Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 14:10

Wiwabalia schreef:
Nyaleti schreef:
Wil zo drinken gaan inslaan (iets met die hele trieste tax-verhoging) maar ik wil niet als een addict gezien worden in de supermarkt :')

Een keertje naar Duitsland rijden ervoor?

Ja zou willen dat ik daar vlakbij woonde.
Wel bij België dus daar kan ik misschien nog wel eens heen.

Ik ga nu maar naar 2 verschillende supermarkten :+

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 14:21

Wij hebben daarom tegenwoordig een sodastream, ook niet gratis maar beter voor het milieu en doen gewoon een smaakje door de “spa-rood” heen. :)

En op werk een Air Up waar ik erg blij mee ben, drinken hierdoor eigenlijk geen fris meer uit de supermarkt, behalve als we een verjaardag vieren ofzo.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 14:23

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 14:52

Caira schreef:
Is het al 1 januari?

3 januari graag. Al dat gezoen, vreselijk.

Coco4life

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 15:02

6 januari graag, want dan is en mijn paardrij-instructrice en mijn jongste zusje jarig.
Al dat vuurwerk -:(- , overdag ook gwn heel veel.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-23 15:16

Nyaleti schreef:
Wil zo drinken gaan inslaan (iets met die hele trieste tax-verhoging) maar ik wil niet als een addict gezien worden in de supermarkt :')

Joh ik liep gister met 16 pakken Dubbel Frisss/Djoezzz (huismerk Taksi van AH) naar buiten. Schijt hebben hoor, het is jouw portemonnee en daar heeft niemand iets van te vinden :)

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 15:19

rien10 schreef:
Caira schreef:
Is het al 1 januari?

En bezoek ontvangen.
Ik ben nu als een gek wat aan het opruimen omdat mijn broer met zijn vriendin en zoontje langskomt.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 15:45

Weten jullie nog mijn gluurbuur waar ik al eens eerder over kwam zeuren.

Ik was net mijn fysio oefeningen aan het doen in mijn woonkamer, ik zie beweging dus ik kijk op, en hoppa daar zit zij weer als een domme doos te gluren, ze zat mij gewoon recht aan te staren en ze keek alsof ze water zag branden. Zoek even een leven meid?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 15:51

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 16:45

Nyaleti schreef:
"Dat zou ik ook wel willen. De hele dag thuis en toch betaald krijgen."
Ja? Wil jij ook in de ziektewet? Geld waar je precies niks mee kan? Elke dag pijn? Ziek zijn? Heel je toekomst naar de klote? Geen onderdeel van de maatschappij zijn?

Sommige mensen zijn zo verdomme tactloos.

Ik moest net aan deze denken...

Ik had een staldeken besteld en kwam vanmorgen binnen.

Net om een uur of 2 de paarden binnen gezet.
Ze allebei geborsteld. Wat heerlijk was met eindelijk geen modder benen en manen.
Dekentje gepast. En de paarden weer buiten.
Ben nog geen uur bezig geweest.
Sinds die tijd zit ik weer op de bank. Compleet gesloopt. En ik heb nog wel een goede dag vandaag...

Wie van bovenstaande zeikers wil ruilen?

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 16:49

Telpeva schreef:
Tancreda4 schreef:
Oh wordt er weer vanalles duurder per 1 januari ? Ik leef onder een steen denk ik.... :))

Jep :j

Hier is een overzichtje, alcohol, sigaretten, limonade, postzegels,
https://www.nu.nl/slimmer-leven/6295781 ... etten.html

Nou zeg... Ook limonade.
Wij drinken veel ranja. -O-
Geen fris.

Edit.

Net wezen lopen met de honden. Op onze favoriete plek. Zien we ineens brandweer.
Wij... :o?

