Ahh dan zal Limburg pech hebben. Hier op dit moment alleen regen
Wilawander
Geplaatst: 10-04-18 20:24
+ WARNUNG VOR GEWITTER - BITTE TEILEN! +
Eine Zelle mit schwerem Gewitter kämpft sich weiter durch NRW und zieht in Nordwestliche Richtung. Aktuell befindet sie sich im Bergischen Land (bei Hagen, Radevormwald, Wuppertal). In den kommenden Minuten werden auch folgende Regionen betroffen sein: Nördliches Rheinland (Düsseldorf, Ratingen, ...) und Westliches Ruhrgebiet (Duisburg, Essen, Gelsenkirchen, Dortmund, Bochum, Witten, Kamp-Lintfort, ...)
ACHTUNG: Diese Zettel rotiert leicht, ein TORNADO ist dabei nicht ausgeschlossen. Zudem regnet es sehr heftig und es wurde uns schon HAGEL gemeldet!
Ik moest net een half uurtje terug naar huis fietsen in de regen, en het flitste al. Ik moet zeggen, als het erbij had gerommeld, had ik in mijn broek gescheten. Buiten ben ik echt bang voor onweer.
EEEEEEN op het moment dat ik dit bericht typ begint het ineens keihard te onweren
Desty
Geplaatst: 10-04-18 21:48
Hier al een paar hele beste klappen gehad (Düsseldorf)
Vind het altijd heerlijk zo op de achtergrond als je aan het lezen bent
Ben benieuwd jolien! Hoop vanaf Nijmegen nog wat te kunnen zien/mee te krijgen.
LoveGlove
Geplaatst: 10-04-18 22:05
O mijn God! De bui gaat recht over me heen komen
Zal over een kwartier/half uur wel raak zijn hier
Laatst bijgewerkt door LoveGlove op 10-04-18 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Frankaas
Geplaatst: 10-04-18 22:05
Veel succes Jolien! Het zuiden krijgt een mooie bui over zich heen
Nienketje17
Geplaatst: 10-04-18 22:09
Omgeving Eersel goeie flitsen en erg zware donders waardoor de ramen zelfs trillen. Ik wilde eigenlijk vroeg gaan slapen maar ben geen held met onweer. Dus maar beneden wachten tot manlief mee gaat..
Regio Dusseldorf is het echt los gegaan. Hopelijk niet te veel schade
Oké, die grote bui komt op me af, en ik zie aan de andere kant van mij een klein buitje met onweer ontwikkelen op lightningmaps. Dus ik zit nu precies tussen 2 buien in