Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ineke2 schreef:Andere gedachtengang… Bewijs je ouders ( en vooral jezelf! ) dat je kunt sparen om niet zoveel impulsaankopen te doen het komende half jaar. Dus ook niet veel vraagt om extra geld behalve als het echt om iets belangrijks gaat. Als je die knop omzet en ander gedrag laat zien zullen ze vast wel minder streng gaan zijn tegen die tijd.
Ineke2 schreef:Heb je fotolijstje haar eerdere berichten gelezen in dit topic en het vorige, justdiesel?
Daaruit blijkt dat ze het heel erg moeilijk vindt om geen impulsaankopen te doen en vandaar uit snap ik wel dat ouders dit zo op proberen te lossen. Of het de juiste manier is weet ik niet.
Ik geef alleen aan dat ouders de neiging hebben soepeler te worden als je beter gedrag laat zien
Britta31 schreef:[ [url=m/m4fooZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cXSLAp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik was een week op vakantie.Onze dochters zouden de stal bijhouden.Dit trof ik aan.Britta is heel boos.
astrea schreef:Zebrastreep schreef:Ik weet wel wat ik als eerste op dempen ga zetten als ik vakantie heb. Jeetje wat een gedoe die groepsappen van werk. Al ben je vrij krijg je nog alles mee
Daarom heb ik het gescheiden.
Echt een aanrader
fotolijstje schreef:Ik vind het echt niet erg dat het niet op mijn bankrekening staat maar dat ze het niet overmaakt wanneer ik plannen heb is gewoon een reden dat ik het niet een fijne methode vind.
En er zijn meerdere momenten voorgekomen dat ik bijvoorbeeld mijn zussen niet kon zien omdat ik niet eens een treinkaartje kon kopen.
Dat is gewoon zo zuur dat ik het niet meer wil of tenminste meer geld waar ik wel toegang tot heb.
Ik moet met die 40 euro ook mijn 13 euro telefoonabonnement betalen dus ik heb zo bizar weinig om uit te kunnen geven.
MarlindeRooz schreef:Ja dat is lastig te controleren aangezien ik niet op hun voordeur kan kijken zeg maar. Ik weet ook niet of er iemand thuis is en/of hoe vaak er iemand komt. Maar wat ik wel weet is dat ze de hond sowieso als een kat behandelen. Die komt alleen in de tuin en in huis. Het is zo’n chi.