Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bruintje123

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 19:20

Ik heb ook eens een zadel een maand vastgehouden.
Maar zij deed daarvoor een aanbetaling. En als ze het dan niet over zou nemen kon ik dat bedrag houden.
Daarom heb ik het aangedurfd en ze nam het zadel dan ook over op de afgesproken tijd.
Dat kan gelukkig ook :)

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 20:24

Sommige mensen, grr

Persoon een berichtje gestuurd of het klopte dat ik nog geen geld binnen had zegt hij 'ja ik ben er de afgelopen dagen niet echt mee bezig geweest en ik heb inmiddels al iets anders gekocht' %)

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 16:18

Ik heb wat paardendingen op mp te staan. Heb een paar x een bod gekregen, redelijk onder de prijs. Maar omdat ik het toch niet meer ga gebruiken en dan liever geld dan het spul heb , antwoord ik terug met wat ik er minimaal voor wil hebben. Geen reacties meer >;)

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 16:28

Ik heb een paard te koop staan ene mail naar de andere, de een nog zieliger en moeilijker dan de ander..

Vanmorgen een mooie, contact gehad met een dame, uiteindelijk een prijsklasse genoemd, 7-8000,- mevrouw wilde voor 1800,- komen kijken, zou em zeer zeker een fijn thuis bieden, ze had nou eenmaal niet veel geld..

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 16:34

SharonIndezz schreef:
Ik heb een paard te koop staan ene mail naar de andere, de een nog zieliger en moeilijker dan de ander..

Vanmorgen een mooie, contact gehad met een dame, uiteindelijk een prijsklasse genoemd, 7-8000,- mevrouw wilde voor 1800,- komen kijken, zou em zeer zeker een fijn thuis bieden, ze had nou eenmaal niet veel geld..

:')

Hier iemand die iets te koop heeft maar reageert niet op mijn berichten van een paar dagen terug. Heb haar nu op FB gevonden en daar maar berichtje gestuurd ook met de uitleg dat dus berichten niet altijd aankomen en ik erg veel interesse heb.

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 16:37

hier had ik 4 kippen te koop , belt de beste man op als ik ze niet even langs wil komen brengen want hij vond het eingelijk net even te ver weg 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 21:00

Ik heb besloten mijn paard met pensioen te doen dus vd week veel spullen uitzoeken en maar eens op Mp zetten, ben nu al bang voor alle onzin biedingen, hoop dat het meevalt want heb veel van scapa waar ik zelf best wat voor betaald heb.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 22:35

Pfffff......

Heb een schilderij te koop staan van een beroemde kunstenaar hier uit de buurt. Een soortgelijk schilderij van dat formaat kost nieuw zo'n 600 euro.

Wil er graag vanaf en heb hem te koop voor 50 euro. Gaat een man 15 euro bieden :n serieusss..... |o

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 17:47

Ik kom even binnenvallen hier als super stille meelezer :+...

Ik vind het zó vervelend als mensen iets bieden en dan nooit meer reageren of als ik zeg dat iets niet onder 25 euro weggaat denken dat ik het dan wegdoe voor 25 incl vzk. Zucht... ik probeer al maanden dekjes te slijten, maar niemand wilt ze hebben of ik krijg een bod van 5 euro. Pffff hebben jullie nog tips? Alles in FB groepen gaat gewoon te hard, advertenties sneeuwen onder, maar op MP loopt het ook totaal niet

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 18:03

Dekjes heb ik er nog genoeg van liggen, die ga ik maar weggeven denk ik. Net als longeerspullen en beenbeschermers. Misschien moet ik een advertentie zetten met gratis op te halen. Of zou ik dan een reactie krijgen van: stuur het maar op. :')

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 18:10

Van die dekjes die jij hebt hebben hier een paar jaar terug nieuw in de ruitersport al voor 10 en 15 euro gehangen.
Heb er toen ook een paar gekocht.
Ik verbaas me dan vaak over de vraagprijzen van hoger gebruikt.
Ik zou dus ook zo'n trut zijn die 5 euro bied omdat ik dat de werkelijke prijs vind. :))

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 18:21

Als je ze toch weg wil geven is een manege er misschien nog blij mee?

