Rare mensen op marktplaats deel 9!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 21:16

Little_Gift schreef:
flintstones schreef:
De verkoper van het postpunt waar het is verzonden bedoel ik

Maar geen nieuws is goed nieuws toch? Als het niet zou aangekomen zijn, zou je zeker iets horen vermoed ik zomaar :=

Dit dus.
Met het zendingsnummer kan je ook nagaan of het al bezorgd is

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 21:16

Ik bied een ikea bed aan (twijfelaar) incl matras voor 50 euro. Hoef de hoofdprijs er niet voor, maar wil hem graag kwijt.

Enorm veel reacties maar 90% zijn marktplaatsgekkies. Iemand zijn 1e vraag is wat mijn adres is, iemand anders vraagt direct of we het bed willen bezorgen. Een ander stelt 80 vragen en komt er dan achter dat ik wel erg ver weg woon, of dat het bed incl matras niet in een Toyota Aygo past...

Mensen lezen niet, want er staat in de advertentie waar ik ongeveer woon en dat ze het bed zelf uit elkaar moeten halen en grote auto/busje mee moeten nemen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 21:21

Earth schreef:
Heeft Marktplaats weer storing? Ik kan geen auto advertenties openen.

Dat is een teken dat je geen nieuwe auto nodig hebt :+

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 21:39

Alja schreef:
Earth schreef:
Heeft Marktplaats weer storing? Ik kan geen auto advertenties openen.

Dat is een teken dat je geen nieuwe auto nodig hebt :+

De onze is total loss, dus het moet wel :')

JustMe8484

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 15:21

Pff, koelkast gevonden via Marktplaats. Mooi prijsje overeen gekomen. Nu afspraak maken om hem op te halen maar er wordt niet meer gereageerd. Zo jammer want was echt een goede deal voor een koelkast van een jaar oud. Nieuw kan ik bijna 2x zoveel betalen...

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-26 18:19

Ik wordt uitgemaakt voor oplichter :+ Heb via vinted en pakketje verkocht, maar koper vind dat het afgedragen is en ik iets niet heb meegestuurd.

Ik heb nog niet super veel verkocht via Vinted en tot nu toe ging alles goed. Dit was dus nieuw voor me. Ik kon kiezen uit terugsturen en ikzelf betalen of de koper laten betalen. Ik heb daarom dat laatste gekozen. Ik vond het overigens wel bijzonder dat ik zelf niets aan Vinted kon laten weten wat ik ervan vind. Ben het namelijk niet eens met wat koper zegt. Maargoed koper is dus ook niet mee eens dat ze moet betalen voor terugsturen.

Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat. Heeft ze de 'macht' dat ik er toch voor moet betalen? Ik heb hier helemaal geen zin in voor die paar euro die het me zou opleveren.

Was overigens een merkjeans, huispak van merk (trui met kaartje er nog aan) en nog een stoffen broek voor een 10tje. Dus wat verwacht je?

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-26 18:57

Sommigen willen nu eenmaal voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

Ik heb een advertentie erop staan voor gratis paardenmest.
Best wel wat reacties. Vandaag kwam er ook iemand een aanhanger halen.

Och god. Oud stel van in de 80 en het moest allemaal met de kruiwagen erop :=

Ik heb zoveel mogelijk geholpen. Vond het zo sneu haha.
En die lieve dame had een zakje paaseitjes bij als dank voor de gratis mest :))
Zo lief <3

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-26 19:09

Haha wat schattig! En lief dat je hebt geholpen. Dat is tenminste een leuke ervaring :)

Ik heb haar een paar nette berichtjes teruggestuurd via Vinted. Maar ze bleef me oplichter noemen en werd steeds bozer. Ik snap haar redenen niet zo. Het gaat nu vooral over ene broek die ik niet meegestuurd zou hebben en een van de berichtjes is het volgende:

'Je kunt mij die zomerbroek als nog sturen dat lijkt mij een gepastere oplossing voor iemand die beweerd geen oplichter te zijn ;-)'

Wat mij doet afvragen of ze wellicht niet tevreden was met de rest en daarom verzonnen heeft dat ik 1 item niet heb meegestuurd. Zodat ze de hele boel met een goede reden kan annuleren? Ze weet natuurlijk dat ik hem niet kan nasturen. Geen idee, misschien denk ik te ver door. Ik snap alleen de hele heisa niet en mij dan oplichter noemen. Ze gaat ook echt ver: ze is me nu gaan volgen om me - zo zegt ze zelf - in de gaten te houden.

Achja, ik zie het wel. Ik ben wel aardig klaar met Vinted en heb dus alles eraf gehaald. Alles gaat binnenkort naar de kledingbank of kringloop. Geen zin in dat gedoe :o

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-26 20:17

Ik heb ooit ook eens gedoe gehad om een onesie van jawel 1 euro. Er zou een gaatje inzitten. Ze ging helemaal los toen heb ik ook gezegd stuur maar terug op je eigen kosten. Zak erin. Geld stond een week later gewoon op mijn rekening.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-26 21:16

@snuffie, mocht het pakket retour komen, film het uitpakken. :j Ging het om 1 van de broeken die je verkocht had, of stond er ergens nog 1 extra op een foto erbij oid?

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-26 21:28

Nee, ze had er een bundel van gemaakt. Goede tip om ook te filmen met uitpakken. Ik maak dus wel altijd foto's van hoe het pakket eruit ziet, maar niet van de inhoud en ik film het ook niet. Wijze les om dat voortaan wel te doen. Ik denk dat ze de broek gaat houden en twijfel of ik tegen die tijd zin heb om daar een melding van te maken of dat ik het er lekker bij laat zitten. Doordat ze nu verzendkosten moet betalen, heeft ze hem in ieder geval niet helemaal gratis...

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-26 22:01

Mijn aquarium plantjes gaan zo goed, dat ik mijn advertentie laat aflopen en niet direct opnieuw er op zet.

Aquarium gaat al goed leeg, dus ik laat ze weer lekker groeien.

Echt leuk, heel veel mensen in de buurt halen enorm enthousiast op.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:29

Ik heb echt al heel lang een hele rare klant die als het goed is dalijk langs komt om de garnalen op te halen. Vorige keer zou ze komen, hoorde ik niks meer was haar oma overleden. Oké kan..

Stuurt ze net dat ze de autosleutels kwijt is. Echt jeetje zoiets doe je van te voren en niet op het moment dat je weggaat?

Eerst wilde ze al korting, echt tot 3x toe gevraagd en ik heb tot 3x toe nee gezegd.
Eerst zeggen ja kan het morgen en dan ineens kan het vanavond terwijl ik al had gezegd dat ik niet thuis was.

Zo vaag allemaal

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:51

Bij zulk soort mensen had ik al gezegd; zoek maar andere garnalen.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:52

Haal ze maar bij de visboer.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:52

Hahahaha ja dat kan ik de volgende keer wel zeggen :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:50

Uiteindelijk geweest of zoekt ze nog naar der sleutels ?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:55

Ja is geweest