Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 00:06

Winged schreef:
Ik heb morgen weer eens een date :oo
Tindertje of elders opgeduikeld? Wat gaan jullie doen?

Nessie schreef:
Moest hierbij even aan dit topic met Tinder in het ‘Engels’ denken toen dit voorbij kwam op Facebook :P
Pijnlijk. Is dit niet gewoon een comedy post van Make that the cat wise? :')

Winged

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 08:52

Tindertje en drankje in Groningen. Door de weeks avondje is prima voor een eerste date. Is het niet gezellig kun je altijd zeggen dat je de volgende dag op tijd moet werken _O-

SiSi1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 10:23

Winged schreef:
Tindertje en drankje in Groningen. Door de weeks avondje is prima voor een eerste date. Is het niet gezellig kun je altijd zeggen dat je de volgende dag op tijd moet werken _O-

*sorry dat ik zomaar binnen val :o *

Ik heb volgende week woensdag een eerste date met een match van Tinder ;)
Niet eens hieraan gedacht, maar inderdaad wel slim :D

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 18:56

F_Orumster schreef:
Foto's zeker goedgekeurd Rawr :D

Ja, ik dacht altijd dat Rawr eruit zag als een stereotype Redditor en zeker met de zure posts over kinderen en ander geklaag niet echt een positief beeld, maar blijkt qua uiterlijk mijn specifieke niche te zijn. :')
(Ik ga nu weer in stilte iedereen naar links swipen en janken om mijn moreel failliete ex, tot later!)

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 19:06

Ik heb zondag voor het eerst sinds lange tijd weer een date. Nouja, op de date in Italië drie weken geleden na, maar dat was helemaal een ramp. Ik wilde niet met hem zoenen, dus toen werd hij vervelend.

Maar goed, gisteren heb ik met die man gebeld & ik weet nu al zeker dat het hoogst waarschijnlijk niets gaat worden. Hij vertelde in het telefoongesprek over zijn vorige dates, want ik was nieuwsgierig. Eentje was depressief, vader zat in de gevangenis, drugs(dealen), poos gesloten inrichting en dat soort gezeik en dat vond hij geen probleem. Wel dat ze hem opeens geen antwoord meer gaf via whatsapp.
Zijn date daarna begon na 2 weken al over het ontmoeten van haar kind & dat ze dan daarna wel konden gaan samenwonen en dat ze bij hem in zou trekken en dat vond hij ook wel prima.

Ik vind dat allebei echt zo’n enorme afknapper. Hoe wanhopig moet je dan wel niet zijn. Ik wil een zelfverzekerde man die weet wat hij wilt :+

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 19:29

Hè? Ik plaats inderdaad wel eens marginale ergernissen in het daarvoor bestemde topic maar wanneer maak ik zure posts over kinderen?
Volgens mij heb ik ook nog nooit in het bewust kindervrij topic gepost, helemaal niet omdat ik dat letterlijk het grootste sneuneuzentopic op bokt vind. _O-

Oh well.

@Lolacabana: Waarom laat je de date überhaupt nog doorgaan?

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 19:45

Sneuneuzentopic?? := Vertel?

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 19:47

Die date zeg je toch gewoon af dan. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 19:53

Voordeel van een extreme twijfel? : :=

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 19:57

Lolacabana schreef:
Ik vind dat allebei echt zo’n enorme afknapper. Hoe wanhopig moet je dan wel niet zijn. Ik wil een zelfverzekerde man die weet wat hij wilt :+

Inderdaad, en dat verdien je ook. Zo'n droeftoeter is jouw tijd niet waard, next!

@Rawr, staat me iets bij van meerdere keren benadrukken hoe waardeloos vrouwen met kinderen zijn o.i.d. :') Kan Freudiaans zijn. *D

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 20:35

Dat zou ik nooit zeggen. Wat ik in het verleden (2017) wel gezegd heb is dat alles met kind direct naar links gaat en dat ik geen zin om een ander z'n grut op te voeden en het mijn voorkeur heeft als een partner 'vrij' is van connecties met exen. Ik kan me voorstellen dat het zuur is om te lezen als single vrouw met kind maar dat maakt de post an sich nog niet zuur.
Maar goed, dat is dus zo'n voorbeeld van meningen die ik vroeger plaatste toen ik nog ontzettend zwart/wit was en al lang herzien heb nu ik heel erg 'grijs' ben geworden. Het heeft nog steeds niet m'n voorkeur maar het is al lang geen hard pass meer en als een profiel me aanspreekt gaat ze gewoon naar rechts. :)

Bambi1995 schreef:
Sneuneuzentopic?? := Vertel?
Nah, vandaag kies ik voor vrede. Morgen is een nieuwe dag. ;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 20:37

Tja zo heb ik dus niks met FVD stemmers vind ik dom volk. Maar ik kies voor vrede.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 20:45

Dat ben ik (nu) volledig met je eens. Jammer joh. ;)

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 20:48

Dankzij t smoelenboektopic weet ik dat ik net Rawr tegenkwam op tinder :') wij wonen aardig bij elkaar in de buurt

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 21:23

Oh nou ik swipete ook alle mannen met kinderen naar links. Met mijn toen nog anti kind instelling wilde ik echt niet een kind van een ander erbij.
Inmiddels opgebiecht dat mijn eierstokken dus wel gaan rammelen als ik mijn vriend zie met kindjes.

Wat is er met me gebeurt? |(

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 21:45

Goed nieuws Kaitlyn! Je meningen, overtuigingen en voorkeuren aanpassen op basis van nieuwe inzichten, informatie en ervaringen is wat zelfbewuste en intelligente mensen doen. ;)

ReadTheRulez schreef:
Dankzij t smoelenboektopic weet ik dat ik net Rawr tegenkwam op tinder :') wij wonen aardig bij elkaar in de buurt
Mooi, dan doet 'ie het. Vanmorgen geactiveerd maar zelf geen zin om te swipen dus ik laat de likes oplopen en ga van het weekend met premium gewoon matchen als ik zelf zin en tijd heb om te kletsen.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 21:48

Rawr schreef:
Goed nieuws Kaitlyn! Je meningen, overtuigingen en voorkeuren aanpassen op basis van nieuwe inzichten, informatie en ervaringen is wat zelfbewuste en intelligente mensen doen. ;)

Heb het met geen enkel vriendje gehad, en mijn huidige vriend krijgt het voor elkaar hoor.
Mijn God de eerste keer dat ik die gedachte had was hij met zijn 1,5 jarige neefje hand in hand naar de beek aan het lopen om steentjes te gooien. En ik was er ineens van bewust dat ik wel heel verliefd daarnaar aan het staren was en dacht “oh nee, wat doe ik, wat is dit, stop ermee, dit is zo walgelijk.” _O-

Maar wel nog steeds van mening dat ik niet iemand zou willen hebben die al een kind heeft. Ben daar regelmatig kortzichtig om genoemd, maar dat vinden ze dan maar.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 21:48

Ik ruik hier wat drama wat ik duidelijk gemist heb :*

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 21:57

En ik zou niet iemand willen die moeilijk doet over het feit dat ik al een super leuke zoon heb. Het is graag of niet, mijn leven is prima zonder man.

Heb die date net afgezegd. Verspillen van tijd, moeite en geld anders :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 22:01

Een man met een kind is ook gewoon best heel pittig soms. Vind ik :+ Ik ben echt wel vriendjes met de zoon van mijn vriend maar je moet wel echt je leven er om heen plooien. Ook al is het niet mijn kind en wonen we niet samen.

Tegelijkertijd heeft het ook wel veel gebracht, en kijk ik ook zonder meer uit naar onze toekomst als we met zijn drietjes in één huis zitten :)

Maar ik snap heel goed de bezwaren en twijfels erbij. Wij hebben wel heel sterk de overtuiging dat er géén extra kind bij komt. Hell no. Een is echt meer dan genoeg :')

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 22:02

Ik was een aantal dagen helemaal into Bumble. Wat een verademing in vergelijking met oppervlakkige Tinder, maar eigenlijk eindigt het allen hetzelfde. Wel gesprekken, maar het loopt zo snel dood. :+

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 23:37

Berdien schreef:
Een man met een kind is ook gewoon best heel pittig soms. Vind ik :+ Ik ben echt wel vriendjes met de zoon van mijn vriend maar je moet wel echt je leven er om heen plooien. Ook al is het niet mijn kind en wonen we niet samen.

Tegelijkertijd heeft het ook wel veel gebracht, en kijk ik ook zonder meer uit naar onze toekomst als we met zijn drietjes in één huis zitten :)

Maar ik snap heel goed de bezwaren en twijfels erbij. Wij hebben wel heel sterk de overtuiging dat er géén extra kind bij komt. Hell no. Een is echt meer dan genoeg :')

+1

Mijn man met twee kinderen is het meer dan waard, maar ik vind het geregeld heel pittig, zeker omdat ik zelf geen kinderwens heb.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 23:39

Een kind heeft voor en nadelen. Kinderen kunnen ook weer leuk zijn met dagjes weg. Of dat ik mn moederkloek erop los kan laten zonder de wens voor een eigen kind te hebben. Maar ja ze kunnen ook een minder leuk kind hebben en lastige exxen. Oh en ik heb overal een mening over en dat is dan ook wel lastig.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 23:40

Rawr schreef:
Dat zou ik nooit zeggen. Wat ik in het verleden (2017) wel gezegd heb is dat alles met kind direct naar links gaat en dat ik geen zin om een ander z'n grut op te voeden en het mijn voorkeur heeft als een partner 'vrij' is van connecties met exen. Ik kan me voorstellen dat het zuur is om te lezen als single vrouw met kind maar dat maakt de post an sich nog niet zuur.
Maar goed, dat is dus zo'n voorbeeld van meningen die ik vroeger plaatste toen ik nog ontzettend zwart/wit was en al lang herzien heb nu ik heel erg 'grijs' ben geworden. Het heeft nog steeds niet m'n voorkeur maar het is al lang geen hard pass meer en als een profiel me aanspreekt gaat ze gewoon naar rechts. :)

Ik vind dat niet zuur, hoor. Heb dezelfde mening, dat mag toch ook gewoon? Als je er zelf bewust niet voor kiest dan heb je ook geen zin om die van anderen centraal in je leven te stellen. Hier gaat dat meestal ook naar links wanneer het er 2 of meer zijn, 1 gaat nog. Maar liefst 0, inderdaad.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 00:12

Oke, onderweg naar huis, leuke date.tijd uit t oog verloren, leuke vent.

Niet gezoend??

En ik ben gewend dat ik gewoon op mn bek gepakt word dus ik weet t nu even niet terwijl t wel lijkt dat er een 2de date komt. Hoe werkt deze vorm van volwassen daten? :') wel zoenen date 1? Niet? Ik ben gewend date 2 in bed te belanden??queeee