Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anastasia24

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 23:13

Dan vraag je je soms af waar het respect is Wyoming als dat gebeurt zonder haar toestemming.

Hier zat het slot van m'n scooter vast vandaag. |( Met geen mogelijkheid los gekregen tot een vriendelijke gast wel kwam helpen met een slijptol. Dus eind goed al goed. :))
En de regen mag inmiddels ook wel een beetje minder worden, alle weilanden zijn letterlijk overstroomt in de buurt en de 'bak' vind het absoluut niet leuk. Paarden staan inmiddels een maand stil, :x 4 weken niet rijden op de wilde haflinger en de net ingereden tinker kan nog wel eens gaan zorgen voor een zandhappend festijn. :Y)

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 00:19

Ik realiseer me net dat het woord wakker zo ontzettend anders geworden is qua betekenis.

En dat is een ergernis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 00:21

Alleen in bepaalde kringen. :(:) Bij mij betekent het gewoon nog steeds dat ik weer te weinig nachtrust krijg als ik het 3:00am zie worden op mijn telefoon. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 01:34

Aan de kant gezet door mijn beste vriend omdat hij nu een vriendin heeft. Eerder belden we bijna dagelijks, soms een half uurtje, soms 2 uur. Dat gaat niet meer gebeuren (niet minder maar gewoon helemaal niet meer bellen), zijn vriendin wordt daar onzeker van en hij vindt dat dat vreemdgaan is. We zouden ook nog uit eten gaan voor mijn verjaardag, maar dat is ook al vreemdgaan dus dat mag ook niet meer.
En als het uitgaat komt hij waarschijnlijk wel bij mij uithuilen...

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 03:27

Femke_Tweety schreef:
Ik realiseer me net dat het woord wakker zo ontzettend anders geworden is qua betekenis.

En dat is een ergernis.

Huh?

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 04:00

Mijn vriend. Schat van een kerel. Maar ik slaap dus ènorm slecht als hij er is. Hij snurkt verschrikkelijk en maakt daarbij echt veel geluid. :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 04:30

Nyaleti schreef:
Femke_Tweety schreef:

En dat is een ergernis.

Huh?

Mensen die wakker zijn. Als in complottheoristen := dat is mijn associatie in elk geval.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 08:51

Toen ik mijn chihuahua liet inslapen net voor kerst kwam ik er ook achter dat mijn DA praktijk een speciale afscheidsruimte heeft met gemakkelijke stoel, zo een grote oorfauteuil en aangepast licht. Was heel fijn en heb de DA ook 100x bedankt tussen de tranen door.

Mijn ergernis.. SAS Ik kreeg gisteren ineens bericht dat het verzoek voor hond mee te laten vliegen is geweigerd. Hoezo? Ik heb de bevestiging en 338 eurootjes afgetikt.

Na veel 5en en 6en toch de klantendienst te pakken en tja niks aan te doen maar ik krijg een volledige refund omdat het buiten mijn schuld om ligt. Nu ben ik aan het twijfelen of ik eerst de refund afwacht of dat ik vanmiddag maar opnieuw ga proberen en dan vanaf amsterdam in plaats dusseldorf. MIsschien dat dat makkelijker gaat voor de hond mee te laten vliegen.

Ik wou alleen liever niet van AMS vliegen omdat dat dik 2u rijden is en ik gebracht wil worden. Worst case scenario is dat ik ga rijden maar dat is 2500km dus liever niet en is zeker niet goedkoper dan vliegen

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 09:13

Al vanaf 7 uur klaar wakker terwijl ik eigenlijk tot 9 had kunnen slapen. En dat terwijl ik een héle lange werkdag heb vandaag.

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 09:41

Koffiemachine kapot :O

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 13:37

Niet zozeer een ergernis als wel grote verbazing. Iemand is met zijn auto tegen het appartementencomplex hier om de hoek gereden. Daarvoor moet je een parkeerklaats en een stoep over.

