Emmaa_ schreef:Ik deed het bij mijn vriend ookHij had puistjes en korstjes op zijn rug en daar kon ik echt niet vanaf blijven
Yep... En hij wordt bóós als ik dat doe
... maar ik blijf het doen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
incl pissige man

)
Nu heb ik het punt bereikt dat ik kramp in mijn duimen heb van het vele appe en ik me nogal schaam. En dat vond ik dus weer een goede reden om een confession op bokt te plaatsen, terwijl ik eigenlijk een meelezer ben van dit topic.
willen, voel me erg kinderlijk op dit moment... MarlindeRooz schreef:fjordjes schreef:Confession: Door een topic op bokt zou ik graag weer een furbywillen, voel me erg kinderlijk op dit moment...
Ach je hebt een k3 tekst op je profiel (wel een mooie) en een sims avatar! Ik zou zeggen laat je gaan!Ik heb daar altijd schijt aan.
).
.
.

Dannon schreef:MarlindeRooz schreef:
Confession: Door een topic op bokt zou ik graag weer een furbywillen, voel me erg kinderlijk op dit moment...
"Let it goooooo!"
Confession: ik vind het helemaal niet erg als dochter de film voor de zoveelste keer wil zien... en zing dit nummer in de auto ook gezellig met haar mee xD
Confession 2: ... ook als hij voorbij komt in de playlist terwijl ik alleen in de auto zit

Anthea schreef:Ik vind mensen die met veel puntjes typen altijd zo 'raar' overkomen.... Zo dus.... Vooral als het niet 3 puntjes zijn maar 34932.............
Geen idee waarom.
. Ik probeer op fora altijd op te letten dat ik het niet doe, maar in mijn whatsapp/sms gesprekken eindigen de zinnen standaard met 3 stipjes...
Mijn vader doet het altijd "Ja schat, met mij gaat het goed hoor..." of "Ik zal het er met mama over hebben.....". Vreselijk
Ik vind het heel creepy of zo, bah.