Je moet eigenlijk zo'n koffieroerstaafje hebben, dan kun je het er nog gemakkelijker en preciezer uitscheppen.
Kirja
Geplaatst: 15-06-16 16:57
Wauw mooie pool!! Ik heb het vorige keer met een pincet gedaan, maar daar lag maar 1 stukje in..
Hier ook besteldrang.. heb 2 weken geleden AnneMarie al een berichtje gedaan om te vragen hoeveel spaarpunten ik inmiddels heb. Als ik die kan inleveren maakt dat het bestellen net wat minder erg voor de portemonnee Maar helaas is ze het toen vergeten, heb haar nog een berichtje gestuurd maar nog niets terug.
Vandaag staat Holiday rum cake van GC op, heb daar toen een heel doosje van gekocht maar had die nog nooit gebrand. Vind het opzich wel een lekker geurtje maar érg sterk.
Yv_
Geplaatst: 15-06-16 17:59
Haha niet zo handig!
Hier gaat zo braeburn van Scentsy aan. Ben in de mood voor sterk en zoet
Nou, ik heb net telefoon gehad, mijn motor is verkocht! Dus ik mag van mij zelf helemaal los gaan! Ik heb al een bestelling bij ILC staan, dus daarbij even niet. Ik zou graag bij zimbali bestellen maar daar kun je niet met cc betalen Dus, wie weet een superleuke online winkel met YC en eventueel GC, of VC etc waar ik volledig los kan gaan en cc acepteren? Yankee.co.uk heeft helaas niet de geurtjes van VC die ik wil
Buiten de 1000poot heb ik geen idee welke sites die merken bij elkaar verkopen..
Gaaf Cerastes, mooie bestelling! San heeft ook vaker een kort lontje gehad (in de kaars dan ) en volgens mij gaaf dat ook niet echt problemen?
Skessa_
Geplaatst: 15-06-16 19:58
Klopt! Die deed het top!
Anoniem
Geplaatst: 15-06-16 19:58
Ja, maar dat was mijn oude. De garage verkocht die voor mij (minder zorgen) De nieuwe moet nog heel wat jaartjes mee hoor
Hmm, misschien toch die eis van cc laten vallen dan.
Cerastes
Geplaatst: 15-06-16 20:00
Oh ok gelukkig dan maar... Want ik heb al een soort van fobie gekregen voor yankee jars door al die verhalen over slechte kaarsen..Dit is de eerste yankee jar
Heb trouwens ook wat votives van Greenleaf gekocht...man man man wat geuren die sterk zo droog!
Yv ik zie je ook gaan hoor zoals eerder vermeld zwoegend met een handbagage tas vol met kaarsen wel enorm lief van je collega als ze meeneemt uit Polen!
Lisitano al wat kunnen snuffelen inmiddels?
_sylvia_
Geplaatst: 15-06-16 22:55
Heerlijke bestelling weer!! Lekker helemaal los gaan
Anoniem
Geplaatst: 15-06-16 23:50
Nou, jullie gaan mij gek verklaren, maar ik heb niets gekocht... Ik weet niet wat kiezen