Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 20:47

Emmaa_ schreef:
Ik deed het bij mijn vriend ook :o Hij had puistjes en korstjes op zijn rug en daar kon ik echt niet vanaf blijven :=

Yep... En hij wordt bóós als ik dat doe :oo... maar ik blijf het doen :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 20:48

Hahahah ik doe dat ook bij mijn vriend. En soms wordt 'ie echt woest :=

verootjoo

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 20:52

Haha, ik ben niet de enige :') incl pissige man O:)

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 20:53

Pfieuw ik was al bang dat mensen me vies zouden vinden :')

Confession: ik moet nog 2 kilo kwijt en mn moeder denkt dat ik heel goed mn best doe, maar vriendlief is ziek dus ik eet doodkalm 2 dikke speklappen en straks een zak chips leeg waarschijnlijk. (Woon op mezelf maartoch :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:10

Ik word zo gruwelijk geïrriteerd als ik van m'n ouders meteen moet douchen als ik van stal af kom. Wil gewoon het liefst zo snel mogelijk slapen, douchen kan morgen ook nog wel. Vind douchen sowieso al niet leuk maar het moet gedaan worden dus daar heb ik geen moeite mee. Maar twee keer op een dag omdat ik een beetje naar paard ruik... Nee daar doe ik niet aan. 'Helaas' woon ik thuis dus kan ik niet anders dan naar m'n ouders luisteren.

evie21girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:15

Ik moet nog 4 hoofdstukken leren voor mijn tentamen van morgen. Nu heb ik anderhalf uur non-stop geappt en om de 5 minuten tegen allerlei mensen gezegt dat ik moest gaan leren. Ook bedacht ik me plots dat het leuk was sinterklaas surprise te doen met vriendinnen, dus een groepsgesprek aangemaakt.. Weer een half uur verder... ik zou toch gaan leren? >;) Nu heb ik het punt bereikt dat ik kramp in mijn duimen heb van het vele appe en ik me nogal schaam. En dat vond ik dus weer een goede reden om een confession op bokt te plaatsen, terwijl ik eigenlijk een meelezer ben van dit topic. :Y)
Hoezo leerontwijkend gedrag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:56

Ik vond het best grappig om afgelopen schooljaar bij het vak psychopathologie tot de ontdekking te komen dat ik aan alle 9 kernsymptomen van ADD voldoe volgens de DSM (weet niet of het de IV of V was). Ben er nooit voor onderzocht of diagnose voor gehad, maar het verklaard veel. En yep, ik heb er wel degelijk met regelmaat hinder van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 23:03

Bedenk me net nog eentje!

Hoewel ik van mijn eigen geluidsproductie wel eens wakker word, blijf ik tegen iedereen volhouden dat ik absoluut geen snurker ben en dat mijn vriend de oorzaak is O:)

yileh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 23:11

ik heb een twitter fanaccount en als dan mijn idool mij terug tweet, me retweet of een tweet faved word ik hélemaal gek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 09:43

Ik heb op het moment enorme trek in risotto... Helaas hebben we het hier niet en is het geen degelijk ontbijt. :(

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 09:52

Ik eet taart als ontbijt... Ik ben eigenlijk op dieet

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 10:33

Confession: Door een topic op bokt zou ik graag weer een furby :') willen, voel me erg kinderlijk op dit moment...

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 10:37

fjordjes schreef:
Confession: Door een topic op bokt zou ik graag weer een furby :') willen, voel me erg kinderlijk op dit moment...

Confession, ik heb op furby's gezocht gisteravond en kwam tot de conclusie dat ik toch de 'oude' serie furby's leuker vind dan die met de led-computer-oogjes :Y)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 10:38

fjordjes schreef:

Ach je hebt een k3 tekst op je profiel (wel een mooie) en een sims avatar! Ik zou zeggen laat je gaan! :P Ik heb daar altijd schijt aan. :')

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 10:51

MarlindeRooz schreef:
fjordjes schreef:

Ach je hebt een k3 tekst op je profiel (wel een mooie) en een sims avatar! Ik zou zeggen laat je gaan! :P Ik heb daar altijd schijt aan. :')

"Let it goooooo!"

