Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Hij wil sowieso de komende 3 tot 4 jaar niet samenwonen. Want hij vindt dat zonde van zijn geld... hij werkt fulltime btw.
Dat is ook onderdeel van het probleem helaas. En zijn ouders snappen hem daar volllllleeeedig in. Want ik verknal studie na studie en heb geen eigen inkomen blabla. Dat van die studies klopt, maar ik betaal al 4 jaar zonder problemen mijn eigen huur. Dan kan ik ook wel een deel van huur betalen.
bigone schreef:Vraagje, mensen die aangeven dat hun partner van het ene op het andere moment er mee kappen, zijn er echt geen voortekenen geweest? Ik kan me dat heel moeilijk voorstellen, niet in de zin van vaak ruzie of zo maar meer in kleine dingen.
Yonker schreef:Mijn ex deed wel wat afstandelijker maar ik wist dat hij niet lekker in zijn vel zat..... en we hebben vorige week nog ruzie gehad maar dat goed uitgepraat en toen heeft die nog gezegd dat die ervoor wil vechten..... dus ja het kwam wel echt redelijk vanuit het niets. Vooral als je zegt nog te willen vechten en er toen dus blijkbaar al mee bezig was. Het zijn dingen uit zijn verleden die niemand weet dus ik heb er zo weinig aan?? Voor mij voelt het alsof hij ons super snel opgeeft.