Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ben helemaal geen Bijenkorf type maar soms vind ik het zo heerlijk

Is echt je investering waard. Heb mijn Desert Boots nou al 2 jaar en ik ben er nog steeds helemaal verliefd op.
M'n moeder wilt meebetalen voor m'n verjaardag en eigenlijk vind ik dat wel een aantrekkelijk aanbod. Maar aan de andere kant vind ik die dingen echt foeilelijk en wil ik er echt niet in gezien worden
Het achtervolgt me Emmaa_ schreef:Oh my god, alsof je het over de duivel hebt.. Kijk net de woensdag-gids van DDD door en daar staan ze hoor, Uggs voor 100 euroHet achtervolgt me
Emmaa_ schreef:Ja ik wil de lage in zandkleur of zwart.. Vind het voor school in de sneeuw nog best te doen denk ik. Maar ooooh ik vind ze zo verschrikkelijk.
Ik op mijn werk de luxe dat ik mijn eigen lokaal heb, maar dan wel een die bok- en bokkoud is. Ik heb warme lelijke laarzen nodig

Emmaa_ schreef:Ja ik wil de lage in zandkleur of zwart.. Vind het voor school in de sneeuw nog best te doen denk ik. Maar ooooh ik vind ze zo verschrikkelijk.
Marije__ schreef:Sem_ schreef:Weet iemand waar ik deze schoenen online kan vinden of hoe het model heet?
Ik zoek ze ookgeloof dat het Nike SB Stefan Janoski collectie is !
mwuahahahah