Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:01

denisesilver schreef:
Mijn neefje had mijn telefoon afgepakt, dus ik had hem teruggepakt, maar hij wilde die weer afpakken, dus ik gaf hem een standje. Draait hij gefrustreerd om en stoot met zijn lip tegen het tafelblad. Heel fijn dat er vervolgens gelijk gedaan wordt alsof ik de schuldige ben. Als ik zeg ik haat kinderen, dan bedoel ik om deze reden.

Vreselijk!

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:18

YvonneV schreef:
Moska schreef:
Mijn telefoon blijft denken dat ie op een locatie in de UK is. Waarom? Ik snap er geen fluit van, maar zie ook niks waar ik dat zou kunnen wijzigen

Heb je hem opnieuw opgestart?

Ja, helpt niet helaas

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:33

Ik word zo ontiegelijk gek van de jeuk in het gezicht/oren, ben blij als het weer weer normaal is..gewoon normale temperatuur.

(Ik weet dat de jeuk van seborrhoïsch eczeem afkomt, en hopelijk blijft het alleen bij deze en niet dat mijn Rosacea er ook bij komt)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:40

Siggislief schreef:
Ik word zo ontiegelijk gek van de jeuk in het gezicht/oren, ben blij als het weer weer normaal is..gewoon normale temperatuur.

(Ik weet dat de jeuk van seborrhoïsch eczeem afkomt, en hopelijk blijft het alleen bij deze en niet dat mijn Rosacea er ook bij komt)

Eens! Eczeem en andere huidaandoeningen worden altijd zeer vervelend in de winter. En met name jeuk...

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:44

Zebrastreep schreef:
Siggislief schreef:

Eens! Eczeem en andere huidaandoeningen worden altijd zeer vervelend in de winter. En met name jeuk...

Heb er al een paar dagen last van, maar vandaag is het de hele dag al krabben/wrijven..
En heb het al een keertje ingesmeerd...zometeen nog maar een keertje doen. En de oren doen ook mee.
(Vaselinelanettecreme)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:48

Niet krabben is het beste, maar o zo moeilijk te voorkomen... Eigenlijk onmogelijk.

Hebben ze nog geen passende zalf voor je gevonden?

--

Trouwens ik vond het gisteren wel even top bokt om te lezen dat het gelijk opvalt als een vaste gast van dit topic plots afwezig is. Fijn dat we zo op elkaar letten! :)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:03

Ik had een chocolade reep gehaald laatst, vriend zag hem en zei dat die zo duur zijn.. geen idee, had hem bij de Action gehaald en pistache leek me lekker.
Het is een Dubai (?)

Ik dus thuis naar het bonnetje gekeken: €4,77!
Voor zo’n klein stukje chocola? Nu snap ik wel waarom er geen prijskaartje bij de bak zat waar ze inzaten :')

prompter

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:10

De echte Dubai Reep kost 12,95 :D

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:14

prompter schreef:
De echte Dubai Reep kost 12,95 :D

Ja bizar. Deze is Dubai style zie ik nu idd.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:16

Zebrastreep schreef:
Niet krabben is het beste, maar o zo moeilijk te voorkomen... Eigenlijk onmogelijk.

--

Trouwens ik vond het gisteren wel even top bokt om te lezen dat het gelijk opvalt als een vaste gast van dit topic plots afwezig is. Fijn dat we zo op elkaar letten! :)

Ik heb voor iedere dag de Vaselinelanettecrème, die ik de hele dag mag smeren.
En denk dat ik ook wel de 1 x daags een zalf kan smeren maar die doe ik dan altijd in de ochtend.

Niet krabben is echt onmogelijk, ja in de nacht als je slaapt is het 'rustig'.

Dat is zeker waar, fijn dat iedereen op elkaar let. :)

Ik erger nu aan mijn vader, iedere avond weer ik moet eigenlijk altijd tijdens voetbal
en nog 2 programma's grof gezegd mijn bek houden.

Iets zeggen of iets vragen krijg ik een moeilijk gezicht te zien en te horen dat ik stil moet zijn.
Want hij kijkt hier naar...nu is het voetbal.

Ach flikker toch op met je voetbal en tv programma's rond 21.30/22.00u.
Van de hele avond zie ik hem vaak rond die tijd.

Als ik praat tegen mijn katten moet ik ook mijn bek houden..maakt niet uit wat voor geluid je maakt.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:02

Je kunt beter sheabutter of onbewerkte koudgeperste kokosolie of dit gemengd gebruiken dan een afdichtende vaseline of lanette zalf...

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:23

Hier waren mn handen vrij rustig, dankzij de rozenglycerine zalf van de DA. Alleen omdat ze rustig waren vergat ik te smeren, en nu worden ze weer geïrriteerd. Maar weer smeren dus om te voorkomen dat ze echt boos worden

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:17

YvonneV schreef:
[quote="Sanano"
Nou onze golden eet de stront van onze boerenfox op dus vertel me niets van stinken! 8)7
Als iemand daar een oplossing voor heeft hoor ik dat graag :?

Elke dag een stuk eierkoek geven. Daar zit ammoniak in daar schijnen ze een tekort aan te hebben als ze stront eten. Bij mijn hond hielp het.[/quote]

Eierkoek geven is onzin. Het is gewoon zelfbelonend gedrag, heeft niets met tekort te maken. Ze vinden het lekker dus ze worden iedere keer beloond bij het opeten, zul je dus moeten afkeren.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:49

LotR duurt zo lang als je moe bent en naar bed wilt.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 03:01

Jolliegirl schreef:
Je kunt beter sheabutter of onbewerkte koudgeperste kokosolie of dit gemengd gebruiken dan een afdichtende vaseline of lanette zalf...

Dat zei ik ook ooit tegen de huisarts maar die zei dat het niet zo was, en gewoon mee moest smeren.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 03:28

Ik dacht gister al, mijn hemel ben ik humeurig...

De torpedoweek is weer begonnen -O-

Geluk bij een ongeluk...
Mijn dochter werd wakker door de extreme pijn van door komende tandjes....
Anders was ik niet naar de wc gegaan waars _O-

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 04:51

Siggislief schreef:
Zebrastreep schreef:

--

Ik heb voor iedere dag de Vaselinelanettecrème, die ik de hele dag mag smeren.
En denk dat ik ook wel de 1 x daags een zalf kan smeren maar die doe ik dan altijd in de ochtend.

Niet krabben is echt onmogelijk, ja in de nacht als je slaapt is het 'rustig'.

Dat is zeker waar, fijn dat iedereen op elkaar let. :)

Ik erger nu aan mijn vader, iedere avond weer ik moet eigenlijk altijd tijdens voetbal
en nog 2 programma's grof gezegd mijn bek houden.

Iets zeggen of iets vragen krijg ik een moeilijk gezicht te zien en te horen dat ik stil moet zijn.
Want hij kijkt hier naar...nu is het voetbal.

Ach flikker toch op met je voetbal en tv programma's rond 21.30/22.00u.
Van de hele avond zie ik hem vaak rond die tijd.

Als ik praat tegen mijn katten moet ik ook mijn bek houden..maakt niet uit wat voor geluid je maakt.

Wat verdrietig. Met hoeveel zijn jullie? Kan hij geen voetbal kijken op zijn slaapkamer?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 05:45

F_Orumster schreef:
Wat verdrietig. Met hoeveel zijn jullie? Kan hij geen voetbal kijken op zijn slaapkamer?

Het is zijn huis :')

Ik ben het ermee eens dat het vervelend en verdrietig is, als hij steeds op deze manier reageert. Eisen dat hij ergens anders gaat kijken in zijn eigen huis waar hij de kosten voor betaald, is niet zo realistisch.

Wat Siggislief wel kan proberen is om op een ander moment hierover te praten. En dan vooral over dat je het lastig vindt dat je op de momenten dat jullie elkaar zien stil moet zijn en dan eigenlijk nog steeds geen momenten samen hebben.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:12

Wat een piep nacht..amper geslapen als ik 2 uur aan 1 heb geslapen is het veel

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:54

Froukje_J schreef:
Wat een piep nacht..amper geslapen als ik 2 uur aan 1 heb geslapen is het veel

Hier ook. Toch weer te veel hooi op mijn vork genomen, blijkbaar.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:54

Vroeg naar bed gegaan om extra vroeg op te staan om zoveel mogelijk gedaan te krijgen vanmorgen omdat ik vanmiddag met de kat op stap moet. Is de werkomgeving stuk :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:42

Deze ergernis is vanuit Daisy :))
Eerst wordt ze om half 7 uit bed getrokken (mijn vader gaat dan weg naar werk en mijn moeder gaat Daisy uitlaten), vervolgens ligt ze om 7 uur weer heerlijk in bed te dutten, besluit ik dat ik uit bed wil en moet ze mee -O-
En om het af te maken zit ik zonder dekentje op de bank, dus moet ze maar half onder mijn benen kruipen om warm te blijven.
Zien jullie hoe zwaar ze het heeft??
Afbeelding

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:08

Aaah dat koppie! Is toch om te smelten. <3

Moet altijd wel lachen om hoe zwaar hun goede leventje is. Zo herkenbaar, hier thuis net zo. :))

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:16

Polarize, duidelijk dierenmishandeling _O-

--
Vandaag was het echt onmogelijk om m'n bed uit te komen. Voelde als of m'n wekker om 2 uur snachts ging :Z

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:49

Ineke2 schreef:
F_Orumster schreef:

Het is zijn huis :')

Ik ben het ermee eens dat het vervelend en verdrietig is, als hij steeds op deze manier reageert. Eisen dat hij ergens anders gaat kijken in zijn eigen huis waar hij de kosten voor betaald, is niet zo realistisch.

Wat Siggislief wel kan proberen is om op een ander moment hierover te praten. En dan vooral over dat je het lastig vindt dat je op de momenten dat jullie elkaar zien stil moet zijn en dan eigenlijk nog steeds geen momenten samen hebben.

Ik snap dat het zijn huis is, maar dat geeft toch geen vrijbrief om heel vervelend te zijn naar de rest van je gezin. Ik ken meerdere mensen waar de partner of vader een tv boven heeft om zo ongestoord naar voetbal te kunnen kijken. Anderhalf uur is best drukkend op de sfeer als je anderen afsnauwt. Eisen zeg ik niet, maar dit kan toch geprobeerd worden aan te kaarten misschien.