Was vanmiddag doodop. Geprobeerd lang op te blijven ben om 17:00 gaan slapen en werd op 12u wakker, hoop zo nog even wat te slapen
rien10
Geplaatst: 13-03-16 04:11
Dat is echt naar Boemklatsch. Ik lig ook al n tijdje wakker. Omdat ik griep heb lig ik veel de afgelopen dagen. Maar daar is mijn lijf het niet mee eens, alles doet zeer. Net 2 paracetamol genomen. En morgen ochtend ga ik gewoon met de honden lopen. Niet bewegen is echt killing.
Nachtbraker meld zich! Gisternacht braaf om 23h gaan slapen om 3h wakker worden en vervolgens pas om half 7 weer in slaap vallen.... Ach tjah voor de volgende x weet ik dit topic te vinden!
Goeiemorgen.... Buren hebben wederom weer eens een samenzijn met harde muziek.... Kan de plek niet ontdekken waar het is. Politie heb ik al gebeld om er een melding van te maken....
Zo hier o ook Wat een dag en een nacht geweest Gisteren in tuin bezig Ineens Twan onder de boomhut Ja hoor o onderarm door de midden....naar zkh waar hij uit eidelijk. In eenn ander zkh om half tien geopereerd werd savonds.... Elf uur kwam hij van de ic en sliep gelukkig goed ... Hele nacht slecht geslapen pfff ligt nog een kind op zal die huilt om het uur ofzo. Pffff stakker en wat er gedoe.... Hij is vijf jaar een was echt heel stoer