De muur is 10 cm naar achter geschoven, er zit een flinke deuk in de muur, overal scheuren en een glazen steen is vermorzeld :=.

Echt. Hoe?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 13:40

Waarom komen mensen in de trein gewoon praktisch op schoot zitten? Ik ben niet de slankste maar zit gewoon netjes op mijn eigen stoel, vrouw naast me zit iets gedraaid met haar rug tegen mijn elleboog aan te douwen. Kan me niet voorstellen dat dat comfortabel is.
Nog een kwartier in deze trein, hopen dat het lukt om paniekaanval te voorkomen aangezien ik geen kant op kan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 14:03

Voel me al de hele dag ziek en gammel. En ik moet echt heel veel werken nog. %)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 14:11

Ik zit een beetje met iets in mijn maag.
Ik heb in november geïnformeerd naar een cursus voor mij en mijn hond.
De kosten toen 180 Euro.
Maar ivm het werk toch verschoven naar begin cursus 5 februari.
Nu kost de cursus ineens 240 Euro.
Ik weet dat alles duurder word. Maar had ik dit eerder geweten
Had ik de cursus toen gedaan ipv nu.

Nu wil ik eigenlijk toch een opmerking over de prijsstijging maken.
Maar ik wil de cursus alsnog wel graag doen
Edit, klopt het woord cursus überhaupt. Het ziet er zo niet Nederlands uit _O-

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 14:19

Het woord klopt :P
Ik zou zelf vragen waar deze prijsstijging vandaan komt. Ook omdat je het verschil groot vindt, en daarom aan het overwegen bent of je de cursus wel/niet doet.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 14:52

Nadat paard 1 een peesblessure heeft en nu dus ook een mega blaar
Besloot paard 2 zijn been te schaven waardoor dat dik staat.
Heb je er twee sta je nog langs de kant

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 16:12

Sterkte Merlen

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 16:17

Ik heb gewoon mijn dag niet, ik zit er even doorheen. Teveel gedoe aan mijn hoofd, Bleh.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 16:38

Vuile was in de wasmachine, want "was nog niet vol". Laat het dan lekker in de wasmand liggen. Ik hoef jullie vuile onderbroeken echt niet aan te raken :+

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 16:46

Wie heeft die regen besteld? -O-

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 18:00

De bus die normaal een paar minuten later vertrekt, was nu bijna 10 minuten eerder vertrokken -O- En toen was ik nog net niet bij de bushalte. Dus trein gemist. Nu sluit ik een halfuur later aan bij het wokken -O-

Ik wil gewoon mijn #@& rijbewijs nu eindelijk eens.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 18:23

Sinds ze bloedgasprik zes keer opnieuw moesten doen heb ik nu half verdoofde hand. En als ik mijn arm/hand verkeerd beweeg komt er soort pijn scheut doorheen. Kan ook niet zoveel met die hand :\. Hoop dat het nog over gaat.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 18:53

Vannacht tig keer wakker geweest door de buurjongen en zijn vrienden. Als ze in huis waren kon ik er nog net doorheen slapen. Maar ze gaan iedere keer roken, gooien dan met de deur, staan te schreeuwen op het balkon en schuiven met een plastic stoel over het beton, daar word ik wel wakker van. Van de week maar weer even langs de buurjongen.
Maar ik ben doodmoe nu, blegh. Heb dan ook zo’n behoefte om alles te eten wat los en vast zit waardoor ik vandaag ook veel te veel heb gegeten en daar nu ook mega opgeblazen en misselijk door voel. (Maar nog steeds wil ik door eten |o )

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 20:13

Vanmiddag drie uur geslapen ipv werken waardoor ik nu moet werken terwijl ik met hartstikke ziek voel. Maar geen werk = geen geld. :x

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 20:15

Hond die een boer laat in m'n gezicht. Echt letterlijk ALTIJD. Kan na het eten gaan spelen, nog even slapen en daarna *BOER*. Gatverdamme. :r rot op!