Ik verkoop vrijwel geen paardenspullen, dekjes enzo heb ik geen ervaring mee in de verkoop en die koop ik eigelijk ook altijd nieuw in de sale :o

Vandaag wel een lekker snelle afhandeling gehad. Zaterdag reageerde iemand op mijn zadel dat ik op een FB groep had staan. Zou vandaag komen kijken en kreeg een uurtje geleden berichtje dat het past.
Zadel is op 5 minuten opgehaald geworden, geen lastig gedoe.

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 19:11

SharonIndezz schreef:

Voor €1800 mag ze bij mij komen kijken en zelfs even aaien! :+

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 19:20

Inmiddels weer een nieuw bod op mijn extention tube gehad, iemand die er 2 uur en een kwartier voor wilt komen rijden...
Donderdag afgesproken dus ik hoop dat hij komt

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 19:30

Suzanne F. schreef:
Dekjes heb ik er nog genoeg van liggen, die ga ik maar weggeven denk ik. Net als longeerspullen en beenbeschermers. Misschien moet ik een advertentie zetten met gratis op te halen. Of zou ik dan een reactie krijgen van: stuur het maar op. :')

Wat voor dekjes en waar? Haha

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 19:48

Midden van het land. Je bent welkom. Ik moet alles opruimen en weg doen.
Mijn shetland en minidekens ga ik wel op de foto zetten voor Marktplaats maar de rest ga ik weg doen.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 21:00

Voor 1800 mogen ze bij mij ook wel een rondje rijden hoor. Hahaha

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 12:53

Pff van die doordrammer...

Had gereageerd op een zadeltje met de vraag of deze een verstelbare boom heeft.
Nee heeft het zadel niet, kan wel aangepast worden maar de boom niet.

Netjes gereageerd dat dit hem helaas niet gaat worden, boommaat is dan écht te klein.

Krijg ik reactie terug met woon je in de buurt dan kan je hem passen.
Ja ik woon relatief in de buurt, nee ik wil niet passen ik wéét dat deze boommaat te klein is.

Weer reactie terug dat ze wel op veel plaatsen komt en wel wil langskomen om te passen.
Denk dat ik nogmaals duidelijk ga maken dat een medium boom écht niet gaat passen als deze niet verstelbaar is naar een 33-34 cm boom.

Ze is wel vastberaden tot verkoop :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 13:21

Oh ik heb er ook nog wel eentje uit den oude doos. Paar jaar terug had ik een super brave veelzijdige E-pony ruin te koop staan. Kwam er een kijker die haar eigen boomloze zadel meebracht, want het paard moest wel onder het zadel passen anders ging het gelijk al niet door.. :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 15:37

Ja das ook een optie :')

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 16:58

Ohja das ook een optie haha
Dan was of het zadel heel duur of het paard heel goedkoop haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 17:44

Haha het was gewoon een simpel boomloos zadel die lijken me niet heel duur, paard was te koop voor 2500 :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 19:22

Ik heb er een hoop dingen op gezet, tot nu toe nog geen reacties.
Zal wel een hoop onzin biedingen worden, maar ligt hier niet in de weg, allemaal dekjes, dekens, hoofdstel etc, meeste nog netjes en weinig gebruikt.

tijger22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 00:25

Zaterdag gaan we onze tent uittesten met opzetten omdat we hem nieuw hebben en meteen een nachtje testen hoe het kamperen met onze hondjes gaat.
Kwamen een bench te kort en net binnen een halfuur een bench via MP gekocht die we vrijdagavond kunnen ophalen.
Bod direct geaccepteerd en super sneo contact, weer een goede ervaring :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 08:55

Ik heb zadeltassen te koop staan, kreeg een bod van €5 dus gezegd dat ik daarmee akkoord ga, nee laat maar zitten, ze zijn voor een vriendin en dan worden de verzendkosten te hoog dus alleen als het voor €5 incl verzendkosten kan.
Koekkoek, moet ik nog toebetalen ook.