Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:maar niet als je de grens over moetNee, haar man werkt ook over de grens, ook die moet drie keer of twee keer, afhankelijk van de duur van de uitslag testen. En voor alle mensen die ergens heen willen ;
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... gsbewijzen
TESTEN IS GRATIS
Citaat:Aanmelden via de organisatie
U kunt zich aanmelden bij de organisator van het evenement of de activiteit. De organisator weet ook hoe u zich (gratis) kunt laten testen voor het evenement. En hoe u uw testbewijs krijgt.
Popstra schreef:bigone schreef:maar niet als je de grens over moetNee, haar man werkt ook over de grens, ook die moet drie keer of twee keer, afhankelijk van de duur van de uitslag testen. En voor alle mensen die ergens heen willen ;
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... gsbewijzen
TESTEN IS GRATIS
Huertecilla schreef:(...) en een vaccin biedt nul garantie over besmettelijkheid.
Ten tweede is het economische bekangenverstrengeling.
Samengevat het hele Covid19 in een notendop.
elnienjo schreef:Zouden volledig gevaccineerden ook nog moeten testen voor bijv. de Keukenhof?
Lijkt me een mooi uitje voor de Zonnebloem. Die bejaarden hebben al 'n jaar opgesloten gezeten tenslotte.
Femke_Tweety schreef:Er staat dat ik VERMOED dat ze niet geldig zullen zijn. Die apotheek dingen. Omdat ik het onlogisch zou vinden als ze dat voor deze PILOTS wel zouden zijn.
Sizzle schreef:Ik snap sowieso niet dat ze zo moeilijk doen over de Keukenhof als ik eerlijk ben![]()
Gewoon het aantal een beetje reguleren en je bent veiliger dan in het Vondelpark of een demo met duizenden mensen die nu om de haveklap overal in Europa plaatsvinden.
Relaxed schreef:Hoe zit het met testen als je naar Duitsland moet? Kan dat (gratis) via ggd?
bigone schreef:Relaxed schreef:Hoe zit het met testen als je naar Duitsland moet? Kan dat (gratis) via ggd?
Nee, Duitsers kunnen zich gratis laten testen in het grensgebied voor noodzakelijke reizen maar Nederlanders moeten het zelf betalen. Ik vermoed dat daar wel weer een oplossing voor komt maar voorlopig nog niet dus.