Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 18:59

_San87_ schreef:
tirzasarah10 schreef:
Dat de mensen die ons huis hebben gekocht schaamteloos voor de 100ste keer langs komen om te kijken, op te meten en foto's te maken. Vriend over 3 weken krijg je de sleutel dan is het huis voor jullie en kunnen jullie doen en laten wat je wil. Oo en dan ook nog hun hond meenemen, die gaat grommen tegen onze hond. Ugh zo vervelend.

Zeg er wat van :?.

Wel hondsbrutaal, idd (hihi, honds).

Daar hebben deze mensen geen enkele boodschap aan :')
Die vrouw zei 2 weken terug(was ze er ook al) ja je moet oppassen met mijn man hoor voor je het weet eet hij met je mee. Met een lach terwijl ze er zelf nu ook al weer voor de zoveelste keer stond. Ze wonen in het dorp en komen ons vaak tegen met de hond, dat maakt het ook beetje moeilijk. Gelukkig nog 3 weken en dan nooit meer wat met die mensen te maken.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 19:05

Telpeva schreef:
Het UWV, wat is die toko toch ontzettend incapabel.

:(:)

Kwalitatief
Uitermate
Terleurstellend

*\o/* :j

:')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 19:06

Dat t vandaag zo'n nare werkdag was, dat ik me er niet toe kan zetten nog wat huishoudelijke taken te doen... Ik ben te moe :\.

Morgen een drukke planning, zal je zien dat t rennen en vliegen wordt :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 19:16

Een tijd terug had iemand onze tractor gebruikt. Welliswaar om ons ‘te helpen’ en op onze grond. Betreffende persoon luisterde totaal niet toen die bezig was, heeft flink verkeerd gefreesd en met de frees 3 keer in onze draad gereden en de draad kapot getrokken. Frees draaide constant vast door de draad. Na redelijk wat ruzie en geroep dat die NU moest stoppen (130 kilo dus die til je er niet even af) is die persoon eindelijk van de tractor gestapt want tractor deed niets meer… En ja hoor, tractor kapot 8)7

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 19:32

Waarom bedenken paarden of dieren altijd om iets te krijgen als je op vakantie gaat of bent?

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 20:02

Ik ben een paar dagen en nachten alleen thuis en heb de ene na de andere paniekaanval. Ben het zo zat.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 20:36

Aan mezelf de afgelopen 3 dagen.. tenminste vooral savonds

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 20:37

KM_Ris schreef:
Ik ben een paar dagen en nachten alleen thuis en heb de ene na de andere paniekaanval. Ben het zo zat.

Oooh wat rot zeg, als je een luisterend oor zoekt mag je me berichten :(:)

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 20:41

Ik moet voor nu opleiding vóór vrijdag een interview afnemen bij iemand. Maar morgen moet ik heel de dag naar school en 's avonds nog werken. Ik moest nog gaan bedenken met wie, maar nu dus ook wanneer ik het moet gaan doen :+
Ik hoefde eigenlijk niet te werken maar heb ja gezegd toen ze vroegen of ik alsjeblieeeeeft kan komen.. Uhm oeps :7

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 20:56

Jennifer3010 schreef:
KM_Ris schreef:

Oooh wat rot zeg, als je een luisterend oor zoekt mag je me berichten :(:)

Dankjewel, lief van je !

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 21:02

Dat ik eigenlijk hardstikke moe ben en naar bed wil, maar het eigenlijk nog te vroeg is.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 21:12

Trein rijdt nog steeds niet. Echt top hoor NS. :n

Kan nu omreizen via Utrecht. (Nijmegen - Utrecht - Zwolle). Moet er morgen vroeg uit echt idioot.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 21:36

Pijn...
De keuze is of ontstekingsremmers laten spuiten op de plaats van irritatie.... Of doorgaan zoals ik nu doe.
Dus ik denk optie 1

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 21:54

Pindakaa7 schreef:
Ik moet voor nu opleiding vóór vrijdag een interview afnemen bij iemand. Maar morgen moet ik heel de dag naar school en 's avonds nog werken. Ik moest nog gaan bedenken met wie, maar nu dus ook wanneer ik het moet gaan doen :+
Ik hoefde eigenlijk niet te werken maar heb ja gezegd toen ze vroegen of ik alsjeblieeeeeft kan komen.. Uhm oeps :7

