Femke_Tweety schreef:[ [url=m/bpsOh0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QnRayO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NT3TXx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat heeft het konijntje uitgespookt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Esmee_RS schreef:Mijn vriend heeft zich heel verrassend gekwalificeerd voor het WK. Echt enorm gaaf.
Het vindt echter wel plaats in de periode dat onze vakantie gepland staat en er is geen geld om het beide te doen dus we moeten een keuze maken. Maar aangezien ik vakantie echt 1 van de belangrijkste dingen vind, vind ik dit super moeilijk![]()
Voel me echt een egoïstische trut en blok aan zijn been. Het is hem om het even zegt ie, maar alsnog.
M_D_H schreef:Zebrastreep schreef:Oh joh en als je geen mail hebt ontvangen ben je er door? Vaag systeem dan hoor! Ik heb mij ingeschreven voor mijn zusje maar als ik bokkers kan helpen eventueel als ik kaarten kan scoren wil ik dat best wel!
Nee, je krijgt sowieso een mail met of een link voor de verkoop of de melding dat je op de wachtlijst staat.
Je kan per link maar 4 kaarten kopen.
En als ik heel eerlijk ben, vermoed ik dat, als ze al zo lastig doen met inschrijven en wachtlijsten etc, dat je de kaarten ook niet makkelijk aan een ander kan geven, zullen dan vast digitale tickets zijn die wellicht zelfs nog wel op naam staan.
Rawr schreef:Uitgeloot voor de Taylor Swift presale en op de wachtlijst geplaatst. Had al een poedersuiker maar kennelijk was het nog niet genoeg.
M_D_H schreef:Rawr schreef:Uitgeloot voor de Taylor Swift presale en op de wachtlijst geplaatst. Had al een poedersuiker maar kennelijk was het nog niet genoeg.
Jup, hier ook.
Baal als een stekker...
Niobe schreef:M_D_H schreef:
Jup, hier ook.
Baal als een stekker...
Huh hoezo?? Ik dacht dat ze alleen even keken of je geen rare robot reseller bent of iets in die trant.
Ik durf het haast niet te zeggen, maar ik ben er wel door. Het is wel allemaal op naam en je krijgt de “kaarten” kort van tevoren en je kunt (nog) niet doorverkopen.
Ik ga denk ik wel bakken met geld uitgeven voor goede plekken
_San87_ schreef:Urbanus schreef:Volgens mij omdat Abel 'The Weekend' dat lekker vindt_!
Vage vage serie. Hheeeeuuuul vaag. Volgens mij kan Lily-Rose best acteren, dit was alleen een hele slechte keuze.
Telpeva schreef:Femke_Tweety schreef:[ [url=m/bpsOh0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QnRayO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NT3TXx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat heeft het konijntje uitgespookt