat
Hihi Ramona...dat had ik een week of twee geleden nou ook . Maar goed, netjes weer aangevuld !
Stiekem wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben. En ja Letsdunit, natuurlijk doen we om die reden allemaal mee. Maar toch zit er ergens iets van gezonde spanning over zowel mijn samengestelde pakket als wat ik ga krijgen . Is het al de 8ste ??
Chocopasta
Geplaatst: 06-12-16 22:17
Hahaha dat heb ik ook gedaan en moet me nu weer inhouden
cnterpstra
Geplaatst: 06-12-16 22:19
Ik had gisteren onverwachts twee cadeautjes in mijn schoen , dus mag nu niet klagen over lekkers.
Hahahah Ik had vandaag bij de jumbo uit de 'moet weg' bak 2 luxe letters gehaald. Krijg ik vandaag ook een chocoletter op het werk. Nu weer een overkill aan chocola
Ik had allemaal vulling gehaald, maar m'n doos zit zo vol met cadeautjes dat er geen vulling in past. Nu heb ik de doos dicht geplakt en wel, maar bedenk me net dat er geen hint in zit
plutolover
Geplaatst: 07-12-16 00:04
Wat ik vooral hoop is, dat me lootje de cadeautjes nog niet heeft.
Gelukkig heeft mijn lootje dingen gevraagd die ik toch niet lust niet dat ik alles al heb... maar goed
Angelaa2
Geplaatst: 07-12-16 00:15
OliLau schreef:
Ik had allemaal vulling gehaald, maar m'n doos zit zo vol met cadeautjes dat er geen vulling in past. Nu heb ik de doos dicht geplakt en wel, maar bedenk me net dat er geen hint in zit
Envelop op de buitenkant plakken of op de doos schrijven