Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cheytjuh schreef:Zou dat er niet mee te maken hebben dat onze lieve belastingdienst mee mag kijken van Vinted en je deze inkomsten ook dient aan te geven op je belastingaangifte jaarlijks?
Spenk schreef:Cheytjuh schreef:Zou dat er niet mee te maken hebben dat onze lieve belastingdienst mee mag kijken van Vinted en je deze inkomsten ook dient aan te geven op je belastingaangifte jaarlijks?
Hoe kom je daar precies bij?
Zoals op de website van de belastingdienst vermeld staat hoef je maar onder bepaalde voorwaarden het aan te geven.
nienke555 schreef:Ik zie sinds vandaag dit op mijn profiel staan.
[ [url=m/IXA45X.jpg]Afbeelding[/url] ]
Spenk schreef:https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/ ... etverkopen
het is geen toegestaan bedrag dat je daarboven standaard moet betalen.
Saaams schreef:Even offtopic.
Ik heb via mondial relay een pakket verstuurd naar Portugal.
Nu is deze daar volgens mij nooit aangekomen en is na ruim 3 weken ergens onbekend ergens gezweven te hebben retour naar afzender gestuurd.
Nu is probleem dat hij dus beschikbaar ligt op het afhaalpunt. Alleen.. is dit punt 2400 km verderop. Maar dus wel in portugal..
Ben ik nu mijn geld en pakket kwijt? Ik heb vinted al gecontact.
Want ik krijg hier stress van.
Belangrijk
Als je pakket wordt teruggestuurd naar een afhaalpunt, haal het dan zo snel mogelijk op.
Als je dat niet doet, kan de pakketdienst het pakket houden of weggooien.
Ik woon in midden nederland
[ [url=m/oqsk2e.png]Afbeelding[/url] ]
Eliana schreef:Iemand tips voor merken, ik zoek een zwempak voor mijn dochter, 2 jaar maar smal gebouwd, heb er nu 1 van Carlijn q maar die is veel te wijd..
Niwla schreef:Moooi Lau!
Ik ben op zoek naar wat mooie, zakelijke overhemden/ blouses voor mezelf. Bij voorkeur strijkvrij.Travelstof ken ik, waar kan ik nog meer naar zoeken? Zijde wellicht? En welke merken?