[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nessie

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 21:56

Vind die Uggs wel schattig, maar wel erg duur (en ik draag zo goed als nooit schoenen zonder hakken).

@Connie: Ik heb een hele leuke (charmanter dan ski-jas) van de Zara (van vorig jaar). Langere jas met een tailleriempje, hij zit heel mooi lijk er niet 100 kg in haha.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:21

DaisyDarling schreef:
mayniac_val schreef:
Ja, liefde op het eerste gezicht :+: Nu mag ik vandaag geen schoenen meer kopen :')

Zo klopt ie vast beter 8-) :')

Neeee, de hele maand oktober niet! *mompelt iets over ook al dure gympen gekocht te hebben*

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 10:50

Die uggs zijn wel leuk!

Ik herken het wel, ik bestel dan ook altijd maar, want 'over 2 weken heb ik m'n geld wel weer gehad' :')
Ik zit soort in een kleding 'dip', ik vind alles zo saai en hobbezakkerig :=

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 11:11

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 12:31

DaisyDarling schreef:

Wat doe je me aan, nu wil ik die tov armband die ze op 2 oktober verkopen <3

Ik ben vandaag sowieso al zwak, nieuwe leren handschoenen besteld. En dat na me keurig drie weken aan een shopstop te hebben gehouden. Nu toch weer toegegeven -O- Maar de handschoenen zijn wel mooi *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 12:40

Op dit soort momenten ben ik altijd zoooo blij met een mama die altijd in de Bijenkorf heeft gewerkt waardoor ik op dinsdagavond al naar de exclusieve koopavond van DDD mag <3 ben helemaal geen Bijenkorf type maar soms vind ik het zo heerlijk

Edit: dinsdagavond [naam], niet donderdagavond :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-09-13 12:54, in het totaal 1 keer bewerkt

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 12:45

Emma jij hebt wel verstand van Monki schoenen :Y)
Die jodphur-laarsjes waar jij het over had ben ik al een tijdje naar op zoek, in het bruin. Het enige nadeel is dat nepleer er in bruin zó cheap uitziet.
Zien deze er een beetje acceptabel uit in het echt? De Sally-boots in bruin:
http://www.monki.com/Shop/Shoes#dialog-1

Ik vind deze namelijk ook mooi (in de winkel was de kleur wat anders), maar die zijn wel het dubbele in prijs... :+
http://www.clarks.nl/p/20340917
Laatst bijgewerkt door xSaarSaar op 22-09-13 12:49, in het totaal 1 keer bewerkt

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 12:48

Aiiiii die tommy laarzen <3 helaas passen die mij niet
En dat DKNY horloge, ik heb net een nieuwe Fossil dus dat gaan we ook maar niet doen. DD jij kwelt ons :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 12:53

Haha ik heb die bruine laarsjes echt wel 20 keer in mijn handen gehad denk ik. Had dus de zwarte variant! Ik vind ze er zelf niet nep uit zien, het (nep)leer "kreukelt" namelijk net zoals echt leer dat zou doen. Als je ze draagt komen er dus wel gebruikssporen op, maar ik vind het daardoor altijd lijken alsof ze echt zijn. Als je snapt wat ik bedoel :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 12:55

Maar Saar hou wel in je achterhoofd, Clarks blijven Clarks :P Is echt je investering waard. Heb mijn Desert Boots nou al 2 jaar en ik ben er nog steeds helemaal verliefd op.

Iets waar ik persoonlijk wel over twijfel is het kopen van Uggs :') M'n moeder wilt meebetalen voor m'n verjaardag en eigenlijk vind ik dat wel een aantrekkelijk aanbod. Maar aan de andere kant vind ik die dingen echt foeilelijk en wil ik er echt niet in gezien worden :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 12:59

Oh my god, alsof je het over de duivel hebt.. Kijk net de woensdag-gids van DDD door en daar staan ze hoor, Uggs voor 100 euro :+ Het achtervolgt me

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 13:06

Emmaa_ schreef:
Oh my god, alsof je het over de duivel hebt.. Kijk net de woensdag-gids van DDD door en daar staan ze hoor, Uggs voor 100 euro :+ Het achtervolgt me

Ik vind ze ook foeilelijk, heb ze nu 2 jaar. En god wat hou ik van die dingen. Zijn de enige schoenen waarin mijn voeten altijd warm zijn. Draag ze niet naar gelegenheden of werk ofzo. Wel andere dingetjes dagelijkse dingen zoals boodschappen. Heerlijk! Heb wel degene met de plastic zool zeg maar, die stevige. Blijven naar mijn idee net wat langer goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 13:09

Ja ik wil de lage in zandkleur of zwart.. Vind het voor school in de sneeuw nog best te doen denk ik. Maar ooooh ik vind ze zo verschrikkelijk.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 13:10

Jeeeetje ik ben eens 1 avond weg en opeens staan we 3 pagina's verder! Even bijlezen

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 13:12

Emmaa_ schreef:
Ja ik wil de lage in zandkleur of zwart.. Vind het voor school in de sneeuw nog best te doen denk ik. Maar ooooh ik vind ze zo verschrikkelijk.

Maar weet je hoe warm :') Ik op mijn werk de luxe dat ik mijn eigen lokaal heb, maar dan wel een die bok- en bokkoud is. Ik heb warme lelijke laarzen nodig :')

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 13:14

Hmm dat is waar, denk dat ik toch maar voor de Clarks ga. *Heeft net loon gekregen* {:}
En uggs, ach, het zijn inderdaad niet de meest fraaie schoenen, maar ze zitten héérlijk, vooral als het vriest en je moet fietsen.

Lang geleden dat ik een outfit had laten zien, dus hier maar weer eens eentje.
Met de trui van mijn vader, die dingen zitten zo goddelijk. :+:
Afbeelding
En de blogpost: Daddy's sweater

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 13:17

Emmaa_ schreef:

Als je ze eenmaal aanhebt ben je verkocht, mij interesseert het helemaal geen zak wat andere mensen ervan vinden, dit zijn de enige schoenen waar ik geen koude voeten in heb :')

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 13:34

Saar, dit is (weer eens) een outfit die ik ook zo zou kunnen dragen. Heerlijk :)

Ik ben gisteren in Camden Town uit geweest, en wat een mode inspiratie. Van de engelse worstjes die zichzelf in veel te kleine jurkjes proppen en staan te wankelen op hun hakken tot mannen met leggings en een lederhosen eroverheen, inclusief flanel overhemd.
Maar ik heb er helemaal zin in om op een uni-loze dag lekker de tweedehands winkeltjes hier in de buurt af te lopen. Londen is doodeng, groot, een beetje eenzaam tot nu toe, maar ook wel fijn <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 13:48

Cool Saar! Jij hebt een heel chique uiterlijk, ik vind dat jij alle outfits chique maakt!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 13:59

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 14:29

Fijn dat mijn linkje jullie op ideeën bracht :D mwuahahahah :')
Gelukkig heb ik deze maand gespaard; want oeh, ik heb mijn hele DDD verlanglijstje al volgegooid :+

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 16:27

Ik zit ook al jaren te twijfelen over uggs. Vind ze ook zo lelijk, maar sinds we een hond hebben en ik dus heel veel wandel, lijken ze me toch wel erg fijn :D

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 16:48

Ze zijn niet erg chique uggs idd maar ik kan echt niet meer zonder. Ze zitten zo heerlijk! Denk dat ik de bailey buttons met de ddd ga proberen te bestellen. Wil graag nog nieuwe en dit is wel een leuke prijs! Zal er alleen wel optijd bij moeten zijn want zal wel snel gaan vrees ik..
Verder niet veel leuks gezien in de boekjes behalve een shirtje van Guess die wel geinig is en tommy sokken. Die haal ik elk jaar met de ddd. Zijn fijne sokken :j

Weet iemand een fijn merk met leren jasjes? Wil een tussen jasje voor nu en dacht aan een leren jasje. Heb een suède jasje van goosecraft wat me super bevalt maar die is vrij kort.. In de boekjes zag ik wel jasjes van Arma maar die lijken me niet zo..

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:07

Weet iemand waar er Dubarry-lookalikes te vinden zijn? Ik wil graag waterdichte laarzen van goede kwaliteit die er ook nog een beetje leuk uitzien, maar 350 euro vind ik echt belachelijk. Daar moeten toch ook wel goedkopere varianten van zijn?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:09

Ik had er vorig jaar bij de Dolcis weg, 80 euro geloof ik. Heb ze ingespoten met waterdichte spray en heb de hele winter droge voetjes gehad.