Confession: ik vind het helemaal niet erg als dochter de film voor de zoveelste keer wil zien... en zing dit nummer in de auto ook gezellig met haar mee xD

Confession 2: ... ook als hij voorbij komt in de playlist terwijl ik alleen in de auto zit :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 11:12

Confession: als ik heel erg ziek ben dan kijk ik atijd sneeuwwitje of Winnie de pooh... en lig ik heel zielig op bed of op de bank te kijken.
(In de periode van mijn ziek zijn keek ik het bijna elke dag... en dat 1,5 jaar lang... mijn vriend werd er stapel gek van :') ).

Confession: Soms zijn er topics op bokt of op facebook waarin mensen een mening verkondigen waar ik dan zo giftig om kan worden (dat geld dan voor mensne die hun mening doordrammen, een mening geven die kant nog wal slaat, een mening geven zonder dat ze überhaupt verstand van het onderwerp hebben, een mening geven terwijl ze er termen bij halen die een hele andere betekenis hebben... ohjah en had ik al gezegd mensen die hun mening doordrammen?) Vooral het ongefundeerde mening geven zonder verstand van het onderwerp hebben en dan wel strak vast houden aan die mening maakt mij boos. En dan wil ik het liefste net een knuppel die stomme mening uit hun hoofd slaan :+.
Vroeger ging ik dan heel erg in op die mensen om ze proberen duidelijk te maken dat het onzin was wat ze beweerde... tegenwoordig lees ik, wil ik reageren en denk ik daarna... nee laat maar... Dit heeft zo geen zin :o.
Dat is een van de redenen dat ik niet meer zo veel op paard gerelateerde onderwerpen reageer... mensen staan gewoon iet meer open voor elkaar inzichten. Die hebben iemand iets horen verkondigen of hebben iets gelezen en staan daarna nooit meer open voor de andere kant.

Vind dat zo zonde, van iedereen kan je leren en ik probeer dan ook in de paarden wereld mijn ogen zo open mogelijk te houden zodat ik veel meer leer :o

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 11:15

Dannon schreef:
MarlindeRooz schreef:

"Let it goooooo!"

Confession: ik vind het helemaal niet erg als dochter de film voor de zoveelste keer wil zien... en zing dit nummer in de auto ook gezellig met haar mee xD

Confession 2: ... ook als hij voorbij komt in de playlist terwijl ik alleen in de auto zit :')

Ik heb afgelopen voorjaar een carrousel team begeleid, voor een show afgelopen juli. Zelf de proef gemaakt, maar ook zelf de muziek gekozen.
De hele proef op frozen en niet alleen omdat het zo leuk was voor de kinders. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 11:17

Je heb de ge-kwootkloot. :')

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 11:23

Haha klopt :') .
Zag ik na het verzenden en had geen zin om dat te gaan veranderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 11:29

Ik vind mensen die met veel puntjes typen altijd zo 'raar' overkomen.... Zo dus.... Vooral als het niet 3 puntjes zijn maar 34932.............

Geen idee waarom. :')

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 11:30

Anthea schreef:
Ik vind mensen die met veel puntjes typen altijd zo 'raar' overkomen.... Zo dus.... Vooral als het niet 3 puntjes zijn maar 34932.............

Geen idee waarom. :')

Dan vind jij mij vast heel raar :') . Ik probeer op fora altijd op te letten dat ik het niet doe, maar in mijn whatsapp/sms gesprekken eindigen de zinnen standaard met 3 stipjes...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 11:41

JA ik vind dat echt vreselijk :') Mijn vader doet het altijd "Ja schat, met mij gaat het goed hoor..." of "Ik zal het er met mama over hebben.....". Vreselijk :') Ik vind het heel creepy of zo, bah.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 11:58

Haha, ik gebruik heel vaak de drie puntjes :')

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 12:12

Ik ben dankzij het furby topic nu online aan het shoppen voor zo'n ding

Ik ben 18 :')

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 12:13

Ja echt, ik zit nu in een groepsgesprek met m'n oom die die slaat al helemaal door :') :
'.....super jongens...Xxx'
'wat een geweldige moeder hebben we ook.....Xxx....'

Écht alles gaat zo, en alles wordt afgesloten met x'jes.