Zelfde als vandaag geloof ik. Ik hoef morgen niet naar stal, maar omdat het met rijden de laatste tijd zo goed gaat, heb ik eigenlijk wel zin om te rijden! Vandaag overigens lekker droog gereden. Hele middag regen en motregen, maar toen ik uiteindelijk op mijn paard stapte, was het gewoon droog. Het heeft wel zo veel geregend dat de bak (één van de twee) goed nat was, met plassen. Ach, tilt ze haar benen mooi op...
Ik heb zo de balen van buienradar. Had ik gisteren gekeken, er zou in het begin van de ochtend wat regen zijn (50-60% kans) en vanaf 8 uur droog. En dan kijk je vanmorgen en dan is het gewoon de hele dag regen. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Er is al ruim 15 mm gevallen
Marcella
Geplaatst: 16-11-14 11:36
Vies prutweer. Zo toch anders maar klein stukje fietspad stappen anders moet toch iets voor mijn rug.
Het is nat, regent door, niet heel hard, maar het regent wel door. Vandaag hoef ik niet naar stal, mijn bijrijdster rijdt vandaag, maar ik hoop voor haar dat het droog gaat worden... Het is al zo vaak dat zij precies een regendag treft...
Nou mijn paard ging vandaag met frisse tegenzin naar buiten. Ze mag weer vroeg naar binnen vandaag....ze gaat toch alleen maar bij het hek staan na een uur of wat.
dravergekkie
Geplaatst: 16-11-14 13:01
Hier is gister al 20mm gevallen en vandaag valt er nog weer wat bij.
Pony's staan hier op stal
Pandora2
Geplaatst: 16-11-14 15:19
Gister en de nacht ervoor is hier samen 18L/m2 gevallen...genoeg om alles lekker te laten soppen Nu is het toch droog...zoals BR voorspeld had Anders komen jullie met z'n allen naar hier toe? Bakkie koffie en een koekje op 't terras ...