Een boom aan het omzagen.
Komen we een dame tegen en zegt.
"Ja, wij hebben de brandweer gebeld. We zagen enorm veel rook uit deze boom komen. Die kwajongens verderop (jaar of 13/14) hadden iets in de boom gestopt, nu staat ie van binnen in de fik"

Wij. -O- zonde van die boom.
Hulde aan die vrouw.

Jongens op 30 meter afstand aan het toekijken. Boefjes. _O-

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 17:06

rien10 schreef:
Caira schreef:
Is het al 1 januari?

Heb ik net opgelost door de boks erin te houden. Hoef dat gezoen ook niet meer hoor. XD Familie doet er ook graag aan mee. Nieuwe traditie van gemaakt. ^^

Maar familie drukte is inderdaad wel weer even wennen. :')

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 17:06

Dus ik heb vandaag plannen om te tekenen. En voorheen was ik altijd m’n schetsboek kwijt. Dus had ik m een week terug op de kamer gelegd. En ik deel m’n kamer dus. En nu heeft die sloddervos m kwijt gemaakt. Doordat alle troep overal wordt neer gepleurd om het er netjes uit te laten zien. Maar door dat netjes maken, ben ik dus alweer m’n schetsboek kwijt. Waarin ik al een JAAR OF 2 NIKS heb kunnen tekenen. NIKS -:(- -:(-

2e ergernis. M’n moeder is met m’n 2 zusjes naar de hoe moet ik het noemen, creatieve winkel. En er is niks aan mij gevraagd of ik wel mee wilde. Ik had wel mee gewild, super leuk. Maar natuurlijk zijn ze zonder maar 1 ding te zeggen weggegaan. En die twee zusjes worden voorgetrokken. Altijd. Vandaag dacht ik eindelijk eens van niet, maar bewijs heb ik van vandaag genoeg. Ik probeer het haar al maanden duidelijk te maken. En als ik er dan weer iets van zeg dan wordt ze boos.
Nu ben ik dus echt pissig en boos tegelijk -:(-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 17:13

Vuurwerk en vooral aan degenen die het (nu al) afsteken. -:(-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 17:28

Vuurwerk idd en blauw oog.

Verder dezelfde ergernis als DP en Nyaleti hierboven. Plus het gezeik dat ik maar blij moet zijn want je krijgt zoveel van de overheid. Nee, als zij hun zaken netjes op orde hadden wad het minder moeilijk geweest en was ik niet zelf ruim 400 euro per maand kwijt aan medische kosten op sociale minimum. En dat is al met uitgebreide verzekering. Die blijkbaar ook weer oneerlijk is? Omdat chronisch zieke mensen met laag inkomen daardoor een deel wel vergoed kunnen krijgen en beter verzekerd zijn als anderen. Ik wil nog steeds ruilen hoor :j

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 17:42

Die vrouw van de tekenwinkel heeft mijn humeur verpest.
Wij lopen in die winkel vernis te zoeken, dus ik zie achteraan dat staan.
Nou wij pakken dat komt die medewerker: “Ja sorry, maar dat verkopen wij volgend jaar pas.”
Ik hoef jou volgend jaar niet meer te zien.
En het erge is, ze hebben super veel opslag ruimte. Zet het dan daar neer.
Gelukkig nieuw jaar alvast -:(-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 17:58

ElfBeau_067 schreef:
Dus ik heb vandaag plannen om te tekenen. En voorheen was ik altijd m’n schetsboek kwijt. Dus had ik m een week terug op de kamer gelegd. En ik deel m’n kamer dus. En nu heeft die sloddervos m kwijt gemaakt. Doordat alle troep overal wordt neer gepleurd om het er netjes uit te laten zien. Maar door dat netjes maken, ben ik dus alweer m’n schetsboek kwijt. Waarin ik al een JAAR OF 2 NIKS heb kunnen tekenen. NIKS -:(- -:(-