Interview iemand op je werk! 2 vliegen in 1 klap

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 23:33

Ging dus al weken goed en nu was het weer knokken tussen de 2 volwassenen katten. Met dat ze nu 3 weken geleden gesteriliseerd zijn. En normaal kruip de sibeer in een hoekje gaat die ook nog even terug vechten. En de andere dame nam mij maar even te pakken. Die was echt even van het padje af kijkt dan ook zo raar met waas voor haar ogen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 00:23

Ik ergerde me de afgelopen jaren vreselijk aan mensen die de keuze hadden uit meerdere stageopdrachten, stiekem een beetje jaloezie en angst dat ik geen enkele stageplek zou kunnen vinden.
Nu ben ik zo'n persoon aan wie ik me ergerde aan het worden, in principe heb ik al een geweldige stageplek waar je niet zomaar binnen komt maar nu heb ik nog een gesprek voor een andere heel erg leuke stage :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 01:26

Wakker ..

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 02:59

Mijn broertje die bedenkt om om dit tijdstip een feestje te starten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 07:22

Broek van mij(duur en net nieuw) waarschijnlijk gejat vanuit het washok. Verdwijnt vaker iets helaas. Maar wat moet je met een broek in zo’n specifieke lengte maat etc. :n

Edit: lag net opeens na 2 weken kwijt zijn in het washok. Schiet mij maar lek.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 08:15

Iedereen sterkte :+:

Ik erger me aan de knuppel van een automobilist die gisteren mijn (hoogzwangere) schoonzusje over het hoofd zag en heeft aangereden. Ze fietst op een knalblauwe bakfiets, niet te missen dat ding!
Maar he, je berichtje sturen naar iemand is zoveel belangrijker dan opletten in het verkeer 8)7

(met schoonzus en baby gelukkig alles goed en ze zijn weer lekker thuis)

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 08:53

Pindakaa7 schreef:

Waar moet het interview over gaan? Mag het ook telefonisch? Wellicht dat iemand uit het topic je kan helpen.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 09:17

Trein staat Op Amsterdam Centraal, conducteur komt binnen: "Ja spreken jullie geen Nederlands ofzo? Hij rijdt niet verder!"
Dus echt iedereen die nog zit: "We hebben helemaal geen omroep gehoord."
Volgens die meneer, die intussen zichzelf helemaal opnaaide en begon te schreeuwen, was het onzin en waren we gewoon allemaal doof. Als dit een voorproefje van de mensen waar ik de rest van de dag mee moet dealen, ga ik mijn nest weer in. Wat een hork.
Nu dus een extra drukke trein in. Gelukkig wel een zitplek gevonden.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 09:29

PineApple schreef:
Iedereen sterkte :+:

Ik erger me aan de knuppel van een automobilist die gisteren mijn (hoogzwangere) schoonzusje over het hoofd zag en heeft aangereden. Ze fietst op een knalblauwe bakfiets, niet te missen dat ding!
Maar he, je berichtje sturen naar iemand is zoveel belangrijker dan opletten in het verkeer 8)7

(met schoonzus en baby gelukkig alles goed en ze zijn weer lekker thuis)

Ken t gevoel. Gister is mijn vader ook aangereden op zijn knalblauwe motor. Is er een stuk minder goed aan toe maar je vraagt je toch aan waar de ogen van de mensen soms zitten..

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 09:32

marley93 schreef:
Trein staat Op Amsterdam Centraal, conducteur komt binnen: "Ja spreken jullie geen Nederlands ofzo? Hij rijdt niet verder!"
Dus echt iedereen die nog zit: "We hebben helemaal geen omroep gehoord."
Volgens die meneer, die intussen zichzelf helemaal opnaaide en begon te schreeuwen, was het onzin en waren we gewoon allemaal doof. Als dit een voorproefje van de mensen waar ik de rest van de dag mee moet dealen, ga ik mijn nest weer in. Wat een hork.
Nu dus een extra drukke trein in. Gelukkig wel een zitplek gevonden.

Kun je mooi een klacht in elkaar draaien over psycho conducteur :D

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-21 10:04

Dat ik vanochtend langs een omgekiepte vrachtwagen kwam, de hele dag moet werken maar een beetje van slag ben ofzo. Hoop maar dat alles goed is met die chauffeur, zag er niet zo best uit

Oh ja: en dat de (verplichte) vergadering ineens verplaatst is naar een moment waarop ik niet kan