Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 15:06

Sowieso niet in de vakantie.. := Enschede is net open dus daar zal het wel retedruk zijn. :=

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 15:27

Nouja dan zou het op een zaterdag moeten haha, want de meesten hier werken of gaan naar school door de week...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 15:29

Ik werk juist op zaterdag. :P
De primark in Almere is ook op zondag open! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 15:30

Ik ga niet mee :P Ik hou totaal niet van de Primark en zou er niet kunnen meeten _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 15:31

Ik vind het altijd wel leuk om er wat basics te halen en wat rond te snuffelen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 15:33

Ik haal er niet meer dan panty's en onderbroeken, soms neem ik nog wat sokken mee. Vind het idd leuk om rond te snuffelen en soms haal ik wel iets uit het rek om te bekijken, maar bij de Primark heb ik echt bij alle kledingstukken wel iets wat ik niet leuk vind. Dat je dan een shirt hebt en dat er een rare pasvorm in zit, of dat er een rare tekst op staat of iets dergelijks..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 15:36

Ik heb er een paar die nog mooi zijn maar ook een paar waarvan ik dan al maat 36 neem zodat ze nog een beeeetje getailleerd zijn. Na 1x wassen was het oversized zegmaar. :') Gewoon uitgelubberd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 15:37

Ja dat staat me vooral tegen, dat de kwaliteit gewoon heel erg snel minder wordt als je het wast...

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 15:39

Primark wordt er qua kwaliteit niet beter op :( Ik kom er ook nauwelijks meer daardoor.

Ik heb net mijn winterjas gekocht. Bij promiss vielen ze in t echt enorm tegen. Heb nu een van Esprit. Wel duurder dan ik in mn hoofd had maar als ik er nu weer een paar jaar mee vooruit kan vind ik dat niet erg :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 15:55

Ik heb nog een hele fijne, hele dikke winterjas van Monki. Echt mijn grote liefde <3

Afbeelding

En mijn lieve baby schaap <3

Afbeelding

Bovenste jas draag ik als ik moet fietsen, want hij kan dicht, en m'n schaap draag ik als ik gewoon lekker met de bus ga (altijd dus). Ik wil nog een iets dunnere winterjas erbij voor de tussenseizoenen, daar ga ik volgende maand maar eens naar kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 16:07

Wauw Em, die eerste jas is prachtig! En je blouse is echt perfect, waarvan is die? :D

Ik heb een hele fijne jas van Zara, ik draag hem al 2 jaar, maar hij is zo leuk en mooi! Alleen de rits wilt niet meer dicht, dus ik ga hem deze week even wegbrengen om te laten maken. Die jas is zó lekker warm en ik vind hem zo leuk staan haha, dat ik hem gewoon nog een jaar wil. Ik heb nog een donkergroene parka gekocht voor als het niet heel erg koud is van bershka en een grijze jas van de only, die draag ik eigenlijk niet zo vaak, maar die is ook nog prima. :j
Als het niet heel koud is, draag ik ook gewoon een dik vest met daaroverheen een leren jasje, kan ook prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 16:08

Ook van de Monki! Hij heet "[naam]" volgens mij, daarom heb ik hem gekocht

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 16:14

Mooie kleur zeg die jas van Monki! Ik ben toch maar weer veilig voor donker blauw gegaan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 16:16

Thanks Em, ik ben ook een sucker voor dingen die een leuke naam hebben. Ik wil nike air max thea, omdat mijn moeder zo heette. Echt slim van kledingwinkels, dingen een naam geven haha. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 16:17

Haha dat vind ik ook altijd het leuke aan Monki _O-

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 16:19

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 16:20

Niet mijn ding maar ziet er wel erg lekker warm uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 16:25

Ik heb hem gevonden, helaas uitverkocht haha.

Ik zie wel weer teveel andere dingen die ik wil hebben, maar ik mag echt even niks kopen.. :o Soms zou ik willen dat ik niet zo van kleding hield, ik wil altijd méér en andere dingen. Lijkt me zo makkelijk als je gewoon genoeg hebt aan een stuk of 3 broeken en 3 truien en een paar schoenen, of zo. :')

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 16:33

Emmaa_ schreef:
Niet mijn ding maar ziet er wel erg lekker warm uit!

Had Ik ook wel verwacht haha. Jou stijl is heel anders dan de mijne :)) moet zeggen dat nu de 30 dichterbij komt Ik me toch ook wat anders ga kleden. Merk echt verschil met 2 jaar geleden :j k word oud :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 16:34

Ja snap ik hoor, ik kan me ook niet zo goed voorstellen dat ik de rest van m'n leven in doorzichtige blousjes enzo blijf rondwandelen.. Maar voor nu vind ik het mooi en het wordt gelukkig geaccepteerd op mijn opleiding, dus ik vind het helemaal mooi :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 16:36

Ja ik werk ook in het zorg en welzijnswereldje, dat heeft er ook wel voor gezorgd dat ik me toch iets conservatiever ben gaan kleden. Al heb ik nu wel een leren broek gekocht haha

Lynaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 16:44

Rebeccaa schreef:
[ Afbeelding ]

Is er iemand die toevallig weet waar ik een broek kan vinden als de rechter? Hij mag zwart, heel donker blauw of donkergrijs zijn, maar ik wil dus wel graag een broek waar de knieën echt kapot van zijn, zeg maar.

Ik zoek echt al zo lang haha. :')

Daar hadden ze er gisteren bij de primark zoveel van hangen, heb er nog een poosje bij staan kijken omdat ik nogal verbaasd was over waarom ze in vredesnaam 1 scheur over de knieën hadden lopen. Dacht dat iemand dat had gedaan, totdat ik zag dat ze het allemaal hadden :+. Vind het nogal nutteloos, maar ach dat is sommige mode :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 16:48

Mode gaat over het algemeen ook niet over de functie en het draagcomfort, anders was het wel sociaal acceptabel om in een joggingbroek en een slobbertrui over straat te gaan. Of in je pyjama. :))

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 16:57

Ik ga best vaak in een joggingbroek over straat als ik geen school heb. :+

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 17:16

haha ik ook