2e ergernis. M’n moeder is met m’n 2 zusjes naar de hoe moet ik het noemen, creatieve winkel. En er is niks aan mij gevraagd of ik wel mee wilde. Ik had wel mee gewild, super leuk. Maar natuurlijk zijn ze zonder maar 1 ding te zeggen weggegaan. En die twee zusjes worden voorgetrokken. Altijd. Vandaag dacht ik eindelijk eens van niet, maar bewijs heb ik van vandaag genoeg. Ik probeer het haar al maanden duidelijk te maken. En als ik er dan weer iets van zeg dan wordt ze boos.
Nu ben ik dus echt pissig en boos tegelijk -:(-

Wat flauw dat je niet mee gevraagd bent.

Misschien kun je een lade/bak voor je tekenspulletjes maken? Dan kun je alles op één plek bewaren.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 18:02

Echt bizar om de ergernissen uit dezelfde familie te lezen maar uit verschillende oogpunten _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 18:03

Niobe schreef:
Echt bizar om de ergernissen uit dezelfde familie te lezen maar uit verschillende oogpunten _O-

Echt he :)).

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 18:07

Niobe schreef:

Hahaha ja

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 18:29

Ik word zo moe van al het vuurwerk. En vooral lekker niet voor eigen deur afsteken, maar op andere plekken zodat ouders er geen last van hebben, maar andere mensen. Top.

Ook de 1e knaller alweer naar ons toegevoegd gekregen en hond is echt overnde zeik. Die werd normaal boos van knallen en nu schrok die zo erg dat die met al zijn haar overeind loopt.

Hond die schotvast was he? Vanaf pup af aan getraind en sliep altijd gewoon pm 0 uur op zijn rug met hoop gesnurk. Dat was voorbij toen er iets gericht naar ons gegooid werd aantal jaar geleden. Ging hij blaffen, maar niets dramatisch oid. Nu is die bijna 11 en door andere mensen gaat het gewoon steeds slechter.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 18:33

Kan het a.u.b. weer lekker gaan regenen in de avond/nacht ;(? Graag tot na het nieuwjaar.

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 18:35

MyWishMax schreef:
Ik word zo moe van al het vuurwerk. En vooral lekker niet voor eigen deur afsteken, maar op andere plekken zodat ouders er geen last van hebben, maar andere mensen. Top.

Ook de 1e knaller alweer naar ons toegevoegd gekregen en hond is echt overnde zeik. Die werd normaal boos van knallen en nu schrok die zo erg dat die met al zijn haar overeind loopt.

Hond die schotvast was he? Vanaf pup af aan getraind en sliep altijd gewoon pm 0 uur op zijn rug met hoop gesnurk. Dat was voorbij toen er iets gericht naar ons gegooid werd aantal jaar geleden. Ging hij blaffen, maar niets dramatisch oid. Nu is die bijna 11 en door andere mensen gaat het gewoon steeds slechter.

Die van ons gaf vorig jaar ook geen kick, maar nu blaft die alleen maar.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 18:36

En van de huidige regeringskandidaten NSC, VVD, PVV en BBB hoef je de komende vier jaar geen vuurwerkverbod te verwachten want ze vinden het "een prachtige traditie" :\

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 18:39

Ja als het alleen oud en nieuw echt was. Niet al in september beginnen bijna elke avond, waarbij het verdubbeld zodra het 's avonds sneller donker wordt. En nu leuk eerder de verkoop starten en vanaf toen is de hel echt losgebarsten hier. Vanaf de vakantie ook al telkens overdag, maar nu echt gekkenhuis.

Die paar uur met oud en nieuw snap ik niet, maat is te overkomen. Alleen als het regent betekent het hier gewoon de komende maand, maar eerder 2 nog steeds elke avond een hele show...

Oh en waar de politie zelfs in oktober niet komt als het bewust naar je toe gegooid wordt of bewust tegen de ruiten of naar dieren oid. Zelfs niet als je weet wie het doet en ze gewoon bezig blijven
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 30-12